• AUTO

    Mercedes F1: Σταθερότητα στη διοίκηση

    James Allison


    Μετά την ανακοίνωση του νέου 3ετούς συμβολαίου με τον Βολφ η ομάδα ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας με τον Άλισον.

    Ο 56χρονος μηχανικός υπέγραψε μακροπρόθεσμη επέκταση συμβολαίου και παραμένει στη θέση του τεχνικού διευθυντή. Αυτό ενισχύει την τεχνική ηγεσία της ομάδας σε μια περίοδο κρίσιμη ενόψει των σημαντικών αλλαγών στους κανονισμούς για το 2026.

    Ο Άλισον βρέθηκε στη Mercedes το 2017 ως τεχνικός διευθυντής, και συνέβαλε σημαντικά σε τέσσερις τίτλους οδηγών και πέντε συνεχόμενα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών. Μετά από μια θητεία ως επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, όπου λειτούργησε ως υπεύθυνος για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική και το έργο INEOS Britannia America’s Cup, ο 55χρονος επέστρεψε σε έναν πιο δυναμικό ρόλο ως τεχνικός διευθυντής τον Απρίλιο του περασμένου έτους.

    Μιλώντας σχετικά τόνισε: “Η F1 μου έφερε πολλή καλή ενέργεια, αλλά τίποτα δεν ήταν πιο σημαντικό από το να απαντήσω στο κάλεσμα του Tότο να ενταχθώ στη Mercedes το 2017. Είναι μεγάλο προνόμιο να συνεχίσω αυτή την περιπέτεια, δουλεύοντας δίπλα σε λαμπρούς συναδέλφους και παλεύοντας μαζί για την επιτυχία του πρωταθλήματος”. Από την πλευρά του ο επικεφαλής της ομάδας Τότο Βολφ συμπλήρωσε: “Είμαι ενθουσιασμένος που ο Τζέιμς παραμένει στην ομάδα.

    Είναι ο πιο σημαντικός τεχνικός διευθυντής στο άθλημά μας. Το μαχητικό του πνεύμα, μαζί με τις γνώσεις, την εμπειρία και την αποφασιστικότητά του, τον κάνουν ασυναγώνιστο. Η επιρροή και ο αντίκτυπός του, ωστόσο, προχωρούν πολύ περισσότερο από αυτό.

    Από τότε που έγινε μέλος το 2017, υπήρξε βασικός σύμμαχος και συνεργάτης για μένα προσωπικά. Μπορούμε να παρακινήσουμε ο ένας τον άλλον ώστε να αποδώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ένας αληθινός φίλος στον οποίο μπορώ να βασιστώ, όχι μόνο σε περιόδους επιτυχίας αλλά και σε δύσκολες στιγμές. Ήταν χαρά μου να δουλέψω μαζί του τα τελευταία επτά χρόνια και ανυπομονώ να το κάνω για πολλά ακόμη”. Πέρα από τη Mercedes ο Άλισον έχει σημαντική εμπλοκή στις ομάδες της Renault και της Ferrari στην καριέρα του στη F1.

    Διαβάστε επίσης

    H MG καθιερώθηκε στην Ελλάδα

    Volvo: Χρονιά ρεκόρ το 2023!



    ΣΧΟΛΙΑ