• Business

    Jumbo: Στην αντεπίθεση με… παραγγελιές ο Βακάκης – Άνοιξε και πάλι το e-shop

    Jumbo

    Απόστολος Βακάκης


    Παραγγελίες άρχισε να δέχεται και πάλι το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo, το οποίο παρέμενε κλειστό καθώς δεν μπορούσε να διαχειριστεί τον τεράστιο όγκο παραγγελιών ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου.

    Η εταιρεία ανάρτησε ήδη και σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της, όπου ενημερώνει για την επαναλειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματά της.

    Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και με το χιούμορ που χαρακτηρίζει διαχρονικά τα διαφημιστικά μηνύματα της αλυσίδας αναφέρεται στις παραγγελίες ως… παραγγελιές!

    Η ανακοίνωση:

    «Αγαπητοί φίλου του JUMBO, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αυτή την στιγμή δέχεται παραγγελιές! Tα φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα είναι κλειστά και η υπηρεσία click away δεν υφίσταται καθώς δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».

    Καταναλωτές πάντως υποστηρίζουν πως η γκάμα προϊόντων εμφανίζεται περιορισμένη καθώς δεν μπορούν να βρουν αρκετούς κωδικούς που μέχρι πρότινος υπήρχαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

    Η Jumbo δέχθηκε αρκετή κριτική για την αδυναμία της να υποστηρίξει τον αυξημένο όγκο παραγγελιών που δέχθηκε ηλεκτρονικά, μετά την εκπτωτική περίοδο του Black Friday και ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

    Στα μέσα Νοεμβρίου ανακοίνωσε για πρώτη φορά πως κατεβάζει… ρολά στο ηλεκτρονικό της κατάστημα μέχρι τις 26 Νοεμβρίου ενώ ακολούθησε νεότερη ανακοίνωση τις επόμενες μέρες που έκανε γνωστό πως θα παραμείνει κλειστό… μέχρι νεοτέρας. Στις 30 Νοεμβρίου άρχισε να δέχεται και πάλι παραγγελίες, μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου, οπότε αναγκάστηκε να… σηκώσει και πάλι τα χέρια ψηλά λόγω της «εκτόξευση» των νέων παραγγελιών.

    Επίσης, η εταιρεία του Απόστολου Βακάκη αποφάσισε να απέχει από τη μέθοδο του click away, υποστηρίζοντας πως δεν διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές. Το click away ή παράδοση εκτός ήταν η λύση που επέλεξε η κυβέρνηση για να διευκολύνει τις αγορές ενόψει των Χριστουγέννων και να αποσυμφόρηση την πίεση που υφίστανται τα courier.

    Διαβάστε ακόμη:

    Jumbo: «Χαμένη χρονιά το 2020» – Αύξηση του τζίρου το γ’ τρίμηνο

    Jumbo: «Γύρισε την πλάτη» στο click away – Δεν διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές

    «Νοκ άουτ» και πάλι το e-shop της Jumbo – Μεγάλα προβλήματα και με τα courier



    ΣΧΟΛΙΑ