Η αυστριακή ομάδα έγραψε ιστορία κατακτώντας το 6ο της πρωτάθλημα νωρίτερα μέσα στη σεζόν από ποτέ άλλοτε.
Σήμερα στη Σουζούκα διεξήχθησαν δυο παράλληλοι αγώνες. Στον πρώτο έτρεχε μόνος του και βγήκε πρώτος ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο Ολλανδός εκκίνησε μέτρια, προσπάθησε και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τις διστακτικές McLaren στην πρώτη στροφή και μετά είχε ένα ήσυχο απόγευμα που του έδωσε την 48η νίκη της καριέρας του και 13 φέτος.
Οι 26 βαθμοί που πήρε ο Φερστάπεν (με 1:34.183 πήρε και το βαθμό ταχύτερου γύρου) ήταν αρκετοί για να εξασφαλίσουν μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Red Bull για 6η φορά στα 16 χρόνια ιστορίας της 2010, 2011, 2012, 2013, 2022 και φέτος.

Η αυστριακή ομάδα έσπασε ρεκόρ καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της F1, κατασκευαστής εξασφαλίζει τον τίτλο ενώ απομένουν ακόμη 6 αγώνες. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ που βρίσκονταν και στους 6 τίτλους πίσω από το τιμόνι της ομάδας τόνισε:
«Είμαι περήφανος για το αποτέλεσμα το οποίο οφείλεται στην συγκλονιστική προσπάθεια που γίνεται σε κάθε τμήμα της ομάδας τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο. Κάθε μέρος της επιχείρησης πρέπει να αποδίδει στο ανώτατο επίπεδο για να επιτευχθεί αυτό. Πήραμε τον 6ο τίτλο στους κατασκευαστές αξίζουν όλοι συγχαρητήρια».
Πίσω από τον νικητή Μαξ Φερστάπεν είχαμε έναν άλλο αγώνα στον οποίο συμμετείχαν 19 οδηγοί και έγινε χαμός για τις 9 θέσεις στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Πιάστρι έχασε τη 2η θέση στην εκκίνηση αλλά διατήρησε την 3η πίσω από το Νόρις, ανέβηκε έτσι για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο.
Εκτός βάθρου Ferrari και Mercedes έκαναν ότι μπορούσαν για τις θέσεις 4-7. Ο Λεκλέρκ είχε έναν ήσυχο αγώνα διατήρησε τη θέση από την οποία εκκίνησε με σωστές επιλογές στρατηγικής: M/M/H.
Αντίθετα ο Σάινθ καθυστέρησε να μπει τη 2η φορά στα πιτ και έτσι έχασε τη θέση του από το Χάμιλτον.
Στη Mercedes τώρα αφού άφησαν τους οδηγούς να μονομαχήσουν και ο Χάμιλτον πέταξε στιγμιαία έξω το Ράσελ, μετέπειτα άλλαξαν στρατηγική.
Ο Ράσελ πήγε για μια αλλαγή, αυτό τον κατέστησε ευάλωτο με φθαρμένα ελαστικά στο τέλος. Του δόθηκε εντολή να αφήσει το Χάμιλτον, αλλά δεν δόθηκε εντολή στον Χάμιλτον να κρατήσει το συμπατριώτη του κοντά του, ώστε να έχει DRS και να παίξει άμυνα στο Σάινθ.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ισπανός να περάσει το Βρετανό λίγο πριν το τέλος. Έτσι η Ferrari πήρε 20 βαθμούς και η Mercedes 16 ενώ θα μπορούσαν να πάρουν τους ίδιους.
Πλέον η διαφορά ανάμεσα στις δυο ομάδες είναι στους 20 βαθμούς ενώ απομένουν 6 κανονικοί και 3 αγώνες Sprint. Αλόνσο, Οκόν και Γκασλί πήραν τις τελευταίες βαθμολογούμενες θέσεις.
Οι συγκρούσεις στην εκκίνηση αλλά και μετέπειτα οδήγησαν σε εγκατάλειψη 5 οδηγούς: Άλμπον, Σάρτζαντ, Στρολ, Πέρεζ, Μπότας.
Για τον Μεξικάνο ήταν ένας ακόμη κακός αγώνας σε μια μέρα όπου όλη η υπόλοιπη ομάδα πανηγύριζε.
Επόμενος αγώνας το GP του Κατάρ τη βραδιά των δημοτικών εκλογών (8/10).
Ο Φερστάπεν μπορεί να πάρει τον τίτλο στον αγώνα Sprint το Σάββατο.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Ιαπωνία: Ο Φερστάπεν στην pole!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- UBS για Τράπεζα Πειραιώς: “Καλπάζει” στα €6,70 η τιμή στόχος – Ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο πλάνο
- Όλι Ρεν (ΕΚΤ): Υπέρ της μείωσης επιτοκίων τον Ιούνιο, εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες
- Επίσκεψη αντιπροσωπείας της BENS στα Ναυπηγεία του Ομίλου ONEX στην Ελευσίνα
- Τραμπ προς φον ντερ Λάιεν: Προσβλέπω σε συνάντηση – Μόνο εάν πρόκειται για τους δασμούς απαντά η ίδια

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Λέων Πατίτσας: Στο μικροσκόπιο των δανέζικων αρχών ο στρατηγικός εταίρος της Atlas Maritime του εφοπλιστή
Minoa Marine Limited: Βρέθηκαν 469 κιλά κοκαΐνης σε πλοίο ελληνικής διαχείρισης – Ο ρόλος του μάγειρα

Νίκος Βαρβέρης (Moda Bagno): Η εταιρεία που από την κορυφή των €105 εκατ. έπεσε στο… €1 εκατ., η ολική επαναφορά, η Μύκονος και η σκυτάλη της διαδοχής
