• Business

    Coffee Island: Δυναμική ανάπτυξη, άνοιγμα στο εξωτερικό και καλλυντικά από τα υπολείμματα του καφέ

    • Άννα Διανά
    Coffee Island: Ξεκινά συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

    Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO Coffee Island


    Σε μεγαλύτερη διείσδυση στο λιανεμπόριο αλλά και στις αγορές του εξωτερικού όπου έχει διευρυμένη παρουσία στοχεύει η αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island.

    Παράλληλα προχωρά σε επενδύσεις ύψους 3-5% στη βιώσιμη ανάπτυξη βάζοντας… πόδι και σε νέες αγορές όπως αυτή της βιομηχανίας καλλυντικών.

    Αξιοποιώντας τα υπολείμματα του καφέ σε συνεργασία με την εταιρεία Coffee-Eco δημιουργούν ένα συστατικό που έχει αντηλιακή και αντιγηραντική δράση, οι οποίες έχουν πιστοποιηθεί. Μάλιστα από τον Οκτώβριο οι πελάτες των Coffee Island θα βρίσκουν στα καταστήματα Lip Balm με βασικό συστατικό τα υπολείμματα του καφέ.

    Οι σχετικές επισημάνσεις έγιναν χθες από τη διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου για τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης.

    Συζητήσεις με εταιρείες στη βιομηχανία καλλυντικών

    Ηδη η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τέσσερις εταιρείες από τη βιομηχανία καλλυντικών και συγκεκριμένα με τις Appivita, Κορρές και Dust & Cream για την ανάπτυξη προϊόντων με βάση το υλικό που έχει αναπτυχθεί. Στην κατεύθυνση  έχει ήδη ολοκληρωθεί επένδυση ύψους 400.000 ευρώ για μονάδα παραγωγής στην Πάτρα δυναμικότητας  μισού τόνου ημερησίως. Σε πρώτη φάση συλλέγονται τα υπολείμματα καφέ από 14 καταστήματα της Πάτρας  ωστόσο στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η Coffe-Eco προβλέπεται ότι θα ολοκληρώσει την επεξεργασία 50 τόνων υπολειμμάτων καφέ από τα καφεκοπτεία Coffee Island, τα οποία προορίζονται για την παραγωγή πρώτων υλών για καλλυντικά, βιοπλαστικά, βιοκαύσιμα και εδαφοβελτιωτικά υλικά.

    Καλή η εκκίνηση του 2023

    O CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, εκτίμησε πως το πρώτο τετράμηνο του 2023 κινήθηκε καλά τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε κατανάλωση. Υπολογίζει δε ότι ο μη συστημικός τζίρος θα κλείσει στα 36 εκατ. ευρώ.

     Το 2022, όπως είπε ήταν μια «νευρική» χρονιά. «Το πρώτο τετράμηνο δεν ήταν καλό αλλά με πολλές ενέργειες και δουλειά και νέες τεχνικές καταφέραμε να κλείσουμε τη χρονιά στα επίπεδα του 2021» τόνισε.

    Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε απορρόφησε το 100% των αυξήσεων στον καφέ ενώ μαζί με τα τρόφιμα, όπου οι τιμές ήταν ανεξέλεγκτες, η απορρόφηση των αυξήσεων έφτασε στο 80%. «Κάναμε μια ανατίμηση τον Νοέμβριο του 2021 και μια δεύτερη λίγο πριν το Πάσχα του 2023» επεσήμανε ο κ. Κωνσταντινόπουλος προσθέτοντας ότι «το 2022 είχαμε 3.427 φορές ανατιμήσεις από τους προμηθευτές μας».

    Εμφαση στις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ

    Αναφερόμενος στο κομμάτι του οργανωμένου λιανεμπορίου είπε πώς αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, καθώς επιδιώκει να διευρύνει το μερίδιο της. Οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ θα αγγίξουν το 7% του τζίρου της εταιρείας με την προοπτική να αυξηθεί σταδιακά στα επόμενα χρόνια.

    Το επενδυτικό πλάνο της Coffee Island για την περίοδο 2021-2024 είναι στα 11,1 εκατ. ευρώ. Εχει ένα δίκτυο 432 καταστημάτων στην Ελλάδα, που λειτουργούν με το σύστημα franchise και 55-60 καταστήματα στο εξωτερικό και ο συστημικός τζίρος κινείται πέριξ των 155 εκατ. ευρώ.

    Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές

    Δραστηριοποιείται με 42 καταστήματα στην Κύπρο, δύο στο Λονδίνο και ήδη σχεδιάζεται το άνοιγμα και τρίτου καταστήματος, δύο καταστήματα στο Ντουμπάι και παρουσία στο Βουκουρέστι, στη Γενεύη, στο Τορόντο και στην Αίγυπτο, χώρα, στην οποία όπως είπε, σύντομα θα υπάρχουν νέα σχετικά με την περαιτέρω ανάπτυξη.

    «Η ανάπτυξη στο εξωτερικό είναι πολύ δύσκολη και υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να ξεπεράσεις για να γίνει ανταγωνιστικός σε άλλες χώρες. Για να θωρακίσουμε αυτό που έχουμε φτιάξει παίρνουμε ένα λελογισμένο ρίσκο» σημείωσε ο επικεφαλής της Coffee Island.

    Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στον καφέ «δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο» και είναι εντονότατα αντιαναπτυξιακός, με τις ελληνικές εταιρείες που τον έχουν απέναντί τους να βρίσκονται αντιμέτωπες με ένα μεγάλο μειονέκτημα.

    Διαβάστε επίσης

    Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος: Τα νέα πλάνα της Coffee Island, η είσοδος στα σούπερ μάρκετ και η τιμή του καφέ

    Μπαίνει και στα My Market η Coffee Island

    Αλ. Ζαπανιώτης (Coffee Island) στο mononews: «Γιατί μπήκαμε στον Σκλαβενίτη, τι προσδοκούμε»

    ──────────────────

    Εκλογές 2023

    Εκλογές 2023: Όλη η επικαιρότητα στο mononews.gr

    Οδηγός – Πού και πώς ψηφίζω στις 25 Ιουνίου

    Δείτε live τον χάρτη των αποτελεσμάτων



    ΣΧΟΛΙΑ