• Business

    Μπερνάρ Αρνό: Ανασχηματισμός στην LVMH – Γιατί αποχωρεί ο γιος του από CEO της Βerluti

    • NewsRoom
    Μπερνάρ Αρνό

    Μπερνάρ Αρνό


    Εδώ και πολλούς μήνες κυκλοφορούν σενάρια για την μάχη της διαδοχής στην μεγαλύτερη γαλλική αυτοκρατορία, τον όμιλο της LVMH.

    Ο Μπερνάρ Αρνό, 74 ετών, δεν έχει εκφράσει καμία πρόθεση να απομακρυνθεί από την ηγεσία του ομίλου, η επιτυχημένη πορεία του οποίου του χάρισε έστω και για λίγο την πρώτη θέση ως του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο, όμως εδώ και χρόνια έχει φροντίσει οι πέντε διάδοχοί του να συμμετέχουν σε μια άτυπη κούρσα για να βρεθεί ο αντικαταστάτης του.

    Μάλιστα, πρόσφατα η LVMH ανέβασε το όριο ηλικίας του διευθύνοντα συμβούλου στα 80 έτη, δίνοντας ένα περιθώριο έξι ετών ακόμα στον δραστήριο Γάλλο επιχειρηματία.

    Οι πέντε διάδοχοι

    Πριν μερικούς μήνες η Ντελφίν Αρνό, η μεγαλύτερη από τα πέντε αδέρφια ανέλαβε την διοίκηση της Dior, του δεύτερου μεγαλύτερου brand μετά τη Louis Vuitton. Την Τετάρτη, ανακοινώθηκε ότι ο γιος του Αντουάν αποχωρεί από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Berluti, μιας εταιρείας πολυτελούς υποδήματος που ανήκει στη LVMH.

    Θα παραμείνει πρόεδρος του brand, όμως στη θέση του CEO θα τον διαδεχθεί ο Ζαν-Μαρκ Μανσβέλτ, ο οποίος νωρίτερα εργαζόταν για το brand Chaumet.

    Ο Αντουάν Αρνό εργαζόταν σε αυτή τη θέση από το 2011. Παραμένει πρόεδρος και στο brand Loro Piana, που ειδικεύεται στο κασμίρ αλλά και αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior. Και τα υπόλοιπα αδέρφια όμως κατέχουν σημαντικές θέσεις στον όμιλο.

    Ο Αλεξάντρ, 31 ετών, είναι υπεύθυνος για τα προϊόντα και την επικοινωνία στην Tiffany & Co, ενώ ο αδελφός Φρεντερίκ, 29 ετών, είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας πολυτελών ρολογιών Tag Heuer. Ο βενιαμίν της οικογένειας, Ζαν Αρνό, μόλις 25 ετών, είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη των  ρολογιών της Louis Vuitton.

    Η αυτοκρατορία του Αρνό

    Η LVMH κατέχει 75 εμπορικά σήματα, τα οποία έχει αποκτήσει από ένα μπαράζ εξαγορών με αυτό της Berluti να μην  βρίσκεται καν στα 10 κορυφαία, σύμφωνα με εκτιμήσεις της HSBC.

    Οι πωλήσεις του brand υπολογίζεται ότι φέτος θα αγγίζουν τα 300 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία που στο παρελθόν έχει ντύσει τον κορυφαίο Ιταλό ηθοποιό Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και τον Άντι Γουόρχολ είναι διάσημη για τα δερμάτινα παπούτσια monk των 2.090 ευρώ, καθώς και για τα μοντέλα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία, ενώ παράλληλα παράγει ανδρικά ρούχα, αξεσουάρ και βαλίτσες.

    Διαβάστε επίσης:

    Louis Vuitton: Μοναδική επίδειξη υψηλής ραπτικής στο Χονγκ Κονγκ σε συνεργασία με μεγιστάνες

    Χιλιάδες προϊόντα-μαϊμού LVΜΗ, Burberry, Hermes, αξίας 1 δισ. δολ. βρέθηκαν σε αποθήκη του Μανχάταν

    Burberry: Επιβραδύνθηκαν οι πωλήσεις στο γ’ τρίμηνο – Βουτιά 11% στη μετοχή



    ΣΧΟΛΙΑ