O νεαρός Ιταλός οδηγός ζει το όνειρό του, αυτό το Σαββατοκύριακο. Γεννημένος στην Μπολόνια, 40km απόσταση από την Ίμολα θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του, αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα είναι η πρώτη φορά από το 2021 που ένας Ιταλός οδηγός θα τρέξει σε αγώνα F1 στην Ιταλία. Ο προηγούμενος ήταν ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι με την Alfa Romeo.

Ο Αντονέλι ονειρεύεται να ανέβει στο βάθρο, την Κυριακή. Η τελευταία φορά που βρέθηκε Ιταλός οδηγός στο βάθρο στην Ιταλία ήταν το 2005 στη Μόντσα, τότε ήταν ο Φισικέλα με Renault στην 3η θέση. Μιλώντας σχετικά ο 18χρονος Ιταλός τόνισε: «Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά στο κοινό της πατρίδας μου, η ενέργεια και η ατμόσφαιρα θα είναι καταπληκτικές.

1

Προσπαθώ να παραμείνω ήρεμος αυτή τη στιγμή και να μην το σκέφτομαι πολύ, γιατί ξέρω ότι όταν έρθει η στιγμή θα έχω πεταλούδες στο στομάχι μου και πιθανότατα θα είμαι αρκετά νευρικός! Οι φίλαθλοι λατρεύουν αυτή την πίστα, αλλά εγώ θα το αντιμετωπίσω όπως κάθε άλλον αγώνα – απλώς προσπαθώ να βελτιώνομαι και να τα πηγαίνω καλύτερα κάθε φορά».


Ο Αντονέλι παίρνει συνεχώς απουσίες τον τελευταίο καιρό στα μαθήματα. Πιθανόν του λείπουν οι συμμαθητές του, ολοένα και περισσότερο καθώς συνειδητοποιεί ότι η ζωή του έχει αλλάξει θεαματικά από τη στιγμή που αγωνίζεται στη F1. Προφανώς οι 18χρονοι μαθητές δεν αγωνίζονται στην F1 παράλληλα με τις σχολικές τους εξετάσεις.

Ο Αντονέλι προσπαθεί να τα συνδυάσει, μένει να δούμε αν θα τα καταφέρει εξίσου καλά στους βαθμούς όταν δώσει αργότερα εξετάσεις. Ο Ιταλός με τη βοήθεια της Mercedes κάλεσε όλους τους συμμαθητές του, να παρακολουθήσουν και τις τρεις μέρες του αγώνα στην Ίμολα καθώς είναι πολύ κοντά στα σπίτια τους:

«Εγώ το οργάνωσα αυτό – ευχαριστώ επίσης κάποιους ανθρώπους στη Mercedes. Η Ρόσα [Ερρέρα Βενέγας], η οποία είναι επίσης στην αίθουσα, βοήθησε. Καταφέραμε να το οργανώσουμε για το σχολείο. Νομίζω ότι είναι ένας καλός τρόπος για να δουν με τα μάτια τους αυτόν τον κόσμο. Συνήθιζαν να παρακολουθούν τους αγώνες στην τηλεόραση, αλλά δεν ήξεραν πραγματικά τι συμβαίνει πίσω από αυτό. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή εμπειρία και ελπίζω πραγματικά να το απολαύσουν.

Έχουμε οργανώσει κάποιες δραστηριότητες – θα τους δείξω το μονοθέσιο και θα εξηγήσω λίγο, χωρίς να μπω σε πολλές λεπτομέρειες. Είναι ένας καλός τρόπος για να διατηρήσω τη σχέση, γιατί δεν περνάω πολύ χρόνο στο σπίτι, οπότε δεν τους βλέπω συχνά. Αυτά τα μικρά πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η ιστορία αυτής της πίστας είναι απίστευτη».


Οι συμμαθητές του Αντονέλι είχαν την ευκαιρία να δουν στο Netflix και το ντοκυμαντέρ που τον αφορά και ανέβηκε πρόσφατα: «Είμαι χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα. Νομίζω ότι ήταν μια καλή εμπειρία, επίσης επειδή μπόρεσα να δω με τα μάτια μου έναν εντελώς καινούργιο κόσμο – να δω τι συμβαίνει πίσω από την παραγωγή μιας ταινίας. Φυσικά, δεν είναι μια κανονική ταινία.

Είμαι πολύ χαρούμενος που άρεσε στον κόσμο. Θέλουμε να δείξουμε πώς είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, πόσο σκληρός μπορεί να είναι και πόση δουλειά χρειάζεται για να φτάσεις στο κορυφαίο επίπεδο. Για τους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πραγματικά το ταξίδι που χρειάζεται για να φτάσεις στην F1, νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα.

Ξεκινάς από πολύ χαμηλά στα καρτ, μετά ανεβαίνεις και δεν λειτουργεί πάντα – για πολλούς λόγους. Πρέπει επίσης να είσαι τυχερός, όπως στην περίπτωσή μου, για να σου δοθεί μια τέτοια ευκαιρία. Να μπεις σε μια Ακαδημία και μετά να οδηγήσεις στην F1.

Νιώθω πολύ τυχερός και πολύ προνομιούχος που είχα την ευκαιρία το 2018, όταν ήμουν 11 ετών και μπήκα στην Ακαδημία, και μετά να πάρω τη θέση φέτος – αυτό δείχνει ότι χρειάζεται και τύχη, φυσικά. Αλλά ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους και η απόδοση κάνει πάντα τη διαφορά».


Ο 18χρονος Ιταλός διατηρεί σχέση τους τελευταίους μήνες με την επίσης οδηγό αγώνων Ελίσκα Μπαμπικόβα η οποία είναι Τσέχα και τα πάει καλά στους αγώνες καρτ. Ο Αντονέλι έχει ετήσιες αποδοχές που υπερβαίνουν το 1.5 εκ ευρώ από τη Mercedes και η δυναμική αν έρθουν τα αποτελέσματα είναι μεγάλη για τη συνέχεια.

2025 Emilia-Romagna Grand Prix, Thursday – Sebastian Kawka

 

Διαβάστε επίσης 

Στην Ελλάδα το νέο Citroën C3 Aircross

Οδηγούμε τη Mercedes C 43 AMG

F1 Εμίλια Ρομάνα: GP στη θρυλική Ίμολα