Η μάχη για το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών κορυφώνεται καθώς απομένουν 6 αγώνες και 3 Sprint στα οποία θα μοιραστούν 174 βαθμοί. Ο Πιάστρι προηγείται με διαφορά 22 βαθμών από το Νόρις και 63 βαθμών από το Φερστάπεν. Οι Νόρις και Πιάστρι συγκρούστηκαν στον προηγούμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη με υπαιτιότητα του Νόρις.

Ο Βρετανός άργησε να φρενάρει στη στροφή 3 χτύπησε από πίσω ελαφρά το Φερστάπεν και η McLaren του, υπερστρέφοντας χτύπησε αυτή του Πιάστρι. Ο Πιάστρι αντέδρασε: “Είμαστε εντάξει που ο Λάντο με έσπρωξε βγάζοντάς με από τη μέση;” Όταν οι οδηγοί επέστρεψαν στην έδρα της ομάδας στο Γούοκινγκ, για τη συνηθισμένη ανάλυση μετά τον αγώνα (η οποία περιλάμβανε επίσης τον εορτασμό της κατάκτησης του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με όλα τα μέλη της ομάδας και τις οικογένειές τους) ξεκαθαρίστηκε πως δεν υπήρχε “κακή πρόθεση” στην κίνηση του Νόρις, αλλά ήταν υπαίτιος της σύγκρουσης. Ο Βρετανός οδηγός αποκάλυψε πως θα υπάρξουν συνέπειες γι’ αυτόν μέχρι το τέλος της χρονιάς.

1

F1 Ώστιν

Ζητήθηκαν διευκρινίσεις από τον αγωνιστικό διευθυντή Αντρέα Στέλλα: «Οι συζητήσεις μετά τη Σιγκαπούρη ήταν πολύ θετικές, πολύ εποικοδομητικές. Είχαμε μια κατάσταση όπου υπήρξε επαφή μεταξύ των μονοθεσίων μας, οπότε αυτό έπρεπε να εξεταστεί Αγωνιζόμαστε βάση ενός πλαισίου που έχουν δημιουργήσει ο Λάντο, ο Όσκαρ και η ομάδα και είναι τελικά δική μου ευθύνη και του Ζακ Μπράουν να διασφαλίσουμε ότι εφαρμόζεται με συνέπεια κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Εξετάσαμε την περίπτωση, διαπιστώσαμε ότι ο Λάντο ήταν υπεύθυνος για την επαφή επειδή άργησε να φρενάρει στη στροφή 3, άγγιξε τον Φερστάπεν και στη συνέχεια γλιστρώντας έπεσε πάνω στον Όσκαρ. Προφανώς δεν υπήρχε κακή πρόθεση σε αυτή την κίνηση, αλλά και οι δύο οδηγοί αποδέχθηκαν όσα είπαμε στην επανεξέταση και τώρα προχωράμε στο υπόλοιπο της σεζόν όπως μετά τον Καναδά, ακόμα πιο ενωμένοι και πιο δυνατοί ως ομάδα. Οι συνέπειες ή τα επακόλουθα, αποτελούν μέρος του πλαισίου μας.

Αυτό είναι κάτι που και οι δύο οδηγοί επιθυμούσαν να υπάρχει στο πλαίσιο αγώνων. Για μένα, ήταν μέρος της διαδικασίας επανεξέτασης, να το συζητήσω με τους οδηγούς. Έχουν γίνει αποδεκτά όσα ειπώθηκαν και τώρα είμαστε έτοιμοι να επικεντρωθούμε στη μεγιστοποίηση της απόδοσης του μονοθεσίου ώστε να επιστρέψουμε στις νίκες».

F1 Ώστιν

Από την πλευρά του Πιάστρι το θέμα θεωρείται λήξαν, τώρα στη McLaren έχουν περισσότερο το μυαλό τους στην απειλή του Φερστάπεν. Μιλώντας σχετικά ο Στέλα τόνισε: «Ο Μαξ είναι ο Μαξ. Η Red Bull είναι η Red Bull. Μιλάμε για τον εν ενεργεία Παγκόσμιο Πρωταθλητή για τις τελευταίες τέσσερις σεζόν, δεν ήμαστε αφελείς να θεωρήσουμε ότι ο Φερστάπεν δεν είναι στη μάχη του τίτλου.

Αυτό ήταν πάντα κάτι που ήταν σαφές για εμάς, απλώς επικεντρωνόμαστε στον εαυτό μας. Ο Λάντο και ο Όσκαρ γνωρίζουν ότι αν πιάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, μπορούν να έχουν τον έλεγχο της μοίρας τους στη μάχη του τίτλου». Ο Φερστάπεν έχει μαζέψει 41 βαθμούς περισσότερους από τον Πιάστρι στους τελευταίους 4 αγώνες, καθώς η Red Bull έχει ξανά μονοθέσιο ικανό για νίκες και ο Αυστραλός έκανε λάθος που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη στο Μπακού.

Διαβάστε επίσης:

F1 ΗΠΑ: Ροντέο στο Τέξας

MAZDA 6e: Βαθμολογία 5 αστέρων Euro Ncap (video)

F1: Το Mercedes Safety Car συμπληρώνει 500 GP