• Business

    Γιάννης Μουζενίδης: «Θα ξεκινήσουμε να χτίζουμε τα δικά μας ξενοδοχεία»

    Ο κ. Ιωάννης Μουζενίδης


    Η ανέγερση ιδιόκτητων ξενοδοχείων  που θα χτίζονται από την αρχή από τη θυγατρική του ομίλου Μουζενίδη, Grekodom, είναι το νέο σχέδιο του ομίλου για την επόμενη πενταετία. Ο όμιλος Μουζενίδης δραστηριοποιείται στην τουριστική αγορά με τουριστικά πρακτορεία, την αεροπορική εταιρεία Ellinair και την αλυσίδα μισθωμένων ξενοδοχείων BOMO Club. Πλέον, όμως, όπως αποκαλύπτει ο αντιπρόεδρος του ομίλου, Γιάννης Μουζενίδης, στο mononews.gr, ο όμιλος θα ξεκινήσει την ανέγερση και των δικών του ξενοδοχείων μέσα στην επόμενη πενταετία, παράλληλα με την επέκταση των Bomo Hotels.

    Ο κ. Γιάννης Μουζενίδης μάς εξηγεί πώς ξεκίνησαν και πώς αναπτύσσονται τα BOMO Hotels και μας μιλά για τα σχέδια και τις προοπτικές αυτής  της δραστηριότητας που, όπως λέει, είναι η πιο επικερδής από τις δραστηριότητες του ομίλου.

    Πόσα είναι σήμερα τα Bomo Hotels και πόσα θέλετε να φτάσουν;

    Συστηματικά αυξάνεται ο αριθμός των ξενοδοχείων της αλυσίδας ΒΟΜΟ club. Σήμερα είναι ήδη 23 από 17 το 2018 και επτά το 2017 και στα επόμενα χρόνια θα φτάσουν τα 50. Οι πελάτες των ξενοδοχείων του Bomo Club προέρχονται κυρίως από τις αγορές όπου έχει αναπτυχθεί το τουριστικό δίκτυο του Ομίλου Μουζενίδη, δηλαδή από τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ, τα Βαλκάνια και τη Γερμανία.  Συνεχώς αναπτύσσουμε νέα σημεία και σχεδιάζουμε να  είναι τουλάχιστον διπλάσια τα ξενοδοχεία που θα  διαχειρίζεται  η αλυσίδα στα επόμενα 5 χρόνια, εκτιμάμε ότι θα είναι τουλάχιστον 40-50. Τα επόμενα σημεία που θέλουμε να πάμε είναι Ηράκλειο, Χαλκιδική, Πιερία και Πελοπόννησο.

    H αλυσίδα BOMO Hotels αναπτύσσεται με μισθωμένα ξενοδοχεία σε Κρήτη, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Αθήνα, Πειρία κ.λ.π. το Bomo Club έχει παρουσία και στην Χαλκιδική με τρία ξενοδοχεία – δύο στη Χανιώτη και ένα στα Πυργαδίκια- στην Ερέτρια της Εύβοιας, ενώ διαθέτει και δύο ακόμη ξενοδοχεία στην Κρήτη, στο Ρέθυμνο.

    Πρόκειται για μια εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, που μισθώνει εγκαταλελειμμένα ξενοδοχεία ή ξενοδοχεία που οι ιδιοκτήτες του δεν θέλουν πια να τα δουλέψουν και αφού τα ανακαινίσει τα διαχειρίζεται και τα γεμίζει. Tα έργα ανακαίνισης των ξενοδοχειακών μονάδων του Ομίλου αναλαμβάνει η θυγατρική Grekodom και εκτελούνται από ίδια κεφάλαια.

    Είστε ευχαριστημένος από  την πορεία τους; Πώς καταφέρνετε να κάνετε κερδοφόρο ένα ζημιογόνο ξενοδοχείο;

    Η αλυσίδα BOMO Hotels πάει πολύ καλά και είναι η πιο επικερδής δραστηριότητα του ομίλου. Εμείς έχουμε τους πελάτες και γεμίζουμε τα ξενοδοχεία.

    Επιλέγουμε μονάδες σε όλα τα σημεία που εντάσσονται στο δίκτυο πτήσεων της Ellinair, της αεροπορικής εταιρείας του Ομίλου, η οποία επίσης αναπτύσσεται σταθερά. Προσθέτουμε ένα νέο αεροπλάνο κάθε χρόνο.

    Είναι πολλές οι μονάδες σε όλη την Ελλάδα που δεν λειτουργούν σωστά και οι ξενοδόχοι αναγκάζονται  να λειτουργούν με ζημιές είτε να τις κλείσουν. Και προτιμούν μια οργανωμένη εταιρεία να αναλάβει όλο το μάνατζμεντ και εκείνοι να παίρνουν 200.000 ή 1 εκ. ευρώ το χρόνο χωρίς να έχουν καμιά ευθύνη και ενασχόληση με το ξενοδοχείο αφού όλο το ρίσκο  το αναλαμβάνουμε εμείς.  Πρέπει να είναι χαμηλό το μίσθωμα για να μας βγει η επένδυση και όλα στα τέλος βέβαια εξαρτώνται από την τιμή για τον αν θα κλείσει μια συμφωνία.

    Θα προσθέτατε και ξενοδοχεία 5 αστέρων στην αλυσίδα;

    Τα ξενοδοχεία της BOMO είναι κυρίως τεσσάρων αστέρων και κάποια τριών αστέρων. Και πέντε αστέρων θα θέλαμε να διαχειριστούμε, αλλά συνήθως ζητούν εξωφρενικά ποσά σε αυτά οι ιδιοκτήτες και αυτό είναι εμπόδιο. Γιατί ακριβώς επειδή αναλαμβάνουμε όλο το ρίσκο δεν μπορούν τα μισθώματα να είναι υψηλά.

    Ποιο είναι το επόμενο σχέδιό σας στην αγορά των ξενοδοχείων;

    Η μεγάλη μας πρόκληση είναι τα δικά μας ξενοδοχεία, να κτίσουμε από την αρχή τα ξενοδοχεία. Έχουμε ήδη την κατασκευαστική εταιρεία την Grekodom και πλέον σχεδιάζουμε να προχωρήσουμε σε αγορές γης για να ξεκινήσουμε να υλοποιούμε το σχέδιό μας που είναι να χτίζουμε τα δικά μας ξενοδοχεία. Αυτά θα τα δούμε μέσα στην επόμενη πενταετία. Θα ξεκινήσουμε να χτίζουμε με προτεραιότητα στη Χαλκιδική, γιατί είναι βασική αγορά.

    Πώς βλέπετε την πορεία του τουρισμού από τη Ρωσία;

    Φέτος αυξάνεται κατά 20% και έτσι θα πάει και τα επόμενα χρόνια. Και η αύξηση θα προέρχεται μια από Ρωσία μια από Ουκρανία. Κινείται πάντως σταθερά ανοδικά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στ. Κουτσιβίτης (Αστέρας): «Ανοίγουμε τον δρόμο επενδυτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανδρέας Μεταξάς: «Επενδύουμε στη βιωσιμότητα, δημιουργούμε αξία για το μέλλον»



    ΣΧΟΛΙΑ