• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Μία εταιρεία καλλυντικών με ιστορία 146 ετών κάνει… λίφτινγκ για να προσελκύσει τη «γενιά Υ»

    • Bloomberg


    Η Shiseido, η ιαπωνική εταιρεία καλλυντικών που μετρά ήδη 146 χρόνια ζωής, κάνει δώρο στον εαυτό της ένα μεγάλο… λίφτινγκ. Για να προσελκύσει περισσότερους 20άρηδες και 30άρηδες πελάτες, η εταιρεία ανανεώνει όλα τα προϊόντα μακιγιάζ της και αποσύρει από την κυκλοφορία σχεδόν 100 προϊόντα. Η παλιά σειρά θα αντικατασταθεί από μία νέα κολεξιόν τον Σεπτέμβριο που «παντρεύει» δημοφιλείς δυτικές τάσεις, όπως τα πιο έντονα χρώματα και τα ματ καλλυντικά, με την ιαπωνική τάση για μίνιμαλ ντιζάιν και συσκευασίες που προσελκύουν νεότερα πλήθη που τους αρέσουν οι ασιατικές μάρκες καλλυντικών.

    Αυτό που είναι σημαντικό είναι να φέρουμε νέους χρήστες στο brand της Shiseido”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Masahiko Uotani σε συνέντευξή του την Τετάρτη, προσθέτοντας: “Μπορούμε τώρα να διεισδύσουμε σε αυτή τη νέα αγορά, των νεότερων σε ηλικία καταναλωτών, που θα γίνουν μακροχρόνιοι πελάτες μας”.

    Οι μετοχές της Shiseido υποχώρησαν ως και κατά 3,4% στην αρχή της συνεδρίασης στο Τόκιο την Πέμπτη. Η μετοχή έχει ενισχυθεί σε ποσοστό άνω του 50% μέχρι τώρα φέτος.

    Η εταιρεία, που διαχειρίζεται τις φιλικές προς τους millennials μάρκες Laura Mercier και NARS, ποντάρει πάρα πολλά στους νέους καταναλωτές, σε μία προσπάθεια να βρει τη θέση της σε μία αγορά, αυτή των καλλυντικών, 440 δισεκατομμυρίων δολαρίων που βλέπει όλο και περισσότερο μικρότερες μάρκες να κερδίζουν ακολούθους, ενώ η τεχνολογία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες. Η Shiseido έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 20%, σχεδόν στα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, έως το 2020.

    Bold, bright, breathtaking color meets weightless formulas that break all the beauty barriers. This is #beautyreimagined. #visiblefeelsinvisible #japanesebeauty #jbeauty

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHISEIDO (@shiseido) στις

    Επίσης, στρατολογεί τη 16χρονη Ρωσίδα πατινέρ και ολυμπιονίκη Alina Zagitova για να βοηθήσει τη εταιρεία να πουλήσει ακριβά προϊόντα ομορφιάς. Η πατινέρ θα είναι το νέο πρόσωπο της Shiseido στις διαφημιστικές καμπάνιες φέτος.

    По традиции…??#новогорск#розовый#сборы

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alina Zagitova (@azagitova) στις

    Κλειδί για την εκστρατεία της εταιρείας στους νεότερους καταναλωτές είναι η χρήση της νέας σειράς καλλυντικών της ως τρόπου για να τους πείσει να χρησιμοποιούν προϊόντα Shiseido. Τα προϊόντα μακιγιάζ αντιστοιχούν περίπου το 10% των πωλήσεων για το brand της Shiseido, με τον υπόλοιπο τζίρο να προέρχεται από τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας. Ο Uotani είπε ότι θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων μακιγιάζ στο 30%.

    ニッポンのゆかいな皆さんと京都で楽しく撮影しています❗С этими весёлыми Японскими ребятами снимаемся в Киото !!!??⛩??

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alina Zagitova (@azagitova) στις

    Έχουμε ακόμα περιθώριο να αναπτυχθούμε με τους νεότερους, millenials πελάτες”, δήλωσε ο Uotani, μιλώντας στο Τόκιο. “Θα το χρησιμοποιήσουν αυτό και μετά θα τους παρουσιάσουμε και τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας μας”.

    Η εταιρεία θα δαπανήσει ποσό-ρεκόρ για να διαφημίσει τη νέα κολεξιόν μακιγιάζ της στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, δήλωσε ο Uotani, αποφεύγοντας να δώσει συγκεκριμένα νούμερα. Θα κυκλοφορήσει τα προϊόντα σε 88 αγορές και αναμένει να πουλήσουν καλύτερα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Θα ακολουθήσει η κυκλοφορία στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις των προϊόντων του brand NARS έχουν «εκτοξευθεί», είπε.

    Когда ты и образ становятся одним целым ⚪️⚫️

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alina Zagitova (@azagitova) στις

    Οι πωλήσεις καλλυντικών προβλέπεται ότι θα παρουσιάσουν ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης από τις πωλήσεις προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας στις κύριες αγορές της Shiseido, όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ, σύμφωνα με την Euromonitor International. Οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται εξίσου για τη μάρκα όταν αγοράζουν προϊόντα μακιγιάζ και άρα είναι πιο αποδοτική αγορά για την προσέλκυση νέων πελατών, δήλωσε η αναλύτρια της Jefferies Group, Mitsuko Miyasako.

    Η Shiseido πάντα απευθυνόταν στη μαζική αγορά στο παρελθόν, όμως τώρα οι προτιμήσεις του κόσμου κατακερματίζονται”, είπε η Miyasako. “Τώρα η εταιρεία πρέπει να αποφασίσει ποιο τμήμα θέλει να θέσει ως στόχο και την εικόνα που θέλει να προβάλλει”.

    Live in the moment while keeping tradition alive. SHISEIDO drives innovation while respecting Japanese beauty principles of the past. ⠀ ⠀ #japanesebeauty #jbeauty

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHISEIDO (@shiseido) στις

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Η βίλα των 40 εκατ. ευρώ του Μυστακίδη στη Χαλκιδική και οι εξελίξεις για Υγεία-CVC

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Η περίπτωση της «Pitsos» και τα μηνύματα για την ελληνική βιομηχανία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Νέα υποχώρηση της τουρκικής λίρας από τις αμερικανικές κυρώσεις – Στις 5 λίρες ανά δολάριο έφτασε η ισοτιμία



    ΣΧΟΛΙΑ