• AUTO

    Ιδού το νέο Peugeot 408

    Peugeot 408


    Το 406 και το 407 ήταν δίπορτα σπορ κουπέ, που έγραψαν ιστορία με την ομορφιά τους. Το νέο 408 παρότι 4πορτο είναι στον ίδιο δρόμο.

    Με το νέο 408, η Peugeot μπαίνει στην κατηγορία των κουπέ SUV επιδεικνύει τη δημιουργικότητα των ομάδων της, προσφέροντας ένα νέο αμάξωμα ‘fastback’ στην κορυφή του segment C.

    Αυτό το Peugeot της νέας εποχής, διαθέτει σιλουέτα  αιλουροειδούς, μοναδική γοητεία, και μηχανολογική τελειότητα, εστιάζοντας στην οικονομία και την έξυπνη ηλεκτροκίνηση, καθώς και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής, τόσο στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης όσο και στην ευκολία χρήσης.

    Το Peugeot 408 έχει εμφάνιση αιλουροειδούς οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα συνδυάζεται τέλεια με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της Peugeot την κεφαλή του λέοντα. Το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα. Το νέο Peugeot 408 πατά σε ζάντες 20 ιντσών, με χαρακτηριστικό σχήμα. Μπροστά, η ταυτότητα με τους ‘κυνόδοντες’ παραπέμπει στην οικογένεια της Peugeot, το ίδιο επίσης και τα πίσω φώτα LED με τις τρεις ’νυχιές’. Με μήκος 4.69μ, και με το μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2.79μ., το νέο Peugeot 408 προσφέρει άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, γεγονός που πιστοποιείται από τα 188χλστ. της απόστασης που διαθέτουν για τα πόδια τους.

    Οι διαστάσεις του χώρου των αποσκευών είναι στα 536lt, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611lt, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το νέο Peugeot 408 έχει ύψος 1.48m και ξεχωρίζει για τη λεπτή και σμιλευμένη του σιλουέτα, η οποία συμβάλλει καθοριστικά και στη βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης.

    Τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες του, το Peugeot 408 προσφέρει την τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του, και συμβάλλει στην εξασφάλιση της οδηγικής απόλαυσης και της απόλυτα ελεγχόμενης ευελιξίας.

    Στο εσωτερικό και ειδικότερα στη θέση οδήγησης δίνεται έμφαση στην ποιότητα και στη συνδεσιμότητα, καθώς διατίθενται οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες που κάνουν την εμπειρία οδήγησης περισσότερο διαισθητική και πιο διαδραστική. Χάρη στη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχουν στον οδηγό και τους επιβάτες, ασφάλεια:

    • Προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go,
    • Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου,
    • Έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων,
    • Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση

    Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο Peugeot 408 περιλαμβάνει δύο plug in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους, και μία βενζινοκίνητη έκδοση με 130 ίππους όλες διατίθενται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Δεν θα υπάρχει πετρελαιοκίνητη έκδοση.

    Η οικονομία αποτέλεσε ένα από τα βασικότερα μελήματα των σχεδιαστών του Peugeot 408. Η κοινή προσπάθεια στη βελτίωση της αεροδυναμικής, στη μείωση του βάρους (1396kg), αλλά και η εξέλιξη κινητήρων με χαμηλές εκπομπές ρύπων, είχαν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός μοντέλου που επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση ενέργειας είτε πρόκειται για τις υβριδικές του εκδόσεις, είτε για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.

    Το νέο Peugeot 408 θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2023. Ένα αυτοκίνητο με φιλοδοξίες διεθνούς εμπορικής καριέρας που θα κατασκευάζεται αρχικά για την ευρωπαϊκή αγορά, στη Mulhouse της Γαλλίας, και αμέσως μετά, στο εργοστάσιο του Chengdu για την τοπική αγορά της Κίνας.

    Το 408 διαθέτει μία ιδιαίτερη εξωτερική αρχιτεκτονική. Βασισμένο πάνω στην, πολλαπλών επιλογών κινητήρα, πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), το μοντέλο με το μακρύ μεταξόνιο των 2.787μ., προσφέρει εξαιρετική ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες.

    Το συνολικό του μήκος φτάνει τα 4.69μ. και το πλάτος με τους καθρέφτες αναδιπλωμένους, το 1.859μ. Τα φαρδιά μετατρόχια (1.599μ. εμπρός και 1.604μ. πίσω), διασφαλίζουν το πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο, ενώ τον ίδιο ρόλο παίζουν και οι μεγάλης διαμέτρου τροχοί (720χλστ.), αλλά και η διάμετρος των ζαντών που φτάνει μέχρι και τις 20ίνστες.

    Παρότι ψηλωμένο το αμάξωμα του νέου Peugeot 408, διατηρεί μία εξαιρετικά λεπτή σιλουέτα και ένα σπορ προφίλ, χάρη στο συνολικό του ύψος που δεν ξεπερνά τα 1.48μ.

    Θα διατίθεται με 6 χρώματα για το αμάξωμα:

    • Obsession Μπλε (νέο χρώμα)
    • Titanium Γκρι (νέο χρώμα)
    • Artense Γκρι (Μόνο στην έκδοση Allure)
    • Elixir Κόκκινο
    • Pearl Λευκό
    •  Μαύρο Perla Nera

    Η κατασκευή του ταμπλό του νέου Peugeot 408 βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική η οποία τοποθετεί τους αεραγωγούς σε ψηλή θέση, ακριβώς μπροστά από τα κεφάλια των επιβατών, προκειμένου να βελτιώσει τη θερμική τους άνεση.

    Αυτή η αρχιτεκτονική επιτρέπει επίσης στην κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη λίγο πιο χαμηλά από το επίπεδο του ψηφιακού πίνακα οργάνων που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τον οδηγό, να βρίσκεται πιο κοντά στο χέρι του οδηγού. Το σύστημα διαθέτει πλήρως διαμορφώσιμα πλήκτρα αφής (i-toggles) τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την κεντρική οθόνη σαν ανοιχτό βιβλίο, και παρέχουν μια αισθητική και ένα μοναδικό στην κατηγορία, επίπεδο τεχνολογίας. Κάθε i-toggle είναι μια συντόμευση που ενεργοποιείται με τη αφή, και χρησιμοποιείται για ρυθμίσεις του κλιματισμού, των επαφών του τηλεφώνου, της αναζήτησης ραδιοφωνικών σταθμών ή των διάφορων εφαρμογών ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική του Peugeot 408: προφυλακτήρας, πίσω αεροτομή, διαχύτης, κολώνες αμαξώματος, καθρέφτες, επιφάνειες κάτω από το αμάξωμα, όλα τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου.

    Διαβάστε επίσης

    Ταξιδεύουμε σύννομα με Mustang GT!



    ΣΧΟΛΙΑ