ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με νέα concept καταστημάτων προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις νέες καταναλωτικές τάσεις που έχουν κάνει την εμφάνισή τους και να διασφαλίσει το μέλλον της η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Ikea.
Μπροστά στη ραγδαία ανάπτυξη που γνωρίζει αυτήν την περίοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο και με δεδομένο ότι σε πολλές πόλεις του κόσμου το νεαρό καταναλωτικό κοινό, το οποίο αποτελεί και την κύρια πελατειακή ομάδα της αλυσίδας, δείχνει σαφή προτίμηση στα αστικά κέντρα και στις μετακινήσεις χωρίς αυτοκίνητο, η αλυσίδα έχει αρχίσει να αναπτύσσει μικρότερα καταστήματα και να επεκτείνεται πιο δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η σουηδική αλυσίδα, η οποία είναι «No 1» παγκοσμίως στη λιανική πώληση επίπλων, με πωλήσεις 38,3 δισ. ευρώ και περισσότερα από 400 καταστήματα σε 49 χώρες, έχει ανοίξει, από το 2015, 24 καταστήματα μικρής κλίμακας, προκειμένου να καταφέρει να «διεισδύσει» στα αστικά κέντρα.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louis Vuitton: Στο απόγειό της με το αστέρι της να λάμπει στο Salle des Etoiles στο Μόντε Κάρλο
- Άδωνις Γεωργιάδης: Σήμερα η κρίσιμη συνάντηση με τους CEOs φαρμακευτικών εταιρειών για το clawback
- Ανατροπή στη Ναυτιλία: Ραγδαίες αλλαγές φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη
- Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί το «φιλέτο» της Neoset στο Ψυχικό και η ιστορική ποτοποιία «Μακεδονική» στη Δράμα