ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την επέκταση εκτός συνόρων δρομολογεί η Jackaroo, η αλυσίδα street food που έχει εξελιχθεί σε φαινόμενο για το νεανικό κοινό και σπάει ρεκόρ παραγγελιών μέσω εφαρμογών delivery.
Το brand που δημιούργησε ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο οποίο έχει επενδύσει κατέχοντας το πλειοψηφικό πακέτο, ο όμιλος Vivartia συμφερόντων CVC, ενισχύει την παρουσία του στην Ελλάδα με δύο νέα καταστήματα κλείνοντας τον κύκλο ανάπτυξης εντός συνόρων και παράλληλα ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο δρομολογώντας τη διεθνοποίηση της δημοφιλούς αλυσίδας εστίασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του mononews, οι αγορές-στόχοι έχουν ήδη τεθεί και βρίσκεται σε εξέλιξη χαρτογράφηση των περιοχών όπου η Jackaroo αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της εκτός συνόρων. Στην πρώτη γραμμή του σχεδιασμού βρίσκονται η Γερμανία και η Κύπρος, ενώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα και η Ισπανία αξιολογείται ως ελκυστική αγορά για το brand, το οποίο απευθύνεται κυρίως στο νεανικό κοινό. Πρόκειται για ένα πλάνο εξωστρέφειας που δεν τοποθετείται στο απώτερο μέλλον, καθώς ο σχεδιασμός προβλέπει εντός της νέας χρονιάς να έχουν τεθεί οι βάσεις για την υλοποίησή του.
Γλυφάδα και Πάτρα τα δύο νέα Jackaroo
Εντός συνόρων, η Jackaroo ετοιμάζει το άνοιγμα δύο ακόμη καταστημάτων, ολοκληρώνοντας τη φάση ανάπτυξης του δικτύου της στην Ελλάδα. Η επέκταση στρέφεται πλέον προς τα νότια προάστια, επιλογή που θεωρείται στρατηγικά ώριμη, καθώς το brand έχει ήδη ισχυρή και εκτεταμένη παρουσία σε κομβικά σημεία της Αττικής, όπως η Κυψέλη, ο Νέος Κόσμος, το Περιστέρι, ο Πειραιάς, η Αγία Παρασκευή, η Πανόρμου και το Μαρούσι, καλύπτοντας ουσιαστικά όλο το λεκανοπέδιο. Το πρώτο από τα δύο νέα καταστήματα θα ανοίξει τον Μάρτιο στη Γλυφάδα, σε χώρο όπου μέχρι πρότινος στεγαζόταν κατάστημα της La Pasteria, brand που ανήκει επίσης στο χαρτοφυλάκιο της Vivartia στη δραστηριότητα της εστίασης.
Εκτός Αθηνών, όπου ήδη η αλυσίδα έχει παρουσία στη Θεσσαλονίκη, το πλάνο προβλέπει το άνοιγμα ενός καταστήματος στην Πάτρα τον ερχόμενο Απρίλιο.
Ένα οικοσύστημα brands με κοινό DNA
Παράλληλα με την ανάπτυξη του βασικού brand, η διοίκηση της εταιρείας υπό τον Μιχάλη Μαντζουράνη, αναπτύσσει παράλληλα ένα οικοσύστημα brands με κοινό DNA το urban street food, με βασικό αποδέκτη τη γενιά Z και τα νεότερα κοινά, χτίζοντας διαφορετικά concepts πάνω στην ίδια φιλοσοφία, έντονος αστικός χαρακτήρας, γρήγορη εξυπηρέτηση και ισχυρή παρουσία στο delivery, με formats που μπορούν να κλιμακωθούν και να λειτουργήσουν συμπληρωματικά κάτω από την ίδια ομπρέλα.
Στην κατεύθυνση αυτή λειτουργεί ήδη το Krispy’s, ένα μονοθεματικό concept που εστιάζει αποκλειστικά στο τηγανητό κοτόπουλο. Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Αιόλου και Ευριππίδου, ενώ δρομολογείται το άνοιγμα δύο ακόμη καταστημάτων στην Κρήτη, σε Χανιά και Ηράκλειο.
Σε αυτό το πλαίσιο, σειρά παίρνει το La Jacka, το οποίο κάνει την πρεμιέρα του ως το επόμενο βήμα στο οικοσύστημα των brands της εταιρείας.
Το La JacKa είναι ένα italian style street food concept, με μενού που κινείται γύρω από ζυμαρικά, πίτσες και συναφή ιταλικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στη λογική του γρήγορου φαγητού. Το νέο brand κάνει πρεμιέρα με αφετηρία τον Πειραιά, εντασσόμενο στο ευρύτερο οικοσύστημα της Jackaroo και απευθυνόμενο στο ίδιο νεανικό κοινό.
Στο Χαλάνδρι στις αρχές Μαρτίου η εταιρεία θα λανσάρει το τρίτο της σήμα, το Pizzaroo, σηματοδοτώντας την είσοδό της στην αγορά της πίτσας. Πρόκειται για ένα brand αμερικάνικου style, το οποίο ξεκινά ως ghost brand – χωρίς αυτόνομο δίκτυο καταστημάτων – αξιοποιώντας υφιστάμενες υποδομές και λειτουργώντας αποκλειστικά μέσω delivery, ως πιλοτικό μοντέλο για τη δοκιμή της απήχησης του concept. Το επόμενο βήμα στον σχεδιασμό είναι η ανάπτυξη φυσικού καταστήματος, με το πρώτο να ανοίγει τις πύλες του στο Χαλάνδρι εκεί που σήμερα στεγάζεται το Everest.
Ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
Ο συνολικός τζίρος της αλυσίδας εκτιμάται ότι φέτος θα ξεπεράσει τα 25 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη μετάβαση της Jackaroo από ένα τολμηρό εγχείρημα street food σε ένα brand με κρίσιμη μάζα και σαφή αναπτυξιακή προοπτική. Πίσω από αυτή την πορεία βρίσκεται ο Μιχάλης Μαντζουράνης, ο οποίος πριν από οκτώ χρόνια ξεκίνησε από ένα κατάστημα στον Πειραιά, ποντάροντας στο «original» αμερικανικό street food, με αιχμή το παναρισμένο κοτόπουλο και τα burgers. Η ανταπόκριση του νεανικού κοινού υπήρξε άμεση, οδηγώντας σε ταχεία επέκταση στην Αττική και σε ισχυρή παρουσία στις ψηφιακές πλατφόρμες διανομής, όπου η Jackaroo εξελίχθηκε σε brand υψηλής ζήτησης. Η έντονη δυναμική της αλυσίδας δεν άργησε να προσελκύσει το ενδιαφέρον της Vivartia, η οποία τον Απρίλιο του 2025 απέκτησε πλειοψηφικό ποσοστό 60% στην εταιρεία Red Meat που διαχειρίζεται τα Jackaroo, επενδύοντας συνολικά 10 εκατ. ευρώ, με τον ιδρυτή να διατηρεί το 40% και ενεργό ρόλο στο management. Η συμφωνία σηματοδότησε τη μετάβαση της Jackaroo σε μια νέα φάση, όπου η επιχειρηματική ευελιξία του ιδρυτή συνδυάζεται με τις υποδομές, την τεχνογνωσία και την οργανωτική δύναμη ενός μεγάλου ομίλου.
Διαβάστε επίσης
Fourlis: Το story μιας 75χρονης διαδρομής και το νέο στοίχημα για τον Βασίλη Φουρλή
Μetaxa: «Μεθυστική» κεφαλαιακή ένεση 100 εκατ. ευρώ και το μπόνους από το ελληνικό Δημόσιο
Βενέτης: Αυξημένες πωλήσεις αλλά πιέσεις στην κερδοφορία για την αλυσίδα του Π. Μονεμβασιώτη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ancient Kallos: Δέκα χρόνια ελληνικής κομψότητας αποτυπώνονται στο πρώτο λεύκωμα του οίκου
- Φάρμακα για την παχυσαρκία: Γιατί δεν αδυνατίζουν όλοι – Τι συμβαίνει, ο Πλούταρχος Τζούλης εξηγεί
- Οι 2 εκπλήξεις του ΚΜ, το… άλλο ΠΑΣΟΚ, ο Τσίπρας και τα τρακτέρ, τι τρέχει με τις φρεγάτες ΜΕΚΟ, η συγκίνηση και ο Δένδιας
- Ανήλικοι, μαχαίρια και αλγόριθμοι