F

Business

Fourlis: Επιμένει στην αγορά της Τουρκίας, τη θεωρεί ενδιαφέρουσα για την INTERSPORT

  • NewsRoom
Fourlis Φουρλής

Βασίλης Φουρλής. CEO ομίλου Φουρλή


Πραγματοποιήθηκε σήμερα 5 Σεπτεμβρίου 2018 στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, παρουσίαση από τη διοίκηση του Ομίλου Fourlis, αναφορικά με τα οικονομικά στοιχεία του Α’ Εξαμήνου 2018, καθώς και των προοπτικών του Ομίλου.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο κύριος Βασίλειος Φουρλής, εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ, αναφέρθηκε στην επένδυση ποσού € 8,0 εκατ. σε logistics αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων της δραστηριότητας αθλητικών ειδών με ορίζοντα υλοποίησης το τέλος του 2020.

Αναφέρθηκε επίσης στη μή ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα και τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Fourlis, λόγω της δραστηριότητας αθλητικών ειδών στην Τουρκία, από τη συνεχιζόμενη διολίσθηση του τοπικού νομίσματος. Αντιθέτως η αγορά της Τουρκίας παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες για την INTERSPORT, λόγω του μεγέθους της, των δημογραφικών χαρακτηριστικών της και της δομής του ανταγωνισμού. Επίσης σχετικά με τον μεσοπρόθεσμο ορίζοντα του 2025, διαρκής στόχος του Ομίλου παραμένει η γεωγραφική διεύρυνση των υφιστάμενων δραστηριοτήτων IKEA και INTERSPORT, αλλά και η είσοδος νέας δραστηριότητας λιανικής, με σκοπό την περαιτέρω ενδυνάμωση και ανάπτυξη του Ομίλου Fourlis.

Ο Όμιλος Fourlis το πρώτο εξάμηνο του 2018 παρουσίασε πωλήσεις € 202,1 εκατ., έναντι € 191,3 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017 αυξημένες κατά 5,6%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 12,8 εκατ. έναντι € 11,1 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 15,1%.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 0,3 εκατ. έναντι ζημιών € 2,4 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν € 0,4 εκατ. έναντι ζημιών € 2,1 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις € 130,8 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018 αυξημένες κατά 4,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 (€ 124,7 εκατ.). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 3%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 8,2%, συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2017. Το EBITDA ανήλθε στα € 8,8 εκατ. έναντι € 7,3 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 1,2 εκατ. έναντι ζημιών € 1,3 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Fourlis: Στα 202,1 εκατ. ευρώ εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις στο α΄εξάμηνο του 2018

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Fourlis: «Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για μας στην τουρκική αγορά»


ΣΧΟΛΙΑ