Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» είναι ένας ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός θεσμός με κατοχυρωμένη νομική μορφή, ο οποίος κάθε χρόνο αναδεικνύει ένα από τα εντελώς νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν στη χώρα μας το τελευταίο 12μηνο. Ο θεσμός αποτελείται από 27 μέλη, επαγγελματίες συντάκτες αυτοκινήτου, ξεκίνησε τη δράση του το 2006, με την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2007” και έκτοτε έχει αδιάκοπη παρουσία στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα. Στόχος του θεσμού είναι η προαγωγή της αυτοκίνησης συνολικά, μέσα από την ανάδειξη των οχημάτων αυτών που συνδυάζουν ιδανικά την κατασκευαστική αρτιότητα, την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα, την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν ιδανικά για τις Ελληνίδες και του Έλληνες οδηγούς.
Φέτος, τη διαδικασία ανάδειξης του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα υποστηρίζουν η ασφαλιστική εταιρεία “Allianz”, η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων “Ιαπωνική” με το δίκτυο συνεργείων “Autofit”, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρία “Ferst” και η “ΕΜΑ Α.Ε.”, η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά “Continental” στην Ελλάδα. Με την ισοψηφία δύο αυτοκινήτων στη 10η θέση το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα βρέθηκε, όπως και πέρυσι, να αναδεικνύει ένα “top-10” που περιλαμβάνει τελικά 11 μοντέλα, τα οποία – με αλφαβητική σειρά – είναι τα εξής:
- BMW 1
- BYD ATTO 3
- Dacia Duster
- Fiat 600
- MG3
- Peugeot 3008
- Skoda Kodiaq
- Suzuki Swift
- Toyota C-HR
- Volkswagen Tiguan
- Volvo EX30
Πατώντας τα link μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας από το κάθε αυτοκίνητο. Από τα μοντέλα αυτά, που ξεχώρισαν εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού μεταξύ 33 εντελώς νέων εκδόσεων, δύο είναι αμιγώς ηλεκτρικά, δύο έχουν και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, τρία διατίθενται ως plug-in hybrid, ένα προσφέρεται και με κινητήρα διπλού καυσίμου (υγραερίου και βενζίνης), τρία έχουν και εκδόσεις ντίζελ, ενώ εννέα έχουν εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και κάποιας μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση -mild ή full hybrid. H επιλογή των 11 φιναλίστ από τους εκλέκτορες, έγινε όπως πάντα άλλωστε, με κριτήρια που αφορούν στην τεχνολογία, στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην πληρότητα της γκάμας, στο κόστος αγοράς και χρήσης, στον σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και σε κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στις προτιμήσεις των οδηγών. Η πορεία προς το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα συνεχίζεται με την συγκριτική οδήγηση των 11 φιναλίστ αυτοκινήτων στις αρχές του Δεκεμβρίου από τα μέλη του θεσμού και θα κορυφωθεί με την δημόσια ψηφοφορία των εκλεκτόρων σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου 2024. Φέτος, για την ανάδειξη του νικητή θα ψηφίσουν 26 και όχι 27 εκλέκτορες, λόγω της τραγικής απώλειας του εκλεκτού συναδέλφου, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα, Γιώργου Βαρίνου, γεγονός που προκαλεί θλίψη στα μέλη του θεσμού, αλλά και ευρύτερα στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
F1 Λας Βέγκας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εορταστικό ωράριο: Τι ώρα κλείνουν σήμερα τα καταστήματα – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά
- Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έφτιαξε έπαυλη αξίας 29 εκατ. ευρώ στην Πορτογαλία!
- Ο «χάρτης» των πληρωμών και των ελαφρύνσεων το 2026 – Πότε θα δοθούν οι αυξημένες συντάξεις Ιανουαρίου
- Ζαχαράκη: Νέα μη κρατικά πανεπιστήμια στη χώρα το πρώτο δίμηνο του 2026 – Ενίσχυση των δημόσιων με €1,5 δισ.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη
Συνελήφθη Λετονός ναυτικός που κατείχε παράνομα λογισμικό που μπορεί να επηρεάσει την πλοήγηση πλοίου – Κατηγορείται για κατασκοπεία
Οριστικά ένοχος ο Έλληνας επιχειρηματίας Ντίνος Ντέρης για δωροδοκία στο μεγάλο τηλεοπτικό σκάνδαλο της FIFA