• Business

    Μπαίνει και στα My Market η Coffee Island

    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Coffee Island: Ξεκινά συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

    Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO Coffee Island


    Την παρουσία της στον κλάδο των σούπερ μάρκετ ισχυροποιεί η Coffee Island καθώς μετά την πρώτη συνεργασία που ξεκίνησε τον Ιούλιο με την αλυσίδα Σκλαβενίτης, ξεκινά και δεύτερη, αυτή τη φορά με τη Μy Market.

    Η Coffee Island, προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.

    Οι καταναλωτές μέσω των σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία που έχει η εταιρεία με τα καταστήματα Σκλαβενίτης, αφορά στις  κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου.

    O Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε σχετικά με τη νέα συνεργασία: «Με γοργά αλλά σταθερά βήματα, συνεχίζουμε την πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον Κλάδο».

    Επενδύσεις 3,5 εκατ. και νέα καταστήματα

    Οι επενδύσεις της εταιρείας για φέτος αναμένεται να αγγίξουν τα 3,5 εκατ. ευρώ ενώ η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας περιλαμβάνει την ανάπτυξη του δικτύου με άνοιγμα νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων σε νέους καταναλωτές, καθώς και την ενίσχυση της θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Το ζητούμενο για τη εταιρεία είναι να εδραιωθεί στο κομμάτι του λιανεμπορίου, κάτι που θα βοηθήσει γενικότερα το brand της εταιρείας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι από την αρχή της πανδημίας έχουν ανοίξει 49 καταστήματα της αλυσίδας, από την αρχή του 2021 συνολικά 25  ενώ άλλα 4 βρίσκονται υπό κατασκευή. Η εταιρεία με έδρα την Πάτρα, λειτουργεί συνολικά 484 καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο ενώ απασχολεί 200 στελέχη.

    Διαβάστε επίσης:

    Coffee Island: Ξεκινά συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

     

     

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ