• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Burger King: Ο αγώνας με τα McDonald’s και ο ρόλος του Warren Buffett

    • Bloomberg


    Μία νέα διευθυντική θέση, η οποία θα επικεντρώνεται στην τεχνολογία, δημιουργεί η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Burger King, η Restaurant Brands International, προκειμένου να μη μείνει πίσω από άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες fast food που επενδύουν στις παραγγελίες μέσω κινητού και σε άλλες ψηφιακές υπηρεσίες.

    Ο Josh Kobza, οικονομικός διευθυντής της εταιρείας τα τελευταία πέντε χρόνια, αναλαμβάνει διευθυντής τεχνολογίας και ανάπτυξης.

    Ο κλάδος της εστίασης επιδίδεται σε αγώνα δρόμου προκειμένου να διευκολύνει τις τηλεφωνικές παραγγελίες – μια δυνατότητα που έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων αλυσίδες όπως τα Starbucks και η Domino’s Pizza. Και το στοίχημα είναι ιδιαίτερα μεγάλο για την Burger King, καθώς ο βασικός ανταγωνιστής της, η McDonald’s έχει πλέον καθιερώσει τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και πληρωμές.

    Με την υποστήριξη του Buffett

    Η Restaurant Brands δημιουργήθηκε στα τέλη του 2014, όταν η Burger King, υποστηριζόμενη από την Berkshire Hathaway του Warren Buffett, εξαγόρασε την καναδική αλυσίδα καφέ Tim Hortons και συγχώνευσε τις δύο επιχειρήσεις.

    Warren Buffett. Επικεφαλής Berkshire-Hathaway

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σαρωτικές αλλαγές στην Carrefour: Δείχνει την έξοδο σε 2.400 άτομα, κλείνει εκατοντάδες καταστήματα

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Ακέφαλη» η Burger King Hellas – Γιατί καθυστερεί η έναρξη στην Ελλάδα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: O… εφιάλτης του Warren Buffett μόλις ξεκινά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Warren Buffett προειδοποιεί: Η ιστορία με τα κρυπτονομίσματα θα έχει άδοξο τέλος



    ΣΧΟΛΙΑ