• Business

    Heineken: Προειδοποιεί για δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες – Κέρδη χαμηλότερα των εκτιμήσεων το 2023

    • Bloomberg
    Dolf van den Brink, CEO Heineken

    Dolf van den Brink, CEO Heineken


    Η Heineken NV προειδοποίησε ότι ο επίμονος πληθωρισμός και οι οικονομικές ανησυχίες θα επιβαρύνουν τη ζήτηση μπύρας το 2024, αφού οι όγκοι μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο πέρυσι.

    Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο έδωσε μια ευρεία πρόβλεψη ανάπτυξης λειτουργικών κερδών με χαμηλά έως υψηλά μονοψήφια νούμερα για το 2024, καθώς η αγορά της premium μπύρας αντιμετωπίζει προκλήσεις. Τα κέρδη και οι πωλήσεις αυξήθηκαν λιγότερο από το αναμενόμενο πέρυσι.

    «Αισθανόμαστε καλά για το πώς βαδίζει η εταιρεία, αλλά συνεχίζουμε να το κάνουμε αυτό σε έναν κόσμο γεμάτο αναταράξεις, γι’ αυτό έχουμε επιλέξει σκόπιμα ένα σχετικά ευρύ φάσμα προβλέψεων», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink σε συνέντευξή του.

    Η ολλανδική ζυθοποιία αύξησε τις τιμές για να διατηρήσει την ενίσχυση των εσόδων ακόμη και με την μείωση των όγκων. Η Heineken προχώρησε σε διψήφια αύξηση των τιμών της μπύρας το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους και υψηλή μονοψήφια το δεύτερο. Αναμένει ότι ο ρυθμός των αυξήσεων των τιμών θα μετριαστεί φέτος.

    «Η τιμολόγηση έχει επηρεάσει τους όγκους, αυτό είναι προφανές. Αυτό που μας ευχαριστεί είναι ότι ο πληθωρισμός αρχίζει να μειώνεται και, κατά συνέπεια, αρχίζουμε να μετριάζουμε την τιμολόγηση που χρειαζόμαστε για να αντισταθμίσουμε τον πληθωρισμό του κόστους εισροών», δήλωσε ο van den Brink.

    Η εταιρεία δήλωσε την Τετάρτη ότι παραμένει επιφυλακτική σχετικά με τις παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές προοπτικές και ότι θα επικεντρωθεί στην αύξηση των εσόδων μέσω της εξισορρόπησης όγκου και τιμής.

    Οι αναλυτές αναμένουν ότι η εταιρεία θα σημειώσει οργανική αύξηση εσόδων κατά 5,3%, σε λειτουργικά έσοδα 4,9 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,3 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2024, σύμφωνα με τη μέση εκτίμηση που υπολόγισε το Bloomberg.

    Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, περισσότερο γνωστή για την ομώνυμη μπύρα της, παλεύει με άσχημες συνθήκες στις βασικές αγορές μπύρας του Βιετνάμ και της Νιγηρίας. Το υγρό καλοκαίρι στην Ευρώπη έπληξε επίσης τις πωλήσεις το 2023.

    Η εταιρεία με έδρα το Άμστερνταμ είπε ότι τα έσοδα για ολόκληρο το έτος αυξήθηκαν κατά 5,5% σε οργανική βάση, χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 5,8%.

    Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν ελαφρώς στα 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι εκτιμήσεων 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από τους αναλυτές.

    Διαβάστε ακόμη:

    Aston Martin: Άνοδος της μετοχής μετά την ανακοίνωση σχεδίου μείωσης χρέους $1,4 δισ.

    Toyota: Προς αντικατάσταση δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Daihatsu στον απόηχο ενός σκανδάλου

    Hewlett Packard: Κατηγορεί τα πρώην αφεντικά της Autonomy για «περίτεχνη απάτη» και ζητεί $4 δισ.

     



    ΣΧΟΛΙΑ