array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 169.74 εκατ.

Metlen: Τι φέρνει για τη μετοχή η έξοδος από τον δείκτη MSCI – Tα «όπλα» για τους Short παίκτες και οι αναμενόμενες πιέσεις

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μιχάλης Στασινόπουλος: Με μόλις 200 εκατ. ευρώ θα λυνόταν το πρόβλημα με το υψηλό ενεργειακό κόστος της βιομηχανίας στην Ελλάδα

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ο Νίκος Τσάκος και η Σήλια Κριθαριώτη υποδέχθηκαν στο σπίτι τους τη νέα πρέσβη, με φόντο την Ακρόπολη

Αλεξάνδρα Νίκα-Σήλια Κριθαριώτη: Ο ξέφρενος χορός στην εκδήλωση του Αργυρού για την Κίμπερλι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Metlen: Τι φέρνει για τη μετοχή η έξοδος από τον δείκτη MSCI – Tα «όπλα» για τους Short παίκτες και οι αναμενόμενες πιέσεις
Όμιλος Ιατρόπολις: Η νέα επένδυση στο CyberKnife S7 και το πρώτο εγχείρημα εκτός Αττικής
Νέος επενδυτικός κύκλος 200 εκατομμυρίων από την ολλανδική Ten Brinke στην Ελλάδα
ΕΛΤΑ: Οι «μαύρες τρύπες» ενός μικρού Τιτανικού – Οι συμβάσεις, τα ενοίκια, το χακάρισμα και ο… Πάτσης
Μίλτος Φοροζίδης: Ποιος είναι ο νέος CEO της Lidl στην Ελλάδα και τι παραλαμβάνει
Η Astra Shipmanagement των Άρη και Στέφανου Κοροπούλη αγόρασε Bulker αξίας 17 εκατ. δολαρίων
Η Hermès της Κίμπερλι και ο μυστικός κώδικας επικοινωνίας μέσω της τσάντας
Κυκλοφοριακό: Με 16% αύξηση της κίνησης έως το 2030 και περιορισμένα κονδύλια, η Αττική ψάχνει τα επόμενα έργα
Ξεκινάει η PTEC με βροχή συμφωνιών από ΔΕΠΑ, ΔΕΗ, ExxonMobil και το Route 2 από το ΔΕΣΦΑ
Δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα: Σε διαβούλευση ο νόμος που θα ενεργοποιήσει επενδύσεις άνω των 3 δισ.