• Business

    Toyota: Προς αντικατάσταση δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Daihatsu στον απόηχο ενός σκανδάλου

    • NewsRoom

    Soichiro Okudaira, πρόεδρος Daihatsu (Πηγή: global.toyota)


    Tόσο ο πρόεδρος όσο και ο πρόεδρος της μονάδας μικρών αυτοκινήτων Daihatsu Motor θα παραιτηθούν μετά από την αποκάλυψη ενός σκανδάλου, που σχετίζεται με “στημένες” δοκιμές ασφάλειας σύγκρουσης.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας, Toyota Motor, ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota για την περιοχή της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής, Masahiro Inoue, θα αντικαταστήσει τον Soichiro Okudaira στη θέση του προέδρου της Daihatsu από την 1η Μαρτίου.

    Ο Okudaira είχε μια μακροχρόνια καριέρα στην Toyota που εκτείνεται σχεδόν τέσσερις δεκαετίες από το 1979 προτού γίνει πρόεδρος της Daihatsu το 2017, ένα χρόνο αφότου ο κατασκευαστής έγινε εξ ολοκλήρου θυγατρική της Toyota το 2016.

    Ο πρόεδρος της Daihatsu, Sunao Matsubayashi, θα παραιτηθεί επίσης και δεν θα αντικατασταθεί, σύμφωνα με την Toyota.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι δεδομένων των κακών πρακτικών σχετικά με τις εφαρμογές πιστοποίησης δοκιμών ασφαλείας, η Daihatsu θα αφαιρεθεί επίσης από μια εταιρική συνεργασία επαγγελματικών οχημάτων γνωστή ως Commercial Japan Partnership Technologies (CJPT).

    Το μερίδιο 10% της Daihatsu στη συγκεκριμένη συνεργασία θα μεταφερθεί στην Toyota.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2023, το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας πραγματοποίησε έφοδο στα κεντρικά γραφεία της Daihatsu στην Οσάκα, μετά από αποκαλύψεις ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χειραγωγούσε τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφαλείας που χρονολογούνται ήδη από το 1989.

    Μια έρευνα που ζητήθηκε για την Daihatsu τον περασμένο Απρίλιο – όταν εμφανίστηκαν για πρώτη φορά ύποπτες παραβάσεις – διαπίστωσε ότι 174 ζητήματα έχουν εντοπιστεί σε 64 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που πωλούνται με τη μάρκα Toyota.

    Η έρευνα, η οποία αρχικά επικεντρώθηκε γύρω από τις μονάδες ελέγχου αερόσακων, διαπίστωσε ότι αυτές που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικές από αυτές των αυτοκινήτων που πωλούνταν στο κοινό.

    Η Daihatsu Motor, αποτελεί εξ ολοκλήρου θυγατρική της Toyota από το 2016 και αντιπροσωπεύει περίπου το 4% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων του ομίλου Toyota.

    Να σημειωθεί ότι η κορυφαία σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, αύξησε την πρόβλεψή της για τα κέρδη για το τρέχον έτος στα 4,9 τρισεκατομμύρια γιεν (32,99 δισεκατομμύρια δολάρια), έναντι 4,5 τρισεκατομμυρίων που αναμενόταν προηγουμένως.

    Πριν από λίγες ημέρες, η Toyota Motor αναβάθμισε την πρόβλεψη για τα ετήσια κέρδη της κατά σχεδόν 9%, αφού οι υψηλότεροι όγκοι πωλήσεων και το ασθενέστερο γιεν ενίσχυσαν τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου του 2023.

    Διαβάστε επίσης: 

    Toyota: Πρωτιά στις παγκόσμιες πωλήσεις για 4η συνεχή χρονιά

    Daihatsu: «Φρένο» σε παραγωγή και αποστολές έως το τέλος Ιανουαρίου

    Η Toyota εκθρόνισε τη Volkswagen από την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου



    ΣΧΟΛΙΑ