Ο Λάντο Νόρις ήταν μετά από καιρό αλάνθαστος όλο το τριήμερο και θριάμβευσε στο GP του Μεξικό. Έχοντας πετύχει τον τέλειο γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές πήρε την pole position με ρεκόρ χρόνου και τη μετέτρεψε σε νίκη, χωρίς να χάσει το προβάδισμα καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Μάλιστα στο πέσιμο της καρό σημαίας είχε διαφορά πάνω από μισό λεπτό από το δεύτερο Σαρλ Λεκλέρκ. Ήταν η δέκατη νίκη στην καριέρα του Άγγλου, η έκτη του αυτή τη σεζόν, η πρώτη μετά την Ουγγαρία και η πρώτη του στο Μεξικό. Είναι η 13η νίκη της McLaren αυτή τη σεζόν, η 202η συνολικά και η τέταρτη στην Πόλη του Μεξικού.

Ο Σαρλ Λεκλέρ οδήγησε τη Ferrari του από τη δεύτερη θέση της εκκίνησης στη δεύτερη θέση στην καρό σημαία. Η διαφορά του από το Νόρις ήταν μεγάλη και σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να πιέσει για τη νίκη. Αντίθετα κινδύνευσε να χάσει τη δεύτερη θέση από το Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός που εκκινούσε από την 5η θέση, διατήρησε ζωντανές τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα, παλεύοντας σκληρά για να φτάσει στο τελευταίο σκαλί του βάθρου στην τρίτη θέση. Στην πραγματικότητα, με δύο γύρους να απομένουν, ο Φερστάπεν ήταν ακριβώς πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων του Λεκλέρ και φαινόταν έτοιμος να περάσει τη Ferrari, αλλά επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car). Ο λόγος ήταν ότι ο Σάινθ σταμάτησε στην πίστα με τη Williams. O Ισπανός οδηγός προσπάθησε να φέρει το μονοθέσιο σε σημείο που δεν δημιουργούσε θέμα ασφαλείας και πιθανά η ενεργοποίηση του VSC να ήταν υπερβολική. Ασκείται δριμεία κριτική γι’ αυτό, όμως θα πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψη μας το επιθυμητό επίπεδο ασφαλείας στα GP. Όταν άρθηκε το καθεστώς VSC με μόλις με μισό γύρο να απομένει, ο Λεκλέρ κατάφερε οριακά να κρατηθεί στη δεύτερη θέση.

Πιο πίσω ανοιχτή ήταν και η μάχη της 4ης θέσης με τον Όλιβερ Μπέαρμαν να κάνει την έκπληξη της ημέρας. Ο νεαρός Βρετανός στην πρώτη του πλήρη σεζόν στη Formula 1, έφερε τη Haas στην τέταρτη θέση από την ένατη θέση της εκκίνησης, έχοντας βρεθεί και τρίτος για μεγάλο μέρος του αγώνα. Τη στιγμή που εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Πιάστρι πίεζε οριακά το Βρετανό για να τον περάσει. Αυτή ήταν η δεύτερη μάχη που δεν είδαμε. Έτσι ο Μπέαρμαν πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμά του στη F1.

Η αγωνία κορυφώνεται στο πρωτάθλημα οδηγών με τέσσερις GP και δυο Sprint να απομένουν, καθώς ο Νόρις πέρασε στην κορυφή, έναν πόντο μπροστά από τον Πιάστρι, ενώ ο Φερστάπεν είναι τώρα 36 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο. Απομένουν 116 βαθμοί να μοιραστούν οπότε όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Τόσο ο Νόρις όσο και ο Πιάστρι έχουν την πολυτέλεια να τερματίζουν δεύτεροι πίσω από το Φερστάπεν και να παραμείνουν μπροστά του ως το τέλος. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να το κάνουν και οι δυο ταυτόχρονα καθώς υπάρχει μόνο μια δεύτερη θέση. Κοντολογίς ο Ολλανδός πρωταθλητής είναι πιθανό να επωφεληθεί από τη σύγκρουση των δυο οδηγών της McLaren.

Η πλειονότητα των οδηγών (12) ξεκίνησε τον αγώνα με τη μαλακή γόμα ενώ έξι (Φερστάπεν, Χατζάρ, Τσουνόντα, Σάινθ, Μπορτολέτο, Γκασλί) επέλεξαν τη μέση γόμα. Οι Άλμπον και Κολαπίντο προτίμησαν τη σκληρή γόμα. Όπως συμβαίνει συχνά στο Μεξικό με την πολύ μεγάλη ευθεία μέχρι την πρώτη στροφή, ο εναρκτήριος γύρος ήταν χαοτικός, με τέσσερα μονοθέσια να βρίσκονται στο ίδιο σημείο παράλληλα στα φρένα. Νόρις, Χάμιλτον, Λεκλέρκ και Φερστάπεν γλύτωσαν σαν από θαύμα τα χειρότερο μπαίνοντας και οι τέσσερις παράλληλα στη στροφή. Οι αγωνοδίκες χρειάστηκε να παρέμβουν για να διαπιστώσουν ποιος είχε αποκτήσει πλεονέκτημα. Τόσο ο Λεκλέρκ όσο και ο Φερστάπεν έδωσαν πίσω κάποιες θέσεις. Ο Χάμιλτον πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων γιατί δεν επέστρεψε στην πίστα από την προσυμφωνημένη διαδρομή μετά από μάχη θέσης με το Φερστάπεν.

Ο Όσκαρ Πιάστρι που έχασε το προβάδισμα στη βαθμολογία, είχε μια κακή εκκίνηση με τη McLaren, αλλά τελικά κατάφερε να ανέβει ξανά στην πέμπτη θέση. Ο Σάινθ ήταν ο πρώτος που έκανε προγραμματισμένο πιτ στοπ, αλλάζοντας από μέση σε μαλακή γόμα, ενώ τα πιτ στοπ για όσους είχαν εκκινήσει με τη μαλακή γόμα ξεκίνησαν στον γύρο 22 με τον Αντονέλι. Μια δεύτερη σειρά αλλαγών ξεκίνησε στον γύρο 47, από τον Πιάστρι ο οποίος συμπαρέσυρε και τους Αντονέλι, Χάμιλτον, Ράσελ.

Το μεγαλύτερο μέρος αγώνα με ένα σετ ελαστικών διένυσε ο Κολαπίντο, ο οποίος ολοκλήρωσε 48 γύρους με τη γόμα C2. Ο Οκόν έκανε 44 γύρους με τη μέση γόμα (C4) και ο Γκασλί κατάφερε 37 γύρους με τη μαλακή γόμα. Συνολικά οι οδηγοί χωρίστηκαν σε όσους πραγματοποίησαν μια αλλαγή και σε όσους έκαναν δυο αλλαγές ελαστικών. Η μαλακή γόμα εντυπωσίασε με την ανθεκτικότητά της, οι περισσότεροι οδηγοί την επέλεξαν για την εκκίνηση αλλά και για το τελικό μέρος όσοι επέλεξαν στρατηγική δύο αλλαγών.

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Λάντο Νόρις ήρθε σε δύσκολη θέση από τις αποδοκιμασίες του Μεξικάνικου κοινού στο Στάδιο: «Τι αγώνας. Μπόρεσα απλώς να κρατήσω τα μάτια μου μπροστά και να επικεντρωθώ σε αυτό που έκανα. Ήταν ένας αρκετά απλός αγώνας για μένα, που ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα. Καλή εκκίνηση, καλό “πέταγμα”, καλός πρώτος γύρος και από εκεί μπόρεσα να συνεχίσω. Απλώς έμεινα χαλαρός. Ναι, απλώς είχα ένα καλό “πέταγμα”. Αυτό ήταν το καλύτερο. Νομίζω ότι είχα πολύ καλύτερο “πέταγμα” από τους γύρω. Μα, αυτό είναι φανταστικό εδώ! Είναι απίστευτο. Η πρώτη μου νίκη εδώ στο Μεξικό, μια όμορφη νίκη—ειδικά εδώ στο στάδιο. Δεν άκουσα τίποτα από όσα είπατε, αλλά το λατρεύω! Ευχαριστώ παιδιά. Νομίζω ότι είναι ο αγώνας όπου απλώς απέδωσα καλύτερα. Κατά κάποιο τρόπο, νομίζω ότι είναι η καλύτερή μου απόδοση φέτος. Είμαι χαρούμενος. Επικεντρώνομαι στον εαυτό μου. Κρατάω το κεφάλι μου κάτω, τα αγνοώ όλα αυτά, και ναι, μένω συγκεντρωμένος και λειτουργεί αυτή τη στιγμή. Οπότε είμαι χαρούμενος. Απλά πρέπει να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω, να προσπαθώ να είμαι συνεπής απέναντι σε μερικούς πολύ γρήγορους τύπους γύρω μου, και νομίζω ότι αυτό θα είναι καλό. Οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, νομίζω ότι αυτό είναι ο αθλητισμός. Μπορούν να συνεχίσουν να με αποδοκιμάζουν αν θέλουν, φυσικά δεν το θέλω. Θα προτιμούσα να με επευφημούν». Πιθανά οι Μεξικάνοι τον αποδοκίμαζαν γιατί θεωρούν ότι ευνοείται από τη McLaren έναντι του Πιάστρι. Ειδικά μετά τα συμβάντα με το πιτ στοπ στη Μόντσα.
Επόμενος αγώνας στις 9/11 στη Βραζιλία, στη θρυλική πίστα του Ιντερλάγος.
Η τελική κατάταξη του αγώνα ήταν:

Η βαθμολογία των οδηγών είναι:

Η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λούτνικ: Το ιαπωνικό πακέτο επενδύσεων $550 δισ. θα εστιάσει σε υποδομές των ΗΠΑ
- Ο κυκλώνας Μελίσα στην Καραϊβική ενισχύθηκε στη μέγιστη βαθμίδα 5, σύμφωνα με το NHC
- Τσιάρας από Λουξεμβούργο: Ζήτησε την ενεργοποίηση όλων των ευρωπαϊκών μηχανισμών για την στήριξη της κτηνοτροφίας
- ΤτΕ: Προς τα πάνω η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων τον Σεπτέμβριο – Άνοδος και στις καταθέσεις