bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

H Shiseido υπόσχεται τέλειο δέρμα με 92 δολάρια το μήνα

  • Bloomberg


Η Shiseido καθιστά ευκολότερο για τους πελάτες της να επωφεληθούν από – και να πληρώσουν για – το τέλειο δέρμα.

Για 10.000 γιεν (92 δολάρια) το μήνα, οι πελάτες της θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία δερματικής φροντίδας της ιαπωνικής εταιρείας καλλυντικών, που ονομάζεται Optune. Χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή smartphone που αναλύει το δέρμα και ένα dispenser με πέντε φιαλίδια ορού, η Shiseido υποστηρίζει ότι μπορεί να προσφέρει την πιο κατάλληλη φόρμουλα περιποίησης της επιδερμίδας για τις γυναίκες.

Η Shiseido είναι ο πιο πρόσφατος πάροχος προϊόντων ομορφιάς που αγκαλιάζει την τεχνολογία στην παγκόσμια βιομηχανία των 440 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πέρυσι, η γαλλική L’Oreal εξαγόρασε μια εταιρεία που ονομάζεται ModiFace, η οποία αναπτύσσει λογισμικό που επιτρέπει στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν την επαυξημένη πραγματικότητα για να δουν πώς θα έμοιαζαν με διαφορετικούς τύπους ρουζ και σκιών ματιών.

«Βλέπουμε περιθώρια για οφέλη που θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες», έγραψε σε ερευνητικό έγγραφο η Shima Yamanaka, αναλύτρια της SMBC Nikko Securities, προσθέτοντας ότι οι ετήσιες πωλήσεις του Optune θα μπορούσαν να φθάσουν τα 67,9 δισ. γιεν. «Η Shiseido βλέπει πλεονεκτήματα στην απουσία κόστους μάρκετινγκ και στην καλύτερη επαφή με τους πελάτες».

Η Shiseido ποντάρει στις γυναίκες που αντιμετωπίζουν «το δίλημμα να γνωρίζουν τη σημασία της φροντίδας της επιδερμίδας, αλλά να δυσκολεύονται να βρουν το χρόνο για να βρουν την τέλεια φόρμουλα», δήλωσε ο Shigekazu Sugiyama, πρόεδρος της Shiseido Japan, σε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο. Η έρευνα της εταιρείας δείχνει ότι όσο πιο έντονος είναι ο τρόπος ζωής, τόσο μεγαλύτερη είναι η διακύμανση που παρατηρείται στην επιδερμίδα, είπε.

Η κυλινδρική συσκευή του Optune αναμειγνύει και διανέμει μια εξατομικευμένη φόρμουλα δύο φορές την ημέρα, με έως και 80.000 διαφορετικούς συνδυασμούς. Το λογισμικό του προϊόντος, το οποίο διατίθεται ως εφαρμογή για iPhone, λαμβάνει φωτογραφίες του προσώπου του χρήστη για να ανιχνεύσει προβλήματα του δέρματος. Τα δεδομένα αναλύονται μαζί με τους ρυθμούς ύπνου και τους εμμηνορρυσιακούς κύκλους, καθώς και εξωτερικούς παράγοντες όπως ο καιρός και η ατμοσφαιρική ρύπανση, προκειμένου να παραδοθεί το σωστό μείγμα ορών.

Αυτό θα βοηθήσει στο πρόβλημα της επιλογής της σωστής συνταγής περιποίησης της επιδερμίδας καθημερινά, είπε η Shiseido. Οι πωλήσεις για τη μηνιαία συνδρομή ξεκίνησαν τη Δευτέρα, δήλωσε η εταιρεία με έδρα το Τόκιο.

Η υπηρεσία Optune είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία και, ανάλογα με την επιτυχία της, μπορεί να επεκταθεί στο εξωτερικό, δήλωσε ο Sugiyama, προσθέτοντας ότι θα είναι πιο δύσκολο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας ευρύτερης ποικιλίας επιδερμίδων.


ΣΧΟΛΙΑ