• Business

    Μετά τους τουρίστες, η Airbnb κερδίζει μερίδιο και στα business trips


    Από τότε που η Airbnb έκανε την εμφάνισή της το 2008, η ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι ιδιαίτερα επιφυλακτική, σημειώνοντας, όμως, τη δημοτικότητά της στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας. Παρά την καλή χρονιά για τα ξενοδοχεία – η πληρότητα και οι τιμές, που έσπασαν κάθε ρεκόρ το 2015, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων STR – υπάρχει ακόμα ανησυχία στους κόλπους των ξενοδόχων.

    Η Airbnb, το μεγαλύτερο σύστημα ανταλλαγής σπιτιών, με πάνω από 2 εκατομμύρια καταχωρήσεις σε όλο τον κόσμο, είναι μια καινούργια επιχείρηση, που έχει ως κοινό αυτούς που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και την πελατεία των ξενοδοχείων.

    Η Phocuswright, εταιρεία που ερευνά τις ταξιδιωτικές τάσεις, σημείωσε πως 1 στους 3 ταξιδιώτες αναψυχής το 2015 χρησιμοποίησε προσωπικά καταλύματα (μέσω Airbnb), συγκριτικά με το 2011, όπου το ποσοστό αυτό ήταν 1 στους 10.

    Το 31% των ανθρώπων που οργάνωσαν το ταξίδι τους μέσω της εταιρείας, ταξίδευαν για επαγγελματικούς σκοπούς. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό Business ταξιδιωτών έχει στραφεί στη νέα αυτή κατεύθυνση, καθώς αναμφισβήτητα είναι πιο συμφέρουσα. Ένας άνθρωπος που ταξιδεύει συνεχώς λόγο δουλειάς απευθύνεται στην Airbnb για να βρει ένα απλό κατάλυμα, που θα καλύπτει τις βασικές του ανάγκες.  Έτσι, τα ξενοδοχεία φαίνεται πως έχουν αρχίσει να χάνουν ένα πολύ βασικό τους target group και θα συνεχίσουν να το χάνουν, αν δεν προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα.

    Ο Bjorn Hanson, καθηγητής στο Jonathan M. Tisch κέντρο Φιλοξενίας και Τουρισμού του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, αναφέρει πως τα νέα αυτά ταξιδιωτικά δεδομένα είναι μια μεγάλη πρόκληση. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στις παραδοσιακές ξενοδοχειακές μονάδες επιταχύνουν την άνοδο της Airbnb. Ο καθηγητής επισημαίνει πως οι επισκέπτες εκτιμούν στα καταλύματα που μένουν την πρωτοτυπία και την αυθεντικότητα. Γι’ αυτό και πλέον δεν επιλέγουν τόσο πολύ τα ξενοδοχεία, που κατά κύριο λόγο, είναι όλα πανομοιότυπα φτιαγμένα. Οι ξενοδόχοι συμφωνούν πως οι προτιμήσεις των πελατών έχουν αλλάξει, συγκριτικά με το παρελθόν, λόγω της τεχνολογίας, με τις ταξιδιωτικές εφαρμογές, τα social media, κτλ.

    airbnb

    Για να αντιμετωπίσουν την Airbnb, οι ξενοδοχειακές εταιρείες πέφτουν στη μάχη, με ό,τι όπλα διαθέτουν. Πλέον, έχουν επεκτείνει τα χαρτοφυλάκιά τους με την προσθήκη εμπορικών σημάτων, που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύουν χιλιάδες ταξιδιώτες και όσους θέλουν πιο λίγες υπηρεσίες και περισσότερη συνδεσιμότητα.

    Στη λογική αυτή, το νέο brand του Hyatt Hotels & Resorts, Hyatt Centric, δοκιμάζει κάποιες νέες προσεγγίσεις. Αναφορικά με τις υπηρεσίες δωματίου, οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν από το εστιατόριο του ξενοδοχείου, διαλέγοντας από ένα μενού με σάντουιτς και σαλάτες. Το γεύμα θα τους παραδίδεται μέσα σε 20 λεπτά και θα χρεώνεται αυτόματα στην τιμή του δωματίου. Συγχρόνως, οι διευθυντές των ξενοδοχειακών μονάδων ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους τους να αναπτύσσουν μια πιο ουσιαστική σχέση με τους πελάτες, βοηθώντας τους ή δίνοντάς τους συμβουλές για την πόλη που έχουν επισκεφθεί.

    Η Airbnb παρέχει μια συναρπαστική online εμπειρία, που ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών και εξαναγκάζει τις παραδοσιακές ξενοδοχειακές μονάδες σε εκσυγχρονισμό. Προτιμάται από πολλούς και στην Ελλάδα, όπου έκανε ένα πολύ δυναμικό ξεκίνημα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

    http://www.mononews.gr/mikonos-remos-piladakis-psinakis-ke-doukissa-liknizonte-stous-rithmous-tou-david-guetta-picsvideo/63780

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/luna-cinema-kinimatografiki-magia-sto-kalokerino-londino/63821



    ΣΧΟΛΙΑ