Ντίμης Αργυρόπουλος
Πολιτική
Μόλις μία μέρα στον ΟΑΣΘ ο «κόκκινος» Ντίμης – Ήταν ήδη και στο Δ.Σ. του Λαϊκού Νοσοκομείου!
Την παραίτησή του από τη θέση του στην νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ υπέβαλε ο Ντίμης Αργυρόπουλος, στέλεχος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και φωτογράφος, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ. Ο Ντίμης Αργυρόπουλος είχε μόλις διοριστεί ως μέλος της διοίκησης της ΑΣΥΘ «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε.», της εταιρείας που θα συσταθεί, ώστε να γίνει ο νέος […]
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ένας αρχοντικός γάμος στο Λαγονήσι, εγκαίνια στο Κολλέγιο Αθηνών, φιλανθρωπικό γεύμα για την ΕΛΕΠΑΠ, ένα βιβλίο για γυναίκες, επίδειξη μόδας στην συμπρωτεύουσα, Il Giardino Segretto, τo Vertigo Pool Club
Τα top picks της Morgan, το super ράλι σε ΕΛΧΑ, ΒΙΟ, Cener, το όχι στον Πατέλη για την ΤτΕ και ο Τσομώκος, το ραντεβού Ξηρουχάκη, το χαλαρό Σ/Κ του ΚΜ, η νέα χωματερή της Φραγγιά και τα νέα ακίνητα του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη