• Ναυτιλία

    Στ. Μόλαρης: Κινήσεις σε δύο ταμπλό για τον εφοπλιστή

    Σταμάτης Μόλαρης Empire Bulkers

    Σταμάτης Μόλαρης, επικεφαλής Empire Bulkers


    Στην πώληση δύο πλοίων προχώρησε, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ο εφοπλιστής Σταμάτης Μόλαρης. Οι κινήσεις του αφορούν τόσο την αγορά ξηρού φορτίου όσο και την αγορά των τάνκερ.

    Ελληνικές και διεθνείς ναυλομεσιτικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Allied Shipbroking, Intermodal και Lorentzen & Stemoco, υποστηρίζουν ότι η ναυτιλιακή του κ. Μόλαρη, Empire Bulkers, πούλησε το πλοίο Rosali, χωρητικότητας  76,700-dwt και κατασκευής 2005, στην τιμή των 9,8 εκατ. δολαρίων.

    Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ως αγοραστή την, επίσης ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, Niriis Shippingμε επικεφαλής τους Παντελή και Δημήτρη Γούση

    Η Niriis, που δραστηριοποιείται στη Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ευρώπη, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2013 και το 2016 έφτασε να διαχειρίζεται πέντε πλοία, όμως έκτοτε ο στόλος της έχει συρρικνωθεί σημαντικά.

    Αν η συγκεκριμένη αγοραπωλησία επιβεβαιωθεί θα πρόκειται για μία άκρως συμφέρουσα εξέλιξη για την Empire Bulkers, η οποία αγόρασε το πλοίο Rosali τον Ιούνιο του 2016 έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

    Ξεσκαρτάρισμα στον στόλο της Empire Navigation

    Έντονη είναι η δραστηριότητα του Σταμάτη Μόλαρη στην αγορά των τάνκερ. Σύμφωνα με την Allied Shipbroking Inc, η άλλη ναυτιλιακή του, Empire Navigation, πούλησε το χωρητικότητας 46,846-dwt, πλοίο MR Sirius (κατασκευής 2007), σε Γερμανούς αγοραστές έναντι 14 εκατ. δολαρίων.

    Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία πούλησε δύο παρόμοια τάνκερ το 2018, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του στόλου της εν όψει της παραλαβής των οκτώ τάνκερ MR που παρήγγειλε πέρυσι το καλοκαίρι στα ναυπηγεία Hyundai Mipo.

    Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή έχει κλείσει συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές παγκοσμίως, τον κολοσσό Cargill International,  για τη ναύλωση των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων.

    Τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία φέρεται να πούλησε το τάνκερ MR Kentaurus (χωρητικότητας 46.000 dwt, κατασκευής 2007) έναντι 13,6 εκατομμυρίων δολαρίων, πιθανόν σε νορβηγική ναυτιλιακή.

    Λίγους μήνες νωρίτερα, είχε πουλήσει το Phoenix (χωρητικότητας 50.000 dwt, κατασκευής 2006)  έναντι 15 εκατ. δολαρίων.

    MR Sirius

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Στ. Τσαντάνης: Αισιοδοξία για την αγορά των capesizes, παρά τις αναποδιές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Petrofin: Πόσο μεγάλωσε ο στόλος των Ελλήνων εφοπλιστών – Τι γίνεται με τις μικρές ναυτιλιακές

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Νέα παραγγελία τάνκερ από τον όμιλο Λιβανού

     



    ΣΧΟΛΙΑ