• AUTO

    F1 Ιαπωνία: Νίκη – τίτλος για Red Bull!

    F1 ΙΑΠΩΝΙΑ


    Η αυστριακή ομάδα έγραψε ιστορία κατακτώντας το 6ο της πρωτάθλημα νωρίτερα μέσα στη σεζόν από ποτέ άλλοτε.

    Σήμερα στη Σουζούκα διεξήχθησαν δυο παράλληλοι αγώνες. Στον πρώτο έτρεχε μόνος του και βγήκε πρώτος ο Μαξ Φερστάπεν.

    Ο Ολλανδός εκκίνησε μέτρια, προσπάθησε και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τις διστακτικές McLaren στην πρώτη στροφή και μετά είχε ένα ήσυχο απόγευμα που του έδωσε την 48η νίκη της καριέρας του και 13 φέτος.

    Οι 26 βαθμοί που πήρε ο Φερστάπεν (με 1:34.183 πήρε και το βαθμό ταχύτερου γύρου) ήταν αρκετοί για να εξασφαλίσουν μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Red Bull για 6η φορά στα 16 χρόνια ιστορίας της 2010, 2011, 2012, 2013, 2022 και φέτος.

    O αγωνιστικός διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ανέβηκε στο βάθρο για να πανηγυρίσει την κατάκτηση του τίτλου.
    O αγωνιστικός διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ανέβηκε στο βάθρο για να πανηγυρίσει την κατάκτηση του τίτλου

    Η αυστριακή ομάδα έσπασε ρεκόρ καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της F1, κατασκευαστής εξασφαλίζει τον τίτλο ενώ απομένουν ακόμη 6 αγώνες. Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ που βρίσκονταν και στους 6 τίτλους πίσω από το τιμόνι της ομάδας τόνισε:

    «Είμαι περήφανος για το αποτέλεσμα το οποίο οφείλεται στην συγκλονιστική προσπάθεια που γίνεται σε κάθε τμήμα της ομάδας τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο. Κάθε μέρος της επιχείρησης πρέπει να αποδίδει στο ανώτατο επίπεδο για να επιτευχθεί αυτό. Πήραμε τον 6ο τίτλο στους κατασκευαστές αξίζουν όλοι συγχαρητήρια».

    Πίσω από τον νικητή Μαξ Φερστάπεν είχαμε έναν άλλο αγώνα στον οποίο συμμετείχαν 19 οδηγοί και έγινε χαμός για τις 9 θέσεις στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

    Ο Πιάστρι έχασε τη 2η θέση στην εκκίνηση αλλά διατήρησε την 3η πίσω από το Νόρις, ανέβηκε έτσι για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο.

    Εκτός βάθρου Ferrari και Mercedes έκαναν ότι μπορούσαν για τις θέσεις 4-7. Ο Λεκλέρκ είχε έναν ήσυχο αγώνα διατήρησε τη θέση από την οποία εκκίνησε με σωστές επιλογές στρατηγικής: M/M/H.

    Αντίθετα ο Σάινθ καθυστέρησε να μπει τη 2η φορά στα πιτ και έτσι έχασε τη θέση του από το Χάμιλτον.

    Στη Mercedes τώρα αφού άφησαν τους οδηγούς να μονομαχήσουν και ο Χάμιλτον πέταξε στιγμιαία έξω το Ράσελ, μετέπειτα άλλαξαν στρατηγική.

    Ο Ράσελ πήγε για μια αλλαγή, αυτό τον κατέστησε ευάλωτο με φθαρμένα ελαστικά στο τέλος. Του δόθηκε εντολή να αφήσει το Χάμιλτον, αλλά δεν δόθηκε εντολή στον Χάμιλτον να κρατήσει το συμπατριώτη του κοντά του, ώστε να έχει DRS και να παίξει άμυνα στο Σάινθ.

    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ισπανός να περάσει το Βρετανό λίγο πριν το τέλος. Έτσι η Ferrari πήρε 20 βαθμούς και η Mercedes 16 ενώ θα μπορούσαν να πάρουν τους ίδιους.

    Πλέον η διαφορά ανάμεσα στις δυο ομάδες είναι στους 20 βαθμούς ενώ απομένουν 6 κανονικοί και 3 αγώνες Sprint. Αλόνσο, Οκόν και Γκασλί πήραν τις τελευταίες βαθμολογούμενες θέσεις.

    Οι συγκρούσεις στην εκκίνηση αλλά και μετέπειτα οδήγησαν σε εγκατάλειψη 5 οδηγούς: Άλμπον, Σάρτζαντ, Στρολ, Πέρεζ, Μπότας.

    Για τον Μεξικάνο ήταν ένας ακόμη κακός αγώνας σε μια μέρα όπου όλη η υπόλοιπη ομάδα πανηγύριζε.

    Επόμενος αγώνας το GP του Κατάρ τη βραδιά των δημοτικών εκλογών (8/10).

    Ο Φερστάπεν μπορεί να πάρει τον τίτλο στον αγώνα Sprint το Σάββατο.

    Η τελική κατάταξη ήταν:

    Διαβάστε επίσης:

    F1 Ιαπωνία: Ο Φερστάπεν στην pole!

    F1 Σιγκαπούρη: Να γιατί έχασαν οι Red Bull!

    Ράλι ΦΙΛΠΑ: Δράση με φθινοπωρινό άρωμα!



    ΣΧΟΛΙΑ