• Business

    Burberry: Επιβραδύνθηκαν οι πωλήσεις στο γ’ τρίμηνο – Βουτιά 11% στη μετοχή

    • Bloomberg
    Jonathan Akeroyd, CEO Burberry

    Jonathan Akeroyd, CEO Burberry


    Απότομη επιβράδυνση της αύξησης των συγκρίσιμων πωλήσεων των καταστημάτων ανακοίνωσε η Burberry κατά τους τρεις μήνες έως το τέλος Σεπτεμβρίου στο 1%, από 18% το προηγούμενο τρίμηνο, με αποτέλεσμα το εξάμηνο να είναι χειρότερο του αναμενόμενου κατά 10%.

    Η εταιρεία ανέφερε ότι οι πωλήσεις της δημοφιλούς καμπαρτίνας αυξήθηκαν ελάχιστα στο τρίμηνο, επισημαίνοντας ότι ο στόχος των φετινών εσόδων ενδέχεται να μην είναι εφικτός.

    Έτσι, η ασθενέστερη ζήτηση μπορεί να καταστήσει αδύνατη την επίτευξη των προβλέψεών της σε σχέση με τα κέρδη, εάν συνεχιστεί η επιβράδυνση της ζήτησης για πολυτελή προϊόντα.

    Την ίδια στιγμή, οι μετοχές υποχώρησαν έως και 11%, καταγράφοντας την πιο απότομη ενδοημερήσια πτώση σε περισσότερα από τρία χρόνια.

    Πλήγμα από την επιβράδυνση της ζήτησης

    Οι προσπάθειες του Διευθύνοντος Συμβούλου Jonathan Akeroyd για την επανεκκίνηση της μάρκας παρεμποδίστηκαν εν μέσω μιας παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για είδη πολυτελείας.

    Υπενθυμίζεται ότι ο CEO ανέλαβε τη διαχείριση του brand πριν από ενάμιση χρόνο περίπου.

    Όπως και οι προκάτοχοί του, επιδίωξε να ενισχύσει το κύρος της Burberry, και παράλληλα να δώσει ώθηση στα έσοδα με την πώληση περισσότερων αξεσουάρ και τσαντών μακροπρόθεσμα.

    Ο Akeroyd διόρισε τον σχεδιαστή Daniel Lee πέρσι για να αναζωογονήσει τη δημοτικότητα της εταιρείας, ωστόσο, οι προσπάθειες δεν έχουν ακόμη αποδώσει καρπούς.

    Oι υποτονικές πωλήσεις των ειδών πολυτελείας φέτος, εν μέσω της μείωσης της ζήτησης από τους ταλαιπωρημένους, από τον πληθωρισμό, καταναλωτές των ΗΠΑ και της δύσκολης οικονομικής ανάκαμψης στην Κίνα.

    Παράλληλα, τα έσοδα από την χονδρική της Burberry, επίσης επιβραδύνονται, καθώς οι τιμές της Burberry είναι πολύ υψηλές, ενώ σύμφωνα με τους αναλυτές, η μάρκα υστερεί σε διαφημιστικές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Γενικό υποτονικό κλίμα

    Το φαινόμενο είναι γενικό. Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας και ιδιοκτήτης των Christian Dior και Loro Piana, έχασε τις εκτιμήσεις για τη βασική μονάδα μόδας και δερμάτινων ειδών τον περασμένο μήνα, ενώ οι μετοχές υποχωρούν κατά 1,9% από τις αρχές του έτους.

    Ωστόσο, άλλοι αντίπαλοι αποδεικνύονται πιο ανθεκτικοί, όπως η εταιρεία κατασκευής τσαντών Birkin Hermes International.

    Οι πωλήσεις της Hermes εκτινάχθηκαν καθώς οι πλούσιοι αγοραστές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη ξοδεύουν αφειδώς χρήματα για τις πανάκριβες πολυτελείς τσάντες Birkin και Kelly της γαλλικής εταιρείας.

    Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 16% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες το τρίτο τρίμηνο.

    Διαβάστε επίσης: 

    O Έλληνας Frank Sarakakis και άλλοι 5 μεγιστάνες τζογαδόροι με τις μεγαλύτερες απώλειες στην ιστορία των καζίνο

    Ρήγας (Energean): Πρόοδος για το project αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο – Νέα μεγάλη αύξηση της παραγωγής

    Tencent: Ετήσια αύξηση 39% στα καθαρά κέρδη στο γ’ τρίμηνο έφερε το gaming



    ΣΧΟΛΙΑ