• Big Story

    Μιχάλης Μποδούρογλου: Ο στόλος της ναυτιλιακής του συρρικνώνεται

    Μιχάλης Μποδούρογλου

    Μιχάλης Μποδούρογλου. Εφοπλιστής Allseas Marine


    Ο στόλος της Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου, εξακολουθεί να συρρικνώνεται, καθώς η ναυτιλιακή προχώρησε στην πώληση ενός από τα παλαιότερα πλοία της.

    Ειδικότερα, η Allseas Marine πούλησε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handysize Voula Seas (χωρητικότητας 28.495-dwt και κατασκευής 2002, στα ιαπωνικά ναυπηγεία Kanda) σε Κινέζους αγοραστές, των οποίων η ταυτότητα δεν έχει γίνει γνωστή. Η τιμή που κατόρθωσε να πετύχει ο εφοπλιστής ανέρχεται στα 5,3 εκατ. δολάρια, έναντι 4,3 εκατ. δολ. που προσδιόριζε την αξία του η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue.

    Ο κ. Μποδούρογλου είχε αγοράσει το εν λόγω bulker ως «Destino Dos» από την εταιρεία Eastman Transport το έτος 2012 για το ποσό των 11 εκατ. δολαρίων, ενώ από πέρσι το είχε παροπλισμένο στην Ελευσίνα.

    Σημειώνεται ότι η Allseas, η οποία διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 11 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έχει προχωρήσει στην πώληση τριών containerships από την αρχή του έτους. Συγκεκριμένα, τον Ιούνιο πούλησε το Maule (χωρητικότητας 6.589-teu και κατασκευής 2010) στον γαλλικό κολοσσό CMA CGM για το ποσό των 20 εκατ. δολαρίων, αλλά και τα αδελφά Box Voyager και Box Trader (αμφότερα χωρητικότητας 3.426-teu και κατασκευής 2010) στη Celsius Shipping για 11,4 εκατ. δολ. το καθένα, δηλαδή για 22,8 εκατ. δολ. συνολικά.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι η άλλη ναυτιλιακή του κ. Μποδούρογλου, η Box Ships, το Δεκέμβριο του 2016, είχε προχωρήσει στην πώληση των δύο τελευταίων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου της για scrap, μόλις εννέα χρόνια μετά την κατασκευή τους, με σκοπό την διευθέτηση του χρέους της.

    Ακόμη, η τρίτη εταιρεία του εφοπλιστή, η Paragon Shipping ακύρωσε την παράδοση τριών νεότευκτων kamsarmaxes από τις γιάρδες Yangzijiang, ενώ δεν παρέλαβε ποτέ ένα νεότευκτο bulker τύπου ultramax από τα ναυπηγεία Yangzhou Dayang, το οποίο θα παραλάμβανε στα τέλη του 2016.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αγγελική Φράγκου: Αισιοδοξία, παρά τη δύσκολη αγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανατροπή! Γιατί ο Γιάννης Αγγελικούσης διαλύει πλοίο για πρώτη φορά από το 2013

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες



    ΣΧΟΛΙΑ