ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με νέα concept καταστημάτων προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις νέες καταναλωτικές τάσεις που έχουν κάνει την εμφάνισή τους και να διασφαλίσει το μέλλον της η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Ikea.
Μπροστά στη ραγδαία ανάπτυξη που γνωρίζει αυτήν την περίοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο και με δεδομένο ότι σε πολλές πόλεις του κόσμου το νεαρό καταναλωτικό κοινό, το οποίο αποτελεί και την κύρια πελατειακή ομάδα της αλυσίδας, δείχνει σαφή προτίμηση στα αστικά κέντρα και στις μετακινήσεις χωρίς αυτοκίνητο, η αλυσίδα έχει αρχίσει να αναπτύσσει μικρότερα καταστήματα και να επεκτείνεται πιο δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η σουηδική αλυσίδα, η οποία είναι «No 1» παγκοσμίως στη λιανική πώληση επίπλων, με πωλήσεις 38,3 δισ. ευρώ και περισσότερα από 400 καταστήματα σε 49 χώρες, έχει ανοίξει, από το 2015, 24 καταστήματα μικρής κλίμακας, προκειμένου να καταφέρει να «διεισδύσει» στα αστικά κέντρα.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπολσονάρο: Kρίθηκε ένοχος σε υπόθεση πραξικοπήματος από την πλειοψηφία των μελών του Ανώτατου Δικαστηρίου
- Πετρέλαιο: Επέστρεψαν οι ανησυχίες για υπερπροσφορά, βουτιά 2% για το WTI
- Aρχιεπίσκοπος Αμερικής Eλπιδοφόρος: Η δολοφονία του Τσάρλι Κερκ πληγώνει την ίδια την ψυχή της Αμερικής
- Τουρκία: Kατάσχεση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στο πλαίσιο έρευνας για απάτη
