Business

Coca Cola: Περνά στην αντεπίθεση-Ρίχνει νέα προϊόντα στη μάχη του ανταγωνισμού

H γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas με ευθύνη την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, Λίλιαν Νεκταρίου


Δυναμική είσοδο στην αγορά του παγωμένου τσαγιού με την μάρκα Fuzetea επιχειρεί να κάνει η Coca Cola. Η εταιρεία, μετά τον τερματισμό της συνεργασίας με την Nestea αποφάσισε να λανσάρει τη δική της μάρκας, φιλοδοξώντας να κερδίσει μια ηγετική θέση στην κατηγορία, όπως είχε και πριν.

Όπως ανέφερε η γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου, «το Fuzetea είναι μια από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί».

Η κα. Νεκταρίου εμφανίστηκε αισιόδοξη για την αποδοχή του νέου προϊόντος από την ελληνική αγορά, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία κερδίζει διαρκώς έδαφος λόγω της στροφής των καταναλωτών σε πιο υγιεινά τρόφιμα και ποτά και τόνισε ότι το Fuzetea είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018.

Πέρα από το λιανεμπόριο, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην κρύα αγορά δηλαδή στα εστιατόρια, τις καφετέριες τα σημεία μικρής λιανικής (περίπτερα, μίνι μάρκετ), με ιδιαίτερα δυναμικές δράσεις προβολής.

Πέρυσι οι πωλήσεις της κατηγορίας παγωμένου τσαγιού στα σούπερ μάρκετ υποχώρησαν πάνω από 11% σε αξία (διαμορφώθηκαν στα 15 εκατ. ευρώ) και πάνω από 16% σε όγκο.

Αυτή τη στιγμή, το Fuzetea εισάγεται από την Ουγγαρία ενώ σχεδιάζεται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2018 να ξεκινήσει η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Coca Cola 3E στο Σχηματάρι.

Το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Στην Ελλάδα, διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

Οι υπόλοιποι παίκτες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία είναι η Pepsico, η ΔΕΛΤΑ, η Όλυμπος, η εταιρεία που βγάζει το Tuvunu, η ΕΨΑ και η Γεράνι Αναψυκτικά.

Να σημειωθεί πως τα τελευταία χρόνια, η Coca-Cola έχει να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό από τους Έλληνες εμφιαλωτές, οι οποίοι λανσάρουν από την πλευρά τους διαρκώς νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Coca-Cola: Ποιο είναι το νέο αναψυκτικό που έρχεται στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Coca-Cola HBC: Ισχυρές επιδόσεις το 2017 – Αναβαθμίζει η BofA


ΣΧΟΛΙΑ