• Business

    Asos: Eπιστροφή στα κέρδη – Άλμα της μετοχής έως 16%

    • Bloomberg
    Χοσέ Αντόνιο Ράμος Καλαμόντε, CEO Αsos

    Χοσέ Αντόνιο Ράμος Καλαμόντε, CEO Αsos


    Η προσπάθεια ανάκαμψης της Asos Plc αποδίδει καρπούς το τελευταίο τρίμηνο, καθώς η εταιρείας online λιανικών πωλήσεων επέστρεψε στα κέρδη.

    Η εξέλιξη αυτή πυροδότησε ράλι της τιμής της μετοχή της μέχρι και 16% στις συναλλαγές στο Λονδίνο.

    Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων αυξήθηκαν περισσότερο από 20 εκατομμύρια στερλίνες (25 εκατομμύρια δολάρια) σε σχέση με πέρυσι, ανέφερε η εταιρεία.

    Η Asos βρίσκεται σε καλό δρόμο για να εμφανίσει Ebit έως και 60 εκατομμυρίων στερλίνων στο δεύτερο εξάμηνο, καθώς μειώνει τα αποθέματά της και δίνει ώθηση στα brands που είχαν μέχρι πρότινος χαμηλή απόδοση.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χοσέ Αντόνιο Ράμος Καλαμόντε προσπαθεί να επαναφέρει την Asos σε συνεχή κερδοφορία. Σημειώνεται ότι μέσα σε τρία χρόνια η αξία της συρρικνώθηκε κατά 90%.

    Ο δισεκατομμυριούχος Mike Ashley, βασικός μέτοχος της Frasers Group Plc, αύξησε το μερίδιό του στην εταιρεία τις τελευταίες εβδομάδες.

    Online Fashion Retailers Lag Rivals | Web-based fashion stocks are underperforming bricks-and-mortar competitors
    Οι μετοχές εταιρειών μόδας που βασίζονται στο διαδίκτυο παρουσιάζουν χαμηλότερες επιδόσεις σε σχέση με αυτές που έχουν καταστήματα

    Το σχέδιο ανάκαμψης περιλαμβάνει μείωση του αποθέματος και υπερβολικές εκπτώσεις, περικοπή δαπανών και επιβράδυνση της αυτοματοποίησης σε ορισμένες αποθήκες. Η εταιρεία αναμένει περισσότερα οφέλη να προκύψουν στο δεύτερο εξάμηνο με την επιχείρηση να δημιουργεί ξανά μετρητά.

    Στην Asos, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 14% το τρίμηνο, αλλά το κέρδος ανά παραγγελία έχει αυξηθεί περισσότερο από 30% μέχρι στιγμής φέτος.

    Η επιστροφή στην κερδοφορία είναι ένα «θετικό σημάδι», αν και εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, έγραψε η Caroline Gulliver, αναλύτρια της Stifel, σε ένα σημείωμα προς τους πελάτες.

    Μετά την άνθηση που σημείωσαν κατά τη διάρκεια των lockdown για τον Covid, οι εταιρείες μόδας που λειτουργούν μόνο στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν δυσκολίες, καθώς οι καταναλωτές επιστρέφουν στα καταστήματα.

    Επίσης, δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για είδη πρώτης ανάγκης, όπως τρόφιμα και οικιακούς λογαριασμούς, διαθέτοντας λιγότερα χρήματα για δευτερεύουσες αγορές όπως τα ρούχα.

    Η Asos ανακοίνωσε μια αναχρηματοδότηση χρέους τον περασμένο μήνα, λαμβάνοντας δάνειο 275 εκατομμύρια στερλίνες από την τράπεζα Bantry Bay Capital.

    Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον υποψήφιων αγοραστών.

    Τον Δεκέμβριο την προσέγγισε η τουρκική εταιρεία online πωλήσεων Trendyol, που υποστηρίζεται από την Alibaba Group Holding, προτείνοντας μία τιμή που αποτιμά τις μετοχές της 10 και 12 στερλίνων η κάθε μία, σύμφωνα με δημοσίευμα της Sunday Times.

    Οι συνομιλίες μεταξύ των δύο εταιρειών δεν προχώρησαν.

    Διαβάστε ακόμη:

    H&M: Το μεγάλο ξεπούλημα αποθεμάτων στην ιστορία της εταιρείας – Άλμα για τη μετοχή

    Inditex: Τα μεγαλύτερα καταστήματα Zara αύξησαν τις πωλήσεις

    Amancio Ortega: Δυσκολίες αντιμετωπίζει με τα δισεκατομμύριά του ο μεγιστάνας Mr Zara

    ─────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ