array(0) {
}
        
    
Menu
0.54%
Τζίρος: 61.37 εκατ.

Μητσοτάκης: Είμαι ο πρώτος ευρωπαίος πρωθυπουργός που έρχομαι στη Ραμάλα μετά το σχέδιο εκεχειρίας

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δεσμεύτηκαν τα περιουσιακά στοιχεία του αγροτοσυνδικαλιστή Κώστα Ανεστίδη

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έφτιαξε έπαυλη αξίας 29 εκατ. ευρώ στην Πορτογαλία!

Κούστα – Βίσση: Οι νέες business στο «Αθηνών Αρένα»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βοτανικός: Τοποθετήθηκαν οι πρώτες κερκίδες στο νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού
Bain & Company: Εξαγορές άνω των 4,8 τρισ. δολαρίων το 2025, ισχυρή ανάκαμψη
ΔΕΔΔΗΕ: Μείωση των ρευματοκλοπών κατά 9% το 2024 – Στις 400.000 οι ύποπτες παροχές
Η εξέλιξη της PET-CT & η συμβολή της στη σύγχρονη Ογκολογία
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Συμμετέχει στο διακρατικό έργο DICE
Uni Systems: Αναλαμβάνει την Ενιαία Πλατφόρμα Κυβερνοασφάλειας της Ε.Ε. για 11 εκατ. ευρώ
Lamda: Διέθεσε δωρεάν 281.880 ίδιες μετοχές αξίας €2 εκατ. σε 25 στελέχη
Πήτερ Γεωργιόπουλος: Επιστροφή στη Wall Street με νέα SPAC – Συγκέντρωσε 230 εκατ. δολάρια
ΔΕΗ Xmas West Park: Η δική μας γιορτινή γειτονιά
ΥΠΑ: Ιστορικά ρεκόρ στην επιβατική κίνηση σε πολλά από τα 24 κρατικά αεροδρόμια το 2025