Ο Λιούις Χάμιλτον εκκινούσε 3ος στον αγώνα του Μεξικό, θέση που θεωρείται ανταγωνιστική καθώς έχεις την ευκαιρία να κολλήσεις μπροστά από τον πρώτο και να ωφεληθείς από τις μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις. Ο Βρετανός πήρε το slip streaming από το Λεκλέρκ αλλά μετέπειτα αντί να κρατηθεί αριστερά κινήθηκε διαγώνια, μπήκε δεξιά, ανοίγοντας έτσι την πόρτα στο Φερστάπεν. Βρέθηκαν να στρίβουν τέσσερις οδηγοί στην πρώτη στροφή με τον Χάμιλτον να είναι ανάμεσα στο Νόρις και στο Λεκλέρκ. Ο Φερστάπεν ίσιωσε τη στροφή όπως και ο Λεκλέρκ οπότε βρέθηκαν μπροστά από το Βρετανό οδηγό.

Ο Χάμιλτον στην προσπάθειά του να περάσει το Φερστάπεν μπλόκαρε τα φρένα στην στροφή 4, έφυγε ευθεία και επέστρεψε στην πίστα από το γρασίδι. Εκεί υπήρχε οδηγία να κινούνται σε ένα ασφαλτοστρωμένο κομμάτι οι οδηγοί, αλλά οι αγωνοδίκες αποδέχτηκαν πως η Ferrari κινούνταν πολύ γρήγορα για να προλάβει να μπει σ’ αυτό το κομμάτι. Δεν επέβαλλαν ποινή στο Χάμιλτον γι’ αυτό. Του επέβαλλαν ποινή γιατί δεν έδωσε πίσω τη θέση που κέρδισε κινούμενος εκτός πίστας. Ο Βρετανός προφανώς ήξερε ότι έπρεπε να δώσει αμέσως τη θέση πίσω, αλλά επέλεξε να μην το κάνει. Μετέπειτα διαμαρτύρεται για δυο μέτρα και δυο σταθμά στις αποφάσεις των αγωνοδικών, αλλά χάνει το όποιο δίκιο του καθώς στην περίπτωσή του έπρεπε να δώσει τη θέση πίσω.

Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της Ferrari Φρεντ Βασέρ, στάθηκε κυρίως στην αυστηρότητα της ποινής, τονίζοντας πως αν ήταν 5 sec πιθανά θα ταίριαζε καλύτερα ως τιμωρία αναλογικά: «Αυτό η ποινή μας κόστισε την 4η θέση. Το ένα είναι η ποινή, σίγουρα, δεν ακολουθήσαμε τις οδηγίες του διευθυντή αγώνα. Αλλά 10 δευτερόλεπτα, δεν θυμάμαι πότε κάποιος πήρε 10 δευτερόλεπτα. Αν έχεις τη συνολική εικόνα, ο Μαξ έκοψε τη στροφή νωρίτερα, έκοψε το σικέιν, στο γρασίδι, 100 μέτρα. Νομίζω ότι δεν το διαχειρίστηκαν πολύ καλά. Δεν λέω ότι πρέπει να προσαρμόσεις στην υπό διαμόρφωση κατάταξη στην πίστα, αλλά πρέπει να καταλάβεις τι κάνεις. Μας επέβαλλαν 10 δευτερόλεπτα. Αυτό μας έριξε στην ουρά της ομάδας και δεν μπορούμε να προσπεράσουμε. Αυτό μας κόστισε, πιθανότατα την 4η θέση, ακόμα και με τα πέντε δευτερόλεπτα, νομίζω ότι θα ήμασταν ακόμα 4οι. Αλλά με 10 δευτερόλεπτα… Θεωρώ αυτή την ποινή σκληρή: έχασε τρεις ή τέσσερις θέσεις, μια τιμωρία που ήταν πραγματικά δυσανάλογη».
Διαβάστε επίσης:
F1 Μεξικό: Το GP σε 21 εικόνες
Peugeot 3008: Ηλεκτρικό, 4κινητο με 240kw (325PS)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δικηγόρος του Έλον Μασκ υπόσχεται νομική μάχη για την ανατροπή της αναδιάρθρωσης της OpenAI
- Βενεζουέλα: Ο στρατός κατέστρεψε δύο στρατόπεδα «Κολομβιανών ναρκοτρομοκρατών»
- Εκλογές στην Ολλανδία (exit polls): Πρώτο το κεντρώο κόμμα D66 – Δεύτερος ο Βίλντερς
- eBay: Υποχώρηση 7% μετά την απογοητευτική πρόβλεψη κερδών για την εορταστική περίοδο