• Business

    L’Oréal: Άλμα 13% στις πωλήσεις πρώτου τριμήνου – Προβλέψεις για βελτίωση της απόδοσης στην Κίνα

    • Bloomberg
    Nicolas Hieronimus, CEO L'Oreal

    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oreal


    Οι πωλήσεις της L’Oréal εκτινάχθηκαν λόγω της ισχυρής ζήτησης σε συγκεκριμένες περιοχές και τμήματα του κολοσσού καλλυντικών περιποίησης δέρματος, ενώ σημάδια βελτίωσης δείχνει η δραστηριότητα της στην Κίνα μετά το δύσκολο ξεκίνημα του έτους.

    Οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο 13% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, δήλωσε την Τετάρτη η ιδιοκτήτρια της Maybelline New York. Οι αναλυτές περίμεναν αύξηση κατά 8,1%. Η μετοχή της εταιρείας στο Παρίσι σημείωσε άνοδο έως και 1,3%.

    Αν και η ανάπτυξη στη Βόρεια Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, ήταν χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της αγοράς, οι πωλήσεις στη χώρα βελτιώνονται από τον Φεβρουάριο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της L’Oréal, Nicolas Hieronimus, σε συνομιλία με αναλυτές.

    «Απορροφήσαμε το επιπλέον απόθεμά μας και τώρα επιστρέφουμε σε μια αρκετά δυναμική ανάπτυξη», είπε, προσθέτοντας ότι η εταιρεία κατάφερε να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην Κίνα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.

    «Το μέγεθος του άλματος του πρώτου τριμήνου και οι ανοδικές προοπτικές για την Κίνα θα πρέπει να είναι αρκετά για να διατηρήσουν την ανοδική δυναμική της μετοχής», έγραψε σε σημείωμα ο Rogerio Fujimori, αναλυτής της Stifel.

    Οι μετοχές της L’Oréal έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από ένα τέταρτο φέτος, καθώς η γαλλική εταιρεία ομορφιάς επωφελείται από το παγκόσμιο αποτύπωμα της και την ευρεία προσφορά προϊόντων, που κυμαίνεται από τα οικονομικά σαμπουάν Garnier έως τις κρέμες υψηλής τεχνολογίας της Helena Rubinstein. Παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό και τη συμπίεση των προϋπολογισμών των νοικοκυριών, ο όμιλος κατάφερε να αναπτυχθεί πέρυσι.

    Η μονάδα καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας κυριάρχησε στην ανάπτυξη της, με αύξηση πωλήσεων σχεδόν 15%. Η μονάδα δερματολογικών προϊόντων ομορφιάς που περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως η La Roche-Posay και η CeraVe αυξήθηκε σχεδόν κατά 31%, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με την μέση εκτίμηση των αναλυτών.

    Η επαναλειτουργία της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο έδωσε ώθηση στα καταναλωτικά brands, συμπεριλαμβανομένων των ονομάτων πολυτελείας. Την περασμένη εβδομάδα, η Hermès και η LVMH, η ιδιοκτήτρια των Christian Dior και Louis Vuitton, σημείωσαν άλμα στα έσοδα τριμήνου, εν μέρει χάρη στους Κινέζους αγοραστές.

    Νωρίτερα αυτό τον μήνα η  L’Oréal έκλεισε συμφωνία για την εξαγορά του brand πολυτελών καλλυντικών Aesop, με εταιρική αξία 2,53 δισ. δολάρια.

    Η αυστραλιανή επιχείρηση θα ενταχθεί στο τμήμα πολυτελών ειδών του ομίλου μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία αργότερα φέτος, μαζί με άλλα εμπορικά σήματα όπως η Lancôme.

    Οι αναλυτές είπαν ότι η Aesop έχει περιθώρια να αναπτυχθεί στην Κίνα, όπου αυτή τη στιγμή έχει μικρή παρουσία.

    Η φετινή απόδοση της L’Oréal ενίσχυσε την περιουσία της μεγαλύτερής της μετόχου, της 69χρονης Françoise Bettencourt Meyers, η οποία κατέχει σχεδόν το 35% της εταιρείας που ίδρυσε ο παππούς της.

    Η Γαλλίδα κληρονόμος είναι η πλουσιότερη γυναίκα στο Bloomberg Billionaires Index με περιουσία που υπολογίζεται σε περίπου 92 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Διαβάστε ακόμη:

    LVMH, L’ Oreal, Hermes: Οι οίκοι πολυτελείας που πρωταγωνιστούν στις ευρωαγορές

    L’Oréal: Deal 2,5 δισ. δολ. για την εξαγορά της Aesop



    ΣΧΟΛΙΑ