• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Τα Starbucks απογειώνουν τον τζίρο της Nestle

    • Bloomberg


    Πρόσθετα έσοδα της τάξης των 250 εκατ. δολαρίων αναμένει η Nestle μετά την κυκλοφορία προϊόντων της που φέρουν το εμπορικό σήμα Starbucks (μεταξύ των οποίων είναι και οι συμβατές με τη Nespresso κάψουλες καφέ Starbucks) σε συνεργασία με τον αμερικανικό κολοσσό του καφέ.

    Τα προϊόντα με το εμπορικό σήμα Starbucks θα προσθέσουν περίπου 250 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (252 εκατομμύρια δολάρια) σε πωλήσεις φέτος, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας την Τρίτη, απαντώντας σε ερωτήσεις. Πέρυσι, η Nestle πλήρωσε περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια δολάρια για άδειες χρήσης του brand Starbucks σε προϊόντα που πωλούνται σε καταστήματα λιανικής.

    Η κίνηση αυτή έχει δώσει ώθηση στη Nespresso, όπου η ανάπτυξη έχει επιβραδυνθεί εξαιτίας του ανταγωνισμού από τις φθηνές απομιμήσεις. Η Nestle δίσταζε να προσφέρει τις κάψουλες καφέ με το δικό της brand στα σούπερ μάρκετ, επειδή προτιμά να διατηρεί τον έλεγχο του τρόπου πώλησής τους. Ωστόσο, η ελβετική εταιρεία χρησιμοποιεί τη συμφωνία με την Starbucks ως δίοδο για την είσοδό της και στους διαδρόμους των υπολοίπων καταστημάτων λιανικής.

    Η συμμαχία θα μπορούσε να βοηθήσει τη Nespresso να επιστρέψει σε ετήσια αύξηση εσόδων άνω του 10%, δήλωσε ο Patrice Bula, πρόεδρος του brand, τον Φεβρουάριο.

    Το ερχόμενο έτος, η Nestle σχεδιάζει να επεκτείνει σε άλλες δέκα αγορές -μεταξύ των οποίων θα είναι η Αργεντινή, η Κολομβία και ο Παναμάς- τη διάθεση των προϊόντων φέρνοντας τον συνολικό αριθμό στις 50. Σχεδιάζει επίσης να λανσάρει και στιγμιαίο καφέ με το brand Starbucks, ενώ  θα επεκτείνει τις πωλήσεις της ευρύτερα σε γραφεία και ξενοδοχεία.



    ΣΧΟΛΙΑ