• Business

    Public Group: Nέα πρωτοποριακή υπηρεσία «Public Insights» για brands και προμηθευτές

    Ο CEO του Ομίλου Olympia και του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς

    Ο CEO του Ομίλου Olympia και του Public Group, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς


    Tην πλατφόρμα “Public Insights” παρουσιάζει τo Public Group, αναπτύσσοντας, σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου, ισχυρές σχέσεις διαφάνειας & εμπιστοσύνης με προμηθευτές του σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης,

    Η πρωτοποριακή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα πρωτοβουλία- ιδιαίτερα για τους κλάδους τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και ηλεκτρικών/οικιακών συσκευών- επιτρέπει, σύμφωνα με την επιχείρηση, την βέλτιστη και από κοινού με τους προμηθευτές γνώση των δεδομένων της αγοράς, πάντα με σεβασμό στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

    Η ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, του εμπορικού μοντέλου αλλά και η υλοποίηση του έργου γίνεται από την ελληνική Convert Group, την ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των Data & Analytics στο ηλεκτρονικό -και πλέον omni-channel- εμπόριο.

    Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα, το Public Group ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές και βελτιώνει την ακρίβεια και ταχύτητα της πληροφορίας που φτάνει σε αυτούς, δημιουργώντας ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης. Αναδεικνύοντας με ακρίβεια τις τάσεις των καταναλωτών, η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω και τη δέσμευση του Ομίλου για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με τις αρχές του Green Commerce.

    Ένα κοινό επιχειρηματικό πλάνο (joint business plan) μεταξύ Public Group & Προμηθευτή θα μπορεί από σήμερα πλέον να βασιστεί σε στατιστικά δεδομένα όπως:

    • λιανικές πωλήσεις (τζίρος, παραγγελίες, τεμάχια, μέση τιμή)
    • αποθέματα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων
    • στοιχεία 24 μηνών
    • σύγκριση πωλήσεων σε φυσικά / ηλεκτρονικά καταστήματα (omni-channel effect)
    • ανάλυση του ταξιδιού του καταναλωτή στα ηλ. καταστήματα (browsing experience)
    • ανάλυση καλαθιού και συσχέτιση προϊόντων
    • όροι αναζήτησης των καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό
    • e-visibility και e-merchandising κωδικών στα ηλ. καταστήματα
    • ποσοστά απόδοσης ενεργειών marketing στα ηλ. καταστήματα (retail media)

    Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου, ο διαμοιρασμός των παραπάνω γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο μέσω της εύχρηστης πλατφόρμας της Convert Group, η οποία εκτός από την πρωτοποριακή τεχνολογία της, συνεισφέρει στην υποστήριξη των Προμηθευτών του Public Group με την εξειδικευμένη ομάδα της, τη διεθνή εμπειρία της και τις δοκιμασμένες σε 21 χώρες πρακτικές της.

    Τέλος, η εταιρεία σημειώνει ότι πλέον πάνω από 500 προμηθευτές προϊόντων Public θα έχουν real-time πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα πωλήσεων λιανικής, δεδομένα καλαθιού, ανώνυμης πλοήγησης χρηστών και ποσοστά απόδοσης προωθητικών ενεργειών στα 60 φυσικά καταστήματα και στα αντίστοιχα ecommerce.

    Η δημιουργία της νέας υπηρεσίας “Public Insights” είναι πρωτοποριακή για τον κλάδο Τεχνολογίας, Ψυχαγωγίας και Ηλεκτρικών / Οικιακών συσκευών στην Ευρώπη και βασίζεται στην τεχνολογία eRetail Audit Marketplace της Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο του eMarket Intelligence και Data & Analytics.

    Διαβάστε επίσης: 

    Κώστας και Γιώργος Δελαπόρτας: Δύο αδέλφια, δύο δυναμικές και αναπτυσσόμενες ναυτιλιακές εταιρείες Meadway που ναυπηγούν 9 πλοία, κατέχουν 26 και διαχειρίζονται άλλα 14

    Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς: Η διπλή στόχευση της Coca Cola Τρία Έψιλον



    ΣΧΟΛΙΑ