• Business

    Παραχώρηση Εγνατίας Οδού: Ανοίγουν αύριο οι οικονομικές προσφορές των κοινοπραξιών των ΓΕΚ Τέρνα και Μυτιληναίος – Άβαξ

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΤΑΙΠΕΔ: Άνοιξαν οι δεσμευτικές προσφορές για την Εγνατία Οδό

    Γ. Περιστέρης – Ευ. Μυτιληναίος – Χρ. Ιωάννου


    Στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών των δύο κοινοπραξιών που παραμένουν στη διαδικασία για τη Σύμβαση Παραχώρησης της Εγνατίας Οδού θα προχωρήσει αύριο Πέμπτη, σύμφωνα με πληροφορίες, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου).

    Στα δύο αντίπαλα στρατόπεδα όπως είναι γνωστό συμμετέχουν μεγάλες ξένες εταιρείες και τρεις από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας.

    Πρόκειται ειδικότερα για τις κοινοπραξίες:

    1. VINCI Highways S.A.S – VINCI Concesiones S.A.S – ΜυτιληναιοςΆβαξ και

    2. ΓΕΚ Τέρνα – EGIS Projects S.A.

    Ωστόσο, για να αναδειχθεί ο ανάδοχος υπάρχουν και άλλα βήματα.

    Παρουσία των εκπροσώπων των δύο κοινοπραξιών θα ανοίξουν μόνο τα νομιμοποιητικά έγγραφα (επάρκεια χρηματοδότησης, επιχειρηματικό σχέδιο, εγγυητικές επιστολές κ.λ.π.).

    Οι κοινοπραξίες δεν θα μάθουν σε αυτή τη φάση την προσφορά του αντιπάλου τους και αυτό γιατί αν η διαφορά μεταξύ των δύο οικονομικών προσφορών είναι μέχρι 15% θα ζητηθεί και από τις δύο βελτιωμένη προσφορά.

    Αν η διαφορά είναι μεγαλύτερη θα ζητηθεί από την κοινοπραξία που έκανε τη μεγαλύτερη οικονομική προσφορά να δώσει βελτιωμένη.

    Όπως εκτιμάται αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις εξαιτίας προσφυγών η διαδικασία δύναται να ολοκληρωθεί έως τα μέσα Αυγούστου.

    Η Εγνατία Οδός είναι οδικός άξονας, μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευαστεί και βρίσκεται σε λειτουργία. Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για χρονική περίοδο 35 ετών.

    Η διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού έχει ξεκινήσει πριν 7 χρόνια με τη δεύτερη φάση της να διαρκεί πάνω από 2,5. Αρχικά ενδιαφέρον εκδήλωσαν 9 φορείς – κοινοπραξίες, στη συνέχεια μειώθηκαν σε 7 ακολούθως σε 3 και εν τέλει θα ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές των δύο προαναφερόμενων κοινοπραξιών.

    Διαβάστε επίσης

    Εγνατία Οδός: Τον Ιούλιο το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών από το ΤΑΙΠΕΔ



    ΣΧΟΛΙΑ