ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 6 δισεκατομμυρίων ευρώ ανακοίνωσε η Siemens Energy, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί από τότε που ο ενεργειακός κολοσσός εισήχθη στο χρηματιστήριο πριν από πέντε χρόνια.
Εν μέσω αισιοδοξίας για τις αυξανόμενες επενδύσεις σε κέντρα δεδομένων, ο γερμανικός κολοσσός σχεδιάζει να αγοράσει ίδιες μετοχές έως και 6 δισεκατομμύρια ευρώ (6,9 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2028, που διαρκεί έως τον Σεπτέμβριο, όπως ανακοίνωσε σήμερα, Πέμπτη, ενόψει συνάντησης των επενδυτών.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Siemens Energy επωφελήθηκε από την «άνθηση» της Τεχνητής Νοημοσύνης, εξασφαλίζοντας περισσότερες παραγγελίες για μετασχηματιστές και τους διακόπτες κυκλώματος που χρησιμοποιούνται σε κέντρα δεδομένων.
Καθώς η αυξανόμενη παγκόσμια κατανάλωση ενέργειας έχει αυξήσει τη ζήτηση για τους αεριοστροβίλους της, η εταιρεία αύξησε την περασμένη εβδομάδα τους μεσοπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους λόγω των θετικών προοπτικών.
Η μετοχή της Siemens Energy σημείωσε άνοδο έως και 8,4% στη Φρανκφούρτη μετά την ανακοίνωση, ενώ έχει υπερδιπλασιαστεί φέτος.
Επιμένει το «βαρίδι» Gamesa
Ωστόσο, δεν πάνε όλα καλά στη Siemens Energy.
Η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για την αναδιάρθρωση της μονάδας ανεμογεννητριών Gamesa, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα στο θέμα της ποιότητας.
Η Siemens Energy εξακολουθεί να αναμένει ότι η Gamesa θα φτάσει στο σημείο να ισοσκελίσει τα κέρδη το 2026, αν και το τμήμα ανέφερε άλλη μια λειτουργική ζημία το δ’ τρίμηνο, καθώς τα συμβόλαια χαμηλού περιθωρίου κέρδους επηρέασαν την χερσαία δραστηριότητα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον περασμένο Μάιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αντικαθιστά τον CEO, Γιόχεν Εικχόλτ (Jochen Eickholt), στο πλαίσιο μιας ριζικής αναδιάρθρωσης.
Όμως, η Gamesa, αντιμετωπίζει δυσκολίες από το 2023.
Τα προβλήματα αφορούν αλλεπάλληλα κατασκευαστικά σφάλματα, που οδήγησαν τη μητρική εταιρεία σε ζημιά 4,6 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Παράλληλα, μια έρευνα που αφορούσε θέματα ποιότητας στο τμήμα ανεμογεννητριών, αποδείχτηκε πολύ δαπανηρή για τη μονάδα και συνεπώς συνολικά για την εταιρεία.
Διαβάστε επίσης:
Dr. Martens: Μετριάζει τις επιπτώσεις των δασμών Τραμπ με μεταφορά της παραγωγής
UBS: Γιατί δεν έχει τελειώσει το ράλι στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Lufthansa: Δεύτερος «μνηστήρας» για τo 45% της TAP μετά την Air France-KLΜ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στέφανος Τσιτσιπάς: «Δεν οδηγούσε ο ίδιος το αυτοκίνητο», λέει ο δικηγόρος του για τη Lotus που έτρεχε με 210 χλμ.
- Porsche: Ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων λανσάρει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό SUV
- Το τελευταίο αντίο στον Αλέκο Φλαμπουράρη – Συναισθηματικά φορτισμένος ο Αλέξης Τσίπρας
- Κυρανάκης: Τέλος στα «διπλοπεράσματα» από τα ακυρωτήρια των εισιτηρίων στο μετρό, τέλος και στην είσοδο σε λεωφορειολωρίδες