• Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

    VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας

    • VesselsValue


    Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

    Tankers

    Αμετάβλητες διατηρήθηκαν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων.

    -Το LR3 SKS Saluda (159,400 DWT, κατασκευής 2003, Hyundai Samho) πουλήθηκε έναντι 22 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 19,5 εκατ. δολάρια.

    -Το Suezmax SCF Khibiny (159,200 DWT, κατασκευής 2002, Hyundai Heavy Industries) πουλήθηκε στην τιμή των 18,75 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 18,01 εκατ. δολάρια.

    -Το MR1 Cape Beira (40,000 DWT, κατασκευής 2005, SLS) πουλήθηκε σε αγοραστές από τη Νιγηρία στην τιμή των 10,35 εκατ. δολαρίων. Στα 10,1 εκατ. δολάρια εκτιμάται η αξία του.

    -Το Chemical Tanker Celsius Mumbai (20,000 DWT, κατασκευής 2005, Usuki Zosensho) πουλήθηκε στο Βιετνάμ στην τιμή των 10,10 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,49 εκατ. δολάρια.

    -Το Clean Tanker Donghai (17,800 DWT, κατασκευής 2009, PLA 4807) πουλήθηκε στην Waruna Nusa Sentana έναντι 7,4 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 8,02 εκατ. δολάρια.

    Bulkers

    Σταθερές διατηρήθηκαν οι αξίες των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

    -Το Capesize Shinyo Alliance (176,300 DWT, κατασκευής 2005, Universal) πουλήθηκε στην SW Shipping στην τιμή των 14 εκατ. δολαρίων. Η αξία του διαμορφώνεται στα 12,01 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με τη VV.

    -Το Supramax Novo Mesto (53,600 DWT, κατασκευής 2005, Zhejiang Shipbuilding) πουλήθηκε σε αγοραστές από την Ινδονησία έναντι 6,3 εκατ. δολαρίων. Στα ίδια επίπεδα εκτιμάται η αξία του.

    -Το Supramax Arcadia (50,400 DWT, κατασκευής 2002, Shanghai Shipyard) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 4,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του διαμορφώνεται στα 4,92 εκατ. δολάρια.

    -Το Handy Hokkaido Bulker (31,900 DWT, κατασκευής 2013, Hakodate Dock) πουλήθηκε στην τιμή των 11 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να υπολογίζεται στα 11,72 εκατ. δολάρια.

    -Το Handy Genco Charger (28,400 DWT, κατασκευής 2005, Imabari) πουλήθηκε σε αγοραστές στη μέση Ανατολή στην τιμή των 5,2 εκατ. δολαρίων. Στα 5,35 εκατ. δολάρια ανέρχεται η αξία

    Containers

    Αμετάβλητες παρέμειναν οι αξίες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

    -Το Panamax San Francisco II (4,944 TEU, κατασκευής 2009, Daewoo) πουλήθηκε στη Thenamaris στην τιμή των 10,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 10,85 εκατ.. δολάρια.

    -Το Sub Panamax MS Eagle (2,824 TEU, κατασκευής 2007, Hyundai Mipo) πουλήθηκε έναντι 9,75 εκατ. δολαρίων, υψηλότερα από την αξία του που εκτιμάται στα 8,17 εκατ. δολάρια.

    -Το Sub Panamax Gisele A (2,764 TEU, κατασκευής 2004, Stocznia Gdynia) πουλήθηκε στην Tehama Shipping στην τιμή των 6,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 5,42 εκατ. δολάρια.

    Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

    Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες τηςVesselsValueκινήθηκαν ως εξής:

    • Ο δείκτης των bulkers ενισχύθηκε κατά 0,08% και έκλεισε στις 193,55 μονάδες
    • Ο δείκτης των tankers υποχώρησε κατά 0,50% και έκλεισε στις 314,19 μονάδες
    • Ο δείκτης των containers σημείωσε πτώση κατά 0,41% και διαμορφώθηκε στις 6.350,27 μονάδες.
    • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG  υποχώρησε κατά 0,26% και διαμορφώθηκε στις 739,52 μονάδες.

    Tι είναι οι δείκτες της VV

    Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

    Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

    tanker ναυτιλία δεξαμενόπλοια ναυλαγορά



    ΣΧΟΛΙΑ