• AUTO

    F1 Σαουδική Αραβία: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στα ελεύθερα!

    JEDDAH, SAUDI ARABIA – MARCH 17: Sparks fly behind Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB19 during practice ahead of the F1 Grand Prix of Saudi Arabia at Jeddah Corniche Circuit on March 17, 2023 in Jeddah, Saudi Arabia. (Photo by Clive Mason/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202303170766 // Usage for editorial use only //


    Η πρώτη εικόνα από την ταχύτατη Τζέντα είναι αναμενόμενη για τις Red Bull, εντυπωσιακή για τις Aston Martin, αποκαρδιωτική για τις Ferrari.

    Τα μέτρα ασφαλείας με τη διαπλάτυνση της πίστας, την απομάκρυνση των τοίχων, την εξομάλυνση των κερμπ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο να μην υπάρχουν συγκρούσεις και διακοπές των ελεύθερων δοκιμών. Παρότι αρκετοί οδηγοί έχασαν πολλές φορές τα φρένα και την πορεία τους προσπαθώντας να βρουν το όριο στην ταχύτερη εντός πόλης διαδρομή που υπάρχει στον κόσμο δεν είχαμε καμία επαφή με τον τοίχο ή τα προστατευτικά. Οι δυο περίοδοι ελεύθερων δοκιμών κύλησαν απροβλημάτιστα. Το FP1 που διεξήχθη σούρουπο (15:30 ώρα Ελλάδος) δεν είναι αντιπροσωπευτικό όσον αφορά στις συνθήκες που θα έχουμε αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές (19:00, απευθείας ΑΝΤ1+). Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν στους 48 βαθμούς Κελσίου και οι περισσότερες ομάδες δοκίμασαν τη μαλακή γόμα.

    Στο FP2 που ξεκίνησε στις 19:00 ώρα Ελλάδος υπό το φως των προβολέων η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε πέσει στους 30 βαθμούς Κελσίου και οι περισσότεροι οδηγοί αξιολόγησαν τη μέση γόμα που ίσως χρησιμοποιήσουν στον αγώνα. Οι ταχύτεροι χρόνοι βέβαια ήρθαν με τη μαλακή γόμα. Τόσο στο FP1 όσο και στο FP2, ταχύτερος όλων ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο πρωταθλητής παρότι διαμαρτύρονταν όπως και στο Μπαχρέιν για την ομαλότητα που είχαν τα κατεβάσματα στο κιβώτιο, ήταν με διαφορά ο ταχύτερος. Ο μόνος που κινήθηκε στο ρυθμό του ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin που δείχνει ανταγωνιστική για δεύτερο συνεχή αγώνα.

    Είναι πολύ νωρίς φυσικά για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα και θεωρώ δεδομένο πως οι Ferrari θα είναι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αύριο στη μάχη της pole. Σήμερα όμως οι Λεκλέρκ και Σάινθ προβληματίζονταν και προβλημάτιζαν. Τόσο με τα πατήματά τους όσο και με τα παράπονά τους προς τους μηχανικούς για την ισορροπία κρατήματος της SF23. Η εύκαμπτη πίσω πτέρυγα με το μονό πυλώνα έδρασης δοκιμάστηκε πάλι στο FP1 όπως είχαν πει αλλά τα slow motion ήταν αποκαλυπτικά ότι χρειάζεται πολύ δουλειά ακόμη.

    Προβληματισμός υπήρχε και στα πιτ της Mercedes. Ο Ράσελ φάνηκε να πατά καλύτερα ο Χάμιλτον ήταν τελείως αποπροσανατολισμένος. Ο Βρετανός ανακοίνωσε σήμερα και τη λύση της συνεργασίας του με τη στενή συνεργάτιδα του Άντζελα Κούλεν μέσω Instagram. Η Νεοζηλανδή προπονήτρια και φυσικοθεραπεύτρια ήταν μετά το θάνατο του Άκι Χινίτσα το 2015 δίπλα στο Χάμιλτον.

    Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

    Διαβάστε επίσης

    F1: Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά!

    Το i-Cockpit έγινε 10 ετών!



    ΣΧΟΛΙΑ