• Business

    IKEA: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τη στρατηγική πωλήσεων – Συμβουλές εξ αποστάσεως

    • NewsRoom
    IKEA Group President & CEO Jesper Brodin

    IKEA Group President & CEO Jesper Brodin


    Η IKEA εκπαιδεύει τους εργαζόμενους στα τηλεφωνικά κέντρα για να δίνουν συμβουλές διακόσμησης εσωτερικών χώρων.

    Όπως αναφέρει το Reuters, ο σουηδικός κολοσσός επίπλων στοχεύει να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες βελτίωσης των κατοικιών και να απαντά στις απλές ερωτήσεις πελατών μέσω ενός bot συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης που θα ονομάζεται Billie.

    Τον Απρίλιο, η IKEA επέκτεινε τις υπηρεσίες εσωτερικής διακόσμησης στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, αφού είχε κάνει την αρχή σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, της Αυστραλίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και αλλού.

    Το κόστος

    Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι πελάτες πληρώνουν 25 στερλίνες (31,44 δολάρια) για μια βιντεοκλήση 45-60 λεπτών με συμβουλές εσωτερικής διακόσμησης και τη λίστα προτεινόμενων προϊόντων, ενώ με 125 στερλίνες μπορούν να έχουν τρεις προτάσεις σχεδιασμού χώρου εργασίας, μια κάτοψη και τρισδιάστατα γραφικά.

    Η Ingka είπε ότι έχει εκπαιδεύσει 8.500 υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων ως συμβούλους εσωτερικού σχεδιασμού από το 2021, ενώ το bot Billie -που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά και το όνομα του εμπνεύστηκε από τη σειρά βιβλιοθηκών Billy της ΙΚΕΑ- έχει χειριστεί το 47% των ερωτημάτων των πελατών σε τηλεφωνικά κέντρα τα τελευταία δύο χρόνια.

    Οι πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου ή βίντεο με τη χρήση του εξ αποστάσεως καναλιού εσωτερικού σχεδιασμού της Ingka αντιπροσώπευαν έσοδα 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,40 δισεκατομμύρια δολάρια) το οικονομικό έτος 2022 της Ingka – 3,3% του συνόλου.

    Στόχος η Generation Z

    Ο Όμιλος Ingka είπε στο Reuters ότι σκοπεύει να αυξήσει αυτό το μερίδιο στο 10% έως το 2028 με στόχο να προσελκύσει μελλοντικούς πελάτες της Gen Z (γεννημένοι μεταξύ 1996 και 2012).

    Συγκριτικά, οι διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας της ΙΚΕΑ, η οποία ανήκει στην Ingka, ανήλθαν σε περίπου 9,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ή στο 25% των συνολικών πωλήσεων κατά το οικονομικό έτος της Ingka που έληξε στις 31 Αυγούστου 2022.

    Η επένδυση σε ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς η ΙΚΕΑ ξεκινά μια επέκταση 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, κινείται στα ίδια επίπεδα με αυτά της ανταγωνίστριας της Wayfair, η οποία τον περασμένο μήνα ξεκίνησε ένα «Digital Design Studio» – ένα περίπτερο μέσα στο κατάστημα, όπου οι αγοραστές μπορούν να πειραματιστούν με το στυλ των επίπλων και τη διάταξη τους μέσω ενός ψηφιακού δωματίου.

    Διαβάστε ακόμη:

    Nasdaq: Super deal 10,5 δισ. δολαρών – Εξαγόρασε την Adenza

    Τίτλοι τέλους για την Credit Suisse: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της από την UBS

    Inditex: Τα μεγαλύτερα καταστήματα Zara αύξησαν τις πωλήσεις

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ