• Business

    O ταξιτζής από τη Βοστώνη που απειλεί το ελληνικό ΤaxiBeat

    • NewsRoom


    Εάν είσαι στη Βοστώνη και χρησιμοποιείς το UberX, ρίξε μια ματιά στον οδηγό. Αν το όνομά του είναι Paul και οδηγεί Tesla S P85D, είναι ο δημιουργός της πιο δημοφιλούς εφαρμογής μετακίνησης με όχημα ιδιωτικής χρήσης αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο. Είναι η εφαρμογή κλήσης taxi – παρόμοιο με το γνωστό ελληνικό Taxi Beat -, το οποίο έχει έρθει και στην Ελλάδα, προκαλώντας αρχικά ουκ ολίγες αντιδράσεις.
    Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, μπορείς να καλέσεις taxi από το κινητό σου οποιαδήποτε ώρα, για να σε μεταφέρει οπουδήποτε με άνεση, διαθέτοντας wi-fi, απαλή μουσική και μπόλικη ευγένεια από τον οδηγό. Η διαφορά είναι, όμως, ότι στο τέλος της κούρσας βαθμολογείται ο οδηγός και ο πελάτης!

    UBER ENGLISH

    Ο Paul English – συνιδρυτής του ταξιδιωτικού πρακτορείου Κayak, που πουλήθηκε στην Priceline group για 2,1 δισ. δολάρια το 2013 – οδηγεί part – time, παίρνει 25 επιβάτες την ημέρα στις κούρσες του και τους μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό τους.

    Γιατί ο επιμένει να οδηγεί ο ίδιος την εφαρμογή του;

    ” Ήθελα να νιώσω πώς είναι να είσαι οδηγός, γνωρίζοντας ότι στο τέλος κάθε κούρσας σου βαθμολογείσαι από 1 έως 5 αστέρια. Αλλά και οι οδηγοί βαθμολογούν τους πελάτες, ανάλογα με την ευγένεια τους”.

    Ο English έχει δώσει 5 αστέρια σε 25 επιβάτες και μόνο μία φορά ένα αστέρι σε επιβάτη, που ήταν προκλητικός και αγενής!

    Τον έχει αναγνωρίσει επιβάτης του;

    ”Μόνο μία φορά κάποιος, που είχε δει φωτογραφία μου από μία συνέντευξη σε περιοδικό, μου είπε “Α !, εσύ είσαι ο δισεκατομμυριούχος !”. Αποφεύγω, όμως, να λέω τι δουλειά κάνω. Συνήθως, σε παρόμοιου τύπου ερωτήσεις, απαντάω ότι είμαι προγραμματιστής. Δε θέλω να μιλάω για μένα. Θέλω να μαθαίνω για αυτούς, για τη ζωή τους, τη φιλοσοφία τους”.

    Ποιο είναι, όμως, το μυστικό της επιτυχίας του ;
    “Για να κάνεις μια ριζοσπαστική αλλαγή, πρέπει να σπάσεις τους κανόνες. Για αυτό το λόγο, σκεφτήκαμε τη βαθμολογία. Αυτή βοηθάει στο να περιορίσει και ο οδηγός και ο επιβάτης την κακή τους συμπεριφορά. Αν υπάρχει κακή βαθμολογία, τότε ο οδηγός αποβάλλεται από την εφαρμογή. Το ίδιο, όμως, παθαίνει και ο πελάτης. Το σύστημα αρνείται να κάνει δεκτό έναν επιβάτη, που είναι κατ´επανάληψη αγενής και προσβλητικός”.

     



    ΣΧΟΛΙΑ