• Business

    Fourlis: Στα 202,1 εκατ. ευρώ εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις στο α΄εξάμηνο του 2018

    • NewsRoom
    Βασίλης Φουρλής Fourlis

    Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής Ομίλου Fourlis


    Σημαντική αύξηση 5,6% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Ομίλου Fourlis κατά το α΄εξάμηνο του 2018, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε την Τρίτη.

    Ειδικότερα, ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις € 202,1 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018, έναντι € 191,3 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, αυξημένες κατά 5,6%, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης.

    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 12,8 εκατ. έναντι € 11,1 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 15,1%.

    Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 0,3 εκατ. έναντι ζημιών € 2,4 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017.

    Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν € 0,4 εκατ. έναντι ζημιών € 2,1 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

    Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις € 130,8 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018 αυξημένες κατά 4,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 (€ 124,7 εκατ.). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 3%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 8,2%, συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2017. Το EBITDA ανήλθε στα € 8,8 εκατ. έναντι € 7,3 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 1,2 εκατ. έναντι ζημιών € 1,3 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017.

    Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δυο στην Βουλγαρία (Βάρνα και Μπουργκάς). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) συνεχίζει να αναπτύσσεται με σημαντικό ρυθμό και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.

    Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT), οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2018 παρουσίασαν αύξηση κατά 7%, στα € 71,2 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2017 (€ 66,6 εκατ.).

    Στην Ελλάδα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4%. Στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 2,4%, με όλες τις χώρες Ρουμανία, Κύπρο, Βουλγαρία και Τουρκία να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε τοπικό νόμισμα.

    Το EBITDA για το σύνολο της δραστηριότητας λιανικής αθλητικών ειδών ανήλθε στα € 4,5 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 4,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 (€ 4,3 εκατ.). Οι ζημίες προ φόρων το πρώτο εξάμηνο του 2018 παρουσίασαν μείωση στα € 0,3 εκατ. έναντι ζημιών € 0,5 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

    Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 128 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 29 στη Ρουμανία, 24 στην Τουρκία, 7 στη Βουλγαρία και 4 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 12 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-commerce) της INTERSPORT παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα, ενώ η υλοποίηση της επέκτασής του και στις υπόλοιπες χώρες δραστηριότητας του Ομίλου θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ourlis: «Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για μας στην τουρκική αγορά»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο CEO της Fourlis, Βασίλης Φουρλής, έφερε μια επαναστατική ιδέα στην Ελλάδα!!!

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Folli Follie: Πώς Fourlis & Sarantis ετοιμάζονται να «αρπάξουν» γνωστά brands του Τζώρτζη Κουτσολιούτσου. Η περίπτωση της ΝΙΚΕ



    ΣΧΟΛΙΑ