Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Στα νοσοκομεία παραμένουν για νοσηλεία 60 ενήλικες, από τους οποίους 11 σε κρίσιμη κατάσταση διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας για τους τραυματίες – εγκαυματίες από τις πυρκαγιές της 23ης Ιουλίου,

Στο νοσοκομείο Παίδων παραμένουν για νοσηλεία 4 παιδιά, ενώ δόθηκαν αρκετά εξιτήρια σε ενήλικες από τον Ευαγγελισμό και το Σισμανόγλειο.