Μια άποψη για το Ουκρανικό που σοκάρει, ποια μετοχή θα γίνει από ασχημόπαπο κύκνος και μέχρι πού θα φτάσει η Βιοχάλκο

Φίλοι αναγνώστες, χθες γίναμε μάρτυρες της ιστορικής συμφωνίας μεταξύ Χαμάς και Ισραήλ για την πρώτη φάση του σχεδίου ειρήνευσης στην Γάζα.
Αυτό είναι κολοσσιαία επιτυχία της κυβέρνησης Τραμπ.
Αρέσει δεν αρέσει, αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα.
Τώρα πάμε στο άλλο μεγάλο αγκάθι που έχει μείνει, αυτό του πολέμου στην Ουκρανία.
Έχει χυθεί τόνος μελάνι για το τι πρέπει να γίνει για να επέλθει ειρήνη στην Ουκρανία.
Σήμερα ο The Value Investor θα σας δώσει μια άποψη που σοκάρει για το πως μπορεί να τελειώσει ο πόλεμος το συντομότερο δυνατόν.
Ο πόλεμος μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας έχει εξελιχθεί σε μια σκληρή δοκιμασία αντοχής και οι Ρώσοι αυτή την στιγμή δυσκολεύονται να διατηρήσουν τις οικονομικές τους δυνάμεις εν καιρώ πολέμου.
Για να συνεχίσει τον πόλεμο η Ρωσία βασίζεται στα έσοδα που έχει από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο για να χρηματοδοτεί τους μισθούς των στρατιωτών και τις αποζημιώσεις στις οικογένειες των νεκρών και των τραυματιών.
Η Ρωσία έχει φτιάξει μια οικονομία βασισμένη στον πόλεμο.
Εάν επέλθει ειρήνη, για πολλούς Ρώσους θα σήμαινε επιστροφή στην φτώχια δημιουργώντας έτσι έναν διεστραμμένο κίνδυνο για την συνέχιση του πολέμου.
Για να γνωρίζετε, μετά τα τελευταία χτυπήματα των Ουκρανών στα ρωσικά διυλιστήρια, η Ρωσία έχει μειώσει τις εξαγωγές ντίζελ και βενζίνης κατά περίπου 30%.
Συγχρόνως, οι τιμές των καυσίμων στην Ρωσία έφτασαν σε ιστορικά υψηλά και μέχρι τον Σεπτέμβριο η έλλειψη βενζίνης (περίπου 400.000 τόνοι) ανάγκασε πολλά πρατήρια να κλείσουν.
Το ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο RBC αναφέρει ότι περίπου το 40% της ρωσικής διυλιστικής ικανότητας είναι εκτός λειτουργίας.
Λιγότερο πετρέλαιο σημαίνει λιγότερα χρήματα. Αυτό που πρέπει να κάνει τώρα η Αμερική μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο είναι να δημιουργήσουν ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ στην Ρωσία.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με 3 τρόπους.
1) Η Ουκρανία χτυπάει με τα drones μόνο υποδομές πετρελαίου και διυλιστηρίων, να μην χτυπάει καθόλου αμάχους.
2) Οι Αμερικάνοι να εφαρμόσουν υψηλές ταρίφες και sanctions σε χώρες όπως η Ινδία και η Κίνα που απορροφούν την μεγαλύτερη ποσότητα του ρωσικού πετρελαίου.
Όμως, αυτά τα 2 δεν φτάνουν.
Πρέπει οι Αμερικάνοι να πιέσουν όλες τις χώρες παραγωγής πετρελαίου να αυξήσουν την προσφορά πετρελαίου. Αυτή την στιγμή το Brent παίζει στα $65,22/βαρέλι.
Ο πρώτος στόχος πρέπει να είναι το Brent να πάει στα $60/βαρέλι.
Εκεί θα είναι το πρώτο δυνατό χτύπημα στα έσοδα της Ρωσίας διότι όπως καλά γνωρίζετε, η Ρωσία πουλάει σε discount στην Κίνα και στην Ινδία.
Άρα δεν θα παίρνει $60/βαρέλι όταν φτάσει εκεί η τιμή, θα παίρνει $57/βαρέλι και οι Κινέζοι, με τα sanctions που θα επιβληθούν από τις ΗΠΑ, θα τους κοστίζει πάνω από $60/βαρέλι.
Για να γνωρίζετε, ο στρατιωτικός προϋπολογισμός της Μόσχας το 2025 ήταν στα $163 δισ..
Η Ρωσία θα αναγκαστεί, εφόσον οι τιμές πετρελαίου πάνε στα $60/βαρέλι, τότε και μόνο τότε να δει σοβαρά τον τερματισμό του πολέμου.
Η ιστορία έχει δείξει ότι η οικονομική πίεση των Ρώσων πολιτών εν καιρώ πολέμου, σπάνια έχει καλή κατάληξη για το Κρεμλίνο.
Το χρήμα είναι αυτό που κινεί τα πάντα. Πολύ δε περισσότερο τους πολυετείς πολέμους.
Άρα και οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι και όλος ο κόσμος πρέπει να κινηθούν τάχιστα ώστε να πέσουν οι τιμές πετρελαίου στα $60/βαρέλι και κάτω και να μείνουν μίνιμουμ για 1 χρόνο εκεί.
Όλες οι χώρες και ιδιαίτερα η Σαουδική Αραβία και το Κατάρ, αντέχουν άνετα για 2 χρόνια σε ένα επίπεδο τιμών $55-$60/βαρέλι, η ρωσική οικονομία όμως δεν θα αντέξει.
Θα αναγκάσει τους Ρώσους να κάτσουν πραγματικά στο τραπέζι για να τελειώσει ο πόλεμος.
Φίλοι αναγνώστες, η πτώση της τιμής του πετρελαίου στα $60 και παρακάτω μαζί με sanctions στη Κίνα και την Ινδία για αγορές ρωσικού πετρελαίου, θα αναγκάσει την Ρωσία να επιζητήσει την ειρήνη. Αυτός είναι ο μοναδικός δρόμος για την επίτευξη της ειρήνης.
Μην ξεχνάμε ότι οι Ρώσοι είναι σκληροτράχηλος λαός. Ισοπέδωσαν τους Ναζί, αυτό τα λέει όλα.
Ο The Value Investor πιστεύει ακράδαντα ότι η κυβέρνηση Τραμπ όπως τα κατάφερε στην Γάζα, όπου κανείς δεν πίστευε ότι θα τα καταφέρει, έτσι θα τα καταφέρει ώστε να μειώσει περαιτέρω και την τιμή του πετρελαίου προς τα $60/βαρέλι.
Το DRILL BABY DRILL είναι αυτό που θα τελειώσει τον πόλεμο μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας.
Πάμε τώρα φίλοι αναγνώστες σε μια μετοχή που μόνο ο υπογράφων σας την είχε δώσει για φέτος για top pick. Αυτή είναι η μετοχή της ΒΙΟΧΑΛΚΟ.
Κανένας Έλληνας αναλυτής και κανένας ξένος αναλυτής δεν ασχολήθηκε μαζί της. Την σνομπάραν ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ.
Ο υπογράφων πρέπει να γνωρίζετε ότι ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ που η CENERGY έχει φτάσει να έχει μια κεφαλαιοποίηση της τάξης των 2,867 δισ. ευρώ.
Είναι εταιριάρα και τ’ αξίζει τα λεφτά της 100%.
Της είχε δε τεράστια αδυναμία από την εποχή πριν την συγχώνευση Σωληνουργία Κορίνθου και Ελληνικών Καλωδίων όταν έφτασαν τα ΣΩΛΚ να παίζουν 0,65€.
Για να σας φρεσκάρουμε την μνήμη, η ΒΙΟΧΑΛΚΟ στις 31/12/2024 είχε κλείσιμο 5,44€. Στην τιμή των 8,14€, αυτό σημαίνει μία απόδοση της τάξης του +49,63%.
Η τεράστια επιτυχία του The Value Investor για την μετοχή της ΒΙΟΧΑΛΚΟ δεν έγκειται στο γεγονός ότι την είχε για top pick παρόλο που ήταν ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ήταν το timing ότι την έδωσε για φέτος.
Φίλοι αναγνώστες, δεν υπήρχε περίπτωση να μην ανέβαινε η ΒΙΟΧΑΛΚΟ διότι ο The Value Investor έβλεπε να ανεβαίνει κι άλλο η CENERGY οπότε το arbitrage ήταν φουλ υπέρ της ΒΙΟΧΑΛΚΟ.
Πάμε τώρα όμως στην πιο δύσκολη ερώτηση, μέχρι που θα φτάσει η ΒΙΟΧΑΛΚΟ;
Ο The Value Investor είχε δώσει σαν top pick την μετοχή του ΑΒΑΚΑ και είχε πει ότι φέτος θα χτυπήσει τα 2,50€.
Όπερ και εγένετο. Το χαρτί μέσα σε 2 μήνες από την στιγμή που ο The Value Investor την έδωσε για top pick, χτύπησε υψηλό τα 2,42€.
Λίγο κάτω από τα 2,50€ σε 2 μήνες μέσα.
Μετά, το χαρτί έγραψε χαμηλό στις 4 Απριλίου το 1.85€ και στις 26 Αυγούστου έγραψε υψηλό 2,615€.
Έτσι είναι φίλοι αναγνώστες. Οι μετοχές κάνουν και διορθώσεις, ενίοτε και μεγάλες.
Η διόρθωση από το 2,42 στο 1,85 είναι μια πτώση της τάξης του -23,55%.
Τότε όλοι τρόμαξαν και έφυγαν και έλεγαν, σιγά το top pick του The Value Investor.
Μετά τους ήρθε η σφαλιάρα και το χαρτί από το 1,85 έγραψε υψηλό 2,615, μια άνοδος +41,35%.
Πάμε τώρα στο ζουμί όμως, στον κολοσσό που ονομάζεται ΒΙΟΧΑΛΚΟ, τι μέλλει γενέσθαι;
Είναι πολύ πιθανό φίλοι αναγνώστες, στα επίπεδα αυτά του 8,14, η μετοχή να πάρει ανάσες.
Ξεκίνησε βλέπετε ένα ράλι συνεχόμενο από τις 8 Σεπτεμβρίου που είχε κλείσιμο 6,33€.
Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι, τι γίνεται παρακάτω; Φίλοι αναγνώστες, μπορεί η μετοχή της ΒΙΟΧΑΛΚΟ να ξεκουραστεί σε αυτά τα επίπεδα τιμών και να ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ αλλά η άνοδός της δεν έχει τελειώσει ακόμα.
Με βάση τους υπολογισμούς του The Value Investor, εφόσον η ΒΙΟΧΑΛΚΟ βγάλει το 2025 adj. EBITDA 757 εκ ευρώ και έχει καθαρό δανεισμό στο τέλος της χρονιάς 1.708 δισ. ευρώ, τότε δικαιολογεί ΑΝΕΤΑ να παίζει με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA 2025e = 5.5.
Αυτό δίνει μια τιμή στόχο στα 9,47€.
Ο The Value Investor όμως πιστεύει ότι εφόσον διατηρήσει αυτά τα νούμερα και το 2026, τότε δικαιολογεί άνετα να παίξει με ένα EV/EBITDA 2025e = 6.
Αυτό σημαίνει μια τιμή στόχος στα 10,93€.
Αυτά τα επίπεδα τιμών τα θεωρεί άνετα επιτεύξιμα. Οπότε, και στάση να κάνει τώρα για να πάρει κάποιες ανάσες και να διορθώσει, μην ανησυχείτε, δεν τελείωσε ακόμα η άνοδος στον κολοσσό ΒΙΟΧΑΛΚΟ που σνομπάρουν όλοι Έλληνες αναλυτές και ΜΟΝΟ ο The Value Investor σας την έδωσε σαν top pick για το 2025.
Βλέπετε, οι αναλυτές δεν έχουν χρόνο για την ΒΙΟΧΑΛΚΟ που είναι μετοχή του 25άρη και εταιρεία κολοσσός αλλά βρίσκουν χρόνο για την QUALITY & RELIABILITY που μας δίνουν τιμή στόχο το 1.80€. Λέγοντάς μας να την αγοράσουμε τώρα για να την πουλήσουμε με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA 2026e = 9.9.
Εταιρεία με αστεία κεφαλαιοποίηση και αστεία εμπορευσιμότητα. Εικονική πραγματικότητα δηλαδή.
Δεν βρίσκουμε χρόνο για να ασχοληθούμε με την ΒΙΟΧΑΛΚΟ αλλά βρίσκουμε χρόνο για την QUALITY & RELIABILITY.
Εμείς φίλοι αναγνώστες πιστεύουμε ακράδαντα στον βιομηχανικό κολοσσό που ακούει στο όνομα ΒΙΟΧΑΛΚΟ που κι εδώ στάση να κάνει, στα 8,14€, την βλέπουμε άνετα να πηγαίνει στα 10,93€ με τα νούμερα του 2025 όπου εκεί θα παίζει με ένα EV/EBITDA 2025e = 6 και όχι 9.9. Του The Value Investor του αρέσει να κοιμάται ήσυχος και όχι ανήσυχος.
Πάμε τώρα σε μια μετοχή που σνομπάρουν σχεδόν το ίδιο επιδεικτικά οι Έλληνες αναλυτές όπως αυτής της ΒΙΟΧΑΛΚΟ, την μετοχή της Aegean.
Την θεωρούν ασχημόπαπο και δεν ιδρώνει το αυτί τους που το Brent παίζει στα $65,22 το ευρωδόλαρο στο 1,156 και έχει όλο το growth της Ινδίας.
Μας προμοτάρουν την QUALITY & RELIABILITY επειδή, άκουσον άκουσον, το EBITDA της margin από 16,1% που ήταν το 2024 θα πάει στα 19% το 2025, στο 19,5% το 2026 και στο 20% στο 2027.
Ξέρουν καθόλου ποιο ήταν το EBITDA margin της Aegean το 2024;
Ποιο θα είναι το 2025, το 2026 και το 2027;
Ήταν και θα είναι πολύ υψηλότερο από αυτό της QUALITY & RELIABILITY για όλα αυτά τα χρόνια.
Βλέπετε, τα κέρδη της Aegean δεν είναι σέξι, δεν λέγονται κέρδη πληροφορικής που σιγά τις εταιρείες πληροφορικής, εμπορικές εταιρείες λογισμικού είναι που άλλοι παράγουν το λογισμικό εκτός από εξαιρέσεις φυσικά.
Καλή, δεν λέμε η Q&R και μακάρι να πάει στα 1.80€ και πιο ψηλά αλλά βρε παιδιά, βρείτε λίγο χρόνο για την ΒΙΟΧΑΛΚΟ και για την Aegean, δεν θα πάθετε τίποτα.
Την Aegean ο The Value Investor την είχε και αυτήν στα top pick για το 2025.
Για να σας φρεσκάρουμε την μνήμη, η Aegean είχε κλείσει 31/12/24 στα 10,12€ και χτύπησε υψηλό στις 26 Αυγούστου στα 15,02€.
Από τότε ξεκίνησε μια διόρθωση που την έφερε στα 13,08€, μια πτώση της τάξης του -12,91%.
Απολύτως λογική άμα σκεφτείτε ότι ο ΑΒΑΚΑΣ είχε κάνει μια διόρθωση της τάξης του -23,55% από τα υψηλά των 2,42€.
Βλέπετε, οι πωλητές δεν πούλησαν στην άνοδο και πούλησαν στην πτώση της από τα 13,60€ μέχρι και τα 13,08€ και μάλιστα βιαστικά γιατί είχαν ανάγκη τα λεφτά.
Το ελληνικό profit center που είχε μετοχές της Aegean βλέπετε την πάτησε χοντρά γιατί αγόραζε μια άλλη μετοχή σε υψηλότερα επίπεδα τιμών την οποία είχε για σιγουράκι αλλά έβγαλε αποτελέσματα εξαμήνου τα οποία ήταν πραγματικό Βατερλώ.
Η συγκεκριμένη, δυστυχώς για αυτούς, έσπασε χθες και τον απλό και τον εκθετικό 200άρη και με τα fundamentals της πια να έχουν πάει στα βράχια τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ. Οπότε, οι πωλήσεις τους στην Aegean χθες και προχθές ήταν τεράστιο δώρο για τους αγοραστές.
Ο ΑΒΑΚΑΣ, από τα χαμηλά του 1,85 έβγαλε κίνηση της τάξης του +41,35%.
Για να βγάλει αντίστοιχη κίνηση η Aegean, η τιμή πρέπει να πάει στα 18,49€.
Φίλοι αναγνώστες, του The Value Investor του έχει προκαλέσει τρομερή εντύπωση το ΠΟΣΟ οι Έλληνες και ξένοι αναλυτές υποτιμούν την Aegean.
Του θυμίζει ακριβώς όπως υποτιμούσαν και στο 1.10€ την τράπεζα Πειραιώς.
Ήταν κανονικό ασχημόπαπο τότε.
Τώρα, στα 7,586€ έγινε κύκνος.
Τότε μας έλεγαν, δεν δικαιολογείται να παίζει με ένα προσδοκώμενο P/TBV = 1.
Τώρα μας λένε ότι δικαιολογεί να παίζει άνετα με ένα P/TBV = 1.1 και P/TBV = 1.2.
Συμφωνούμε απόλυτα μαζί τους.
Το βροντοφωνάζαμε από τότε.
Ο πρώτος που είχε πιστέψει στην τράπεζα Πειραιώς ήταν ο υπογράφων και μετά ο αναλυτής της HSBC ο οποίος όταν έπαιζε η Πειραιώς στα 3,00€ της έδινε τιμή στόχο τα 6,00€.
Τώρα η HSBC πριν μερικές ημέρες έβγαλε ένα report που έπεσαν να την φάνε.
Η HSBC είπε πολύ απλά ότι οι ελληνικές τράπεζες έχουν κάνει ένα πολύ δυνατό ράλι και πλέον έχουν μια εύλογη και σωστή αποτίμηση.
Δεν είπαν ποτέ ότι είναι ακριβές και δεν είπαν και ότι δεν έχουν κι άλλο να τρέξουν.
Αυτό που είπαν είναι ότι τα εύκολα λεφτά βγήκαν.
Η HSBC σε αυτό το report στην θέση των τραπεζών βάζει τον τουριστικό τομέα διότι είναι πολύ φθηνά αποτιμημένος με πολύ υψηλές αποδόσεις και με πολύ χαμηλό ρίσκο σε περίπτωση εκλογών.
Εδώ το κίνητρο είναι οι υψηλές μερισματικές αποδόσεις που υπόσχονται και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και πολύ περισσότερο η Aegean.
Η Aegean φίλοι αναγνώστες έχει και θα έχει την υψηλότερη προσδοκώμενη μερισματική απόδοση παγκοσμίως και σε ευρώ παρακαλώ.
Οι Έλληνες αναλυτές μας λένε ότι η Aegean πρέπει να παίζει με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA της τάξης του 4 και 4.5.
Μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Πρέπει να ξέρετε φίλοι αναγνώστες ότι η Lufthansa που έχει ένα περιθώριο EBIT της τάξης του 4% το 2025, παίζει με ένα EV/EBITDA (excluding leases) = 4.6.
Αυτά είναι με βάση τα στοιχεία της Goldman Sachs στο note που έβγαλε η Goldman Sachs για την Lufthansa πριν μερικές ημέρες.
Φίλοι αναγνώστες για να ξέρετε, η Aegean το 2025 εκτιμάται ότι θα έχει ένα περιθώριο ΕΒΙΤ της τάξης του 12,5% και για το 2026 της τάξης του 12,7%, 3 φορές πάνω από αυτό της Lufthansa.
Οπότε, η καραμέλα ότι πρέπει να παίζουμε με το ίδιο EV/EBITDA με αυτό της Lufthansa είναι για γέλια.
Για να ξέρετε, η Ryanair το 2025 θα έχει περιθώριο ΕΒΙΤ 11.3% και το 2026 15,3%.
Η Aegean φίλοι αναγνώστες πρέπει να τιμολογείται με ένα μικρό discount σε όρους EV/EBITDA σε σχέση με αυτό της Ryanair.
Εδώ όμως υπάρχει Έλληνας αναλυτής που έχει κάνει την εξής παγκόσμια πατέντα.
Αποτιμά την Aegean με βάση το μοντέλο προεξόφλησης μερισμάτων (DDM).
Για να ξέρετε, δεν υπάρχει ούτε μια επενδυτική τράπεζα στον κόσμο που να χρησιμοποιεί αυτή την μέθοδο για να αποτιμά αεροπορική εταιρεία.
Οι περισσότερες αεροπορικές, όπως ήδη γνωρίζετε, έχουν πολύ χαμηλές μερισματικές αποδόσεις και οι περισσότερες μηδενικές.
Οπότε, ο Έλληνας αναλυτής δεν ξέρουμε τι όνειρο είδε.
Στο ελληνικό πανεπιστήμιο που σπούδασε και πήρε και διδακτορικό, αυτά φαίνεται του έμαθαν.
Σύμφωνα με τους κορυφαίους επενδυτικούς οίκους, η πιο σωστή μέθοδος αποτίμησης για μια αεροπορική είναι το μοντέλο προεξόφλησης ελεύθερων ταμειακών ροών μαζί με τον αριθμοδείκτη EV/EBITDA.
Όσο υψηλότερο περιθώριο επαναλαμβανόμενο EBITDA και ΕΒΙΤ έχεις, με τόσο υψηλότερο πολλαπλασιαστή πρέπει να παίζεις.
Για να ξέρετε φίλοι αναγνώστες, η ινδική InterGlobe Aviation ή INDIGO, παίζει αυτή την στιγμή με ένα EV/EBITDA 2026e = 11,2.
Η Morgan Stanley μας λέει ότι για να την αποτιμήσει, στο βασικό της σενάριο θεωρεί ότι πρέπει να παίζει με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA 2027e = 9.8, στο bear σενάριο με ένα EV/EBITDA 2027e = 6 και στο bull σενάριο με ένα EV/EBITDA 2027e = 11.
Η Morgan Stanley μας δίνει προσδοκώμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 0,2%.
Δεν μας λέει ο Έλληνας αναλυτής που έχει και διδακτορικό, με την μέθοδο αποτίμησης μερισμάτων, τι κεφαλαιοποίηση δίνει στην InterGlobe Aviation;
Είπαμε, την Aegean την τιμολογούν σαν ασχημόπαπο, δεν την γουστάρουν καθόλου.
Για να ξέρετε, με βάση το τελευταίο report της Morgan Stanley, οι εταιρείες που παρακολουθεί σε όλο τον κόσμο με βάση την σταθμισμένη κεφαλαιοποίηση, παίζουν με ένα μέσο EV/EBITDA 2026e = 7.7 και με ένα EV/EBITDA 2027e = 6.1.
Φίλοι αναγνώστες, δυστυχώς ακόμα δεν έχει ανακαλύψει η Morgan Stanley την Aegean.
Όταν την ανακαλύψει, όπως έγινε και στην περίπτωση του Μυτιληναίου, τότε θα καταλάβουν όλοι πως από ασχημόπαπο θα γίνει κύκνος και ότι επειδή έχει και θα έχει το 2ο υψηλότερο περιθώριο EBITDA από όλες τις ευρωπαϊκές αεροπορικές και την υψηλότερη μερισματική απόδοση, δικαιούται να παίζει με ένα EV/EBITDA 2027e = 5.5.
Τώρα, επειδή του The Value Investor του αρέσει να κοιμάται ήσυχος και όχι ανήσυχος, παίρνει για μπούσουλα ΤΟ ΠΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ REPORT για την Aegean.
Αυτό δεν είναι άλλο από του αναλυτή της Wood που βλέπει ότι το 2026 η Aegean θα βγάλει 106 εκ ευρώ κέρδη. Για το 2027 ο αναλυτής εκτιμά ότι η Aegean θα βγάλει 147 εκ ευρώ κέρδη, θα έχει EBITDA 486 εκ ευρώ και καθαρό δανεισμό 523 εκ ευρώ.
Αυτό σημαίνει φίλοι αναγνώστες, για να παίξει η Aegean με ένα προσδοκώμενο EV/EBITDA 2027e = 5.5, με βάση τα νούμερα του αναλυτή της Wood η τιμή της μετοχής πρέπει να πάει στα 23.84€. Προσέξτε τώρα γιατί έχει πολύ πλάκα.
Ο αναλυτής της Wood μας λέει ότι η Aegean από τα 147 εκ ευρώ κέρδη που θα βγάλει το 2027, θα δώσει σαν μέρισμα τα 108.2 εκ ευρώ, δηλαδή το 73,60% των κερδών.
Περιμένει 1.20€ μέρισμα ανά μετοχή.
Δηλαδή στην τιμή στόχο των 23,84€ θα έχει μια προσδοκώμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 5,03%.
Πάλι από τις υψηλότερες παγκοσμίως.
Φίλοι αναγνώστες, η τωρινή συγκυρία με την κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, με το πετρέλαιο στα $65,22/βαρέλι και με το ευρωδόλαρο στο 1,156 και με την ανάπτυξη της Aegean στην Ινδία, είναι ότι καλύτερο για τους μετόχους της Aegean!!!
Όπως έφτυναν την τράπεζα Πειραιώς και τώρα την λατρεύουν, έτσι θα γίνει και με την περίπτωση της Aegean.
Τώρα την φτύνουν, είναι το ασχημόπαπο παρόλο που έχει ένα από τα υψηλότερα περιθώρια EBITDA και EBIT, την τιμολογούν σαν την Lufthansa.
Είναι θέμα χρόνου και μόνο φίλοι αναγνώστες, η ξένη θεσμική κοινότητα να αντιληφθεί το τι είναι η Aegean και να την τιμολογήσει με ένα απολύτως λογικό EV/EBITDA 2027e = 5.5.
Να το θυμηθείτε!!!
Η Aegean από μετοχικό ασχημόπαπο θα γίνει μετοχικός κύκνος όπως είχε γίνει και η τράπεζα Πειραιώς.
Το μόνο που χρειάζεται κάποιος/α είναι υπομονή και επιμονή, τίποτε άλλο.
Ο The Value Investor σας εύχεται υγεία, τύχη και καλά κέρδη.




Ο The Value Investor υπογράφεται από τον Τίμο Μελισσάρη (MSc INTERNATIONAL ACCOUNTING AND FINANCE LSE), ειδικό συνεργάτη του www.mononews.gr
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
-Ο αρθρογράφος διαθέτει μετοχές της Aegean. Δεν είναι αντικειμενικός. Δεν προτρέπει κανέναν. Απόψεις μοιράζεται.
-Το παρόν άρθρο εκφράζει προσωπικές απόψεις. Ο συγγραφέας δεν αμείβεται από κανέναν για την συγγραφή του παρόντος άρθρου και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία του άρθρου εκτός του ότι είναι μέτοχος.
-Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.
-Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάση νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και στις αγορές.
-Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα και το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών.
-Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.
-Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχόμενων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
