• Business

    Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς: Η διπλή στόχευση της Coca Cola Τρία Έψιλον

    • Άννα Διανά
    Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς

    Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς


    Ανοίγει τη «βεντάλια» των προϊόντων που διαθέτει στην ελληνική αγορά η Coca Cola Τρία Έψιλον με στόχο τη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε κάθε κατηγορία που δραστηριοποιείται.

    Παράλληλα στα μελλοντικά της σχέδια εντάσσεται η στρατηγική ενίσχυση του εμφιαλωμένου νερού ΑΥΡΑ με την είσοδο στην ανερχόμενη τάση των βιταμινούχων νερών και νερών με γεύση.

    Η στρατηγική ανάπτυξης από το 24/7 μετατοπίζεται στο να παρέχει επιλογές με δύο brands σε κάθε κατηγορία καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες καταναλωτών.

    Δύο brands ανά κατηγορία

    «Πάμε τώρα σε δύο brands ανά κατηγορία, upper mainstream premium και σούπερ premium» όπως ανέφερε η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για την Ελλάδα και την Κύπρο, Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς στο περιθώριο δημοσιογραφικής αποστολής για το εργοστάσιο της Avra στο Αίγιο. Το κάθε brand λειτουργεί συμπληρωματικά το ένα στο άλλο όπως το super premium νερό Lurisia και το νερό ΑΥΡΑ, ο Costa Coffee και ο καφές Vergnano ή τα Schweppes με τη Three Cents.

    «Η εταιρεία επενδύει στο να χτίσει το κάθε brand της και στην κάθε κατηγορία» τόνισε η κ. Μαρία-Αναργύρου Νίκολιτς προσθέτοντας ότι το κάθε brand στο χαρτοφυλάκιο έχει τον δικό του ρόλο.

    Την ίδια ώρα προσθέτει νέα προϊόντα στην αγορά και ειδικότερα Sprite Zero και Fanta Zero, ενδυναμώνοντας παράλληλα την zero – light κατηγορία, νέες γεύσεις μάνγκο, λάιμ και pink Signature στη Schweppes, νέο Fuse Tea Water melon και νέα λανσαρίσματα στο Monster.

    Οι ανατιμήσεις και η πολιτική των προσφορών

    Η εταιρεία περιμένει μια πάρα πολύ καλή σεζόν όπως είπε η κ. Αναργύρου-Νίκολιτς με τα θετικά δείγματα να φαίνονται στο πρώτο τρίμηνο παρά το γεγονός ότι η τουριστική σεζόν δεν έχει ακόμη ξεκινήσει. Στο πρώτο τρίμηνο του έτους η  Coca Cola Τρία Έψιλον καταγράφει αύξηση πωλήσεων τόσο σε αξία όσο και σε όγκο. Αναφορικά με τις τελευταίες ανατιμήσεις, ύψους 8,2%, στις οποίες προχώρησε από την 1η Απριλίου δεν έχει αποτυπωθεί αν έχουν επίπτωση στην κατανάλωση αν και όπως είπε η επικεφαλής της εταιρείας, οι ανατιμήσεις αντισταθμίζονται από τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται. Τόνισε δε ότι η εταιρεία στοχεύει στο να δίνει λύσεις στον καταναλωτή μέσω νέων λανσαρισμάτων και συνεχόμενων προωθητικών ενεργειών που εφαρμόζει όλο το χρόνο.

    «Το σημαντικό είναι να έχουμε πλήρες κωδικολόγιο, το οποίο να είναι affordable για τον πελάτη και τον καταναλωτή», ανέφερε.

    Επενδύσεις 17 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο AΥΡΑ στο Αίγιο

    Την ίδια ώρα υλοποιείται το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας ύψους 17 εκατ. ευρώ από το 2017 έως το 2025 για τη μετατροπή του εργοστασίου της Avra στο Αίγιο στο πρώτο κλιματικά ουδέτερο εργοστάσιο εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα.

    Παράλληλα στο τέλος Μαΐου θα κυκλοφορήσει στην αγορά η νέα συσκευασία του φυσικού μεταλλικού νερού ΑΥΡΑ με μη αποσπώμενο καπάκι. Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία εφαρμόζει  την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική ελληνική νομοθεσία νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονικό πλαίσιο, συμβάλλοντας ώστε περισσότερα από 250 εκατομμύρια καπάκια να μπορούν να συλλεχθούν και να ανακυκλωθούν.

    Όπως επισημάνθηκε κατά τη χθεσινή εκδήλωση το εργοστάσιο Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ είναι το μοναδικό εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού στην Ελλάδα που έχει λάβει Platimun διάκριση AWS για τη σωστή διαχείριση υδάτινων πόρων. Χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές και μειώνει διαρκώς το δείκτη κατανάλωσης ενέργειας. Από το 2016 έχει μειώσει το πλαστικό που χρησιμοποιεί για την παραγωγή των προϊόντων του, 23% κατά μέσο όρο. Παράλληλα, είναι ένα εργοστάσιο μηδενικών απορριμμάτων καθώς ανακυκλώνει και αξιοποιεί το 100% των απορριμμάτων του. Oι βιώσιμες πρακτικές του, το κατατάσσουν 2ο σε δείκτες χρήσης νερού και ενέργειας ανάμεσα σε όλα τα εργοστάσια νερού στις 29 χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος Coca-Cola HBC.

    Τα βήματα για την κλιματική ουδετερότητα

    H εταιρεία θα υλοποιήσει ένα στοχευμένο πλάνο ενεργειών για την εξάλειψη των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από την παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου. Με τον στόλο των περονοφόρων του εργοστασίου να είναι ήδη 100% ηλεκτρικός και την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας να γίνεται ήδη από 100% ανανεώσιμες πηγές, τα επόμενα βήματά για την επίτευξη του στόχου εστιάζουν: Στον μηδενισμό των άμεσων εκπομπών με αύξηση της χρήσης ανανεώσιμων και καθαρών πηγών ενέργειας στο 100% από 91% που βρίσκεται τώρα, στη χρήση εναλλακτικών τρόπων θέρμανσης νερού με την αντικατάσταση του LPG με ηλεκτρικές αντιστάσεις, στην ελαχιστοποίηση των έμμεσων εκπομπών της ευρύτερης εφοδιαστικής αλυσίδας, μειώνοντας τις εκπομπές από τη πρωτογενή και δευτερογενή συσκευασία.

    Διαβάστε επίσης

    Η Coca-Cola Τρία Έψιλον εισέρχεται στην κατηγορία της μπύρας και αναπτύσσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της με τα προϊόντα της Three Cents

     



    ΣΧΟΛΙΑ