• Business

    Jumbo: «Ζάλη…» από το άνοιξε-κλείσε του e-shop – «Παρακαλούμε προσπαθήστε ξανά»

    Jumbo: Αυξημένες κατά 12,6% οι πωλήσεις στο α΄ εξάμηνο

    Απόστολος Βακάκης (Jumbo)


    Σε… σίριαλ έχει εξελιχθεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της Jumbo, το οποίο… ανοιγοκλείνει, δοκιμάζοντας τις αντοχές του καταναλωτικού κοινού που αναρωτιέται εάν θα καταφέρει να προμηθευτεί έγκαιρα τα δώρα και άλλα προϊόντα ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

    Η εταιρεία για πολλοστή φορά ενημερώνει μέσω της ιστοσελίδας της πως σταμάτησε και πάλι να δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες, προφανώς καθώς αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον αυξημένο όγκο παραγγελιών και προτρέπει τους καταναλωτές να προσπαθήσουν και πάλι αύριο!

    Η αδυναμία της Jumbo να διαχειριστεί την κατάσταση έχει σχολιασθεί έντονα το τελευταίο διάστημα, με τη διοίκηση να δέχεται αυστηρή κριτική για την αντιμετώπιση της πρόκλησης του lockdown αλλά και την απόφασή της να απέχει από τη μέθοδο του click away (παράδοση εκτός). Την στιγμή που χιλιάδες καταναλωτές αναρωτιούνται εάν θα έρθει ο Αι Βασίλης φέτος ή όχι!

    Μάλιστα, ακόμη και ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας πρόσφατα στη Βουλή αναφέρθηκε στην κίνηση της Jumbo και του Απόστολου Βακάκη, δηλώνοντας πως ο έμπειρος επιχειρηματίας «κάνει λάθος». «…το Jumbo, αποφάσισε να μην ανοίξει με την Παράδοση Εκτός και δεν χρησιμοποιεί την Παράδοση Εκτός καθόλου. Κατά τη γνώμη μου κάνει πολύ μεγάλο λάθος ο κύριος Βακάκης, είναι, όμως, δικαίωμά του», σημείωσε χαρακτηριστικά.

    Το ζήτημα έχει κάνει πολλούς στην αγορά να αναρωτιούνται για ποιο λόγο ο αποδεδειγμένα ικανότατος ιδιοκτήτης της Jumbo δεν προχώρησε έγκαιρα στην υλοποίηση των απαραίτητων επενδύσεων για να υποστηρίξει το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το οποίο εκτιμάται πως θα συνεχίσει να μεγαλώσει την απήχησή του και στην μετά Covid-19.

    Πάντως, η Jumbo δεν είναι η μοναδική εταιρεία που δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τον αυξημένο όγκο παραγγελιών που έγιναν ηλεκτρονικά μετά την επιβολή του γενικευμένου lockdown. Υπήρξαν και άλλες εταιρείες, όπως η αλυσίδα παιχνιδιών «Μουστάκας» που σήκωσαν τα χέρια.. ψηλά και βεβαίως οι εταιρείες courier, οι οποίες κυριολεκτικά κατέρρευσαν καθώς κλήθηκαν να εξυπηρετήσουν πρωτοφανή όγκο αποστολών.

    Υπολογίζεται πως αυτή τη στιγμή πάνω από 3 εκατ. ανεκτέλεστα δέματα στοιβάζονται στις αποθήκες των εταιριών courier. «Νούμερο εξωπραγματικό», όπως αναφέρουν άνθρωποι που γνωρίζουν, καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την έγκαιρη παράδοσή τους. «Ούτε το Πάσχα δεν θα φθάσουν τα δώρα…» επισημαίνουν.

    Διαβάστε επίσης: 

    Jumbo: Στην αντεπίθεση με… παραγγελιές ο Βακάκης – Άνοιξε και πάλι το e-shop

    Jumbo: «Γύρισε την πλάτη» στο click away – Δεν διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές

    Τα χέρια… «ψηλά» σήκωσαν Jumbo και Μουστάκας – Αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές



    ΣΧΟΛΙΑ