• Κοινωνία

    Νέα εφαρμογή: Κάντε τα παράπονά σας στο δήμο στέλνοντας μήνυμα!

    • NewsRoom

    Η εφαρμογή του δήμου Παύλου Μελά


    Η ηλεκτρονική υποβολή και διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων πέρασε σε νέο στάδιο, αφού τις τελευταίες εβδομάδες, στο Δήμο Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη, έχει τεθεί σε πλήρη εφαρμογή μια νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και δημοτικών αρχών.

    Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε, σε πρώτο στάδιο, με στόχο να ενημερώνει άμεσα τους πολίτες, σχετικά με τις δημοτικές αποφάσεις και δράσεις, που τους αφορούν. Ταυτόχρονα, στην πλατφόρμα αναρτούνταν πληροφορίες σχετικά με την πόλη, εκδηλώσεις που λάμβαναν χώρα, καθώς και επίσημες ανακοινώσεις του δήμου.

    Η νέα δυνατότητα της εφαρμογής

    Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση του δημάρχου του δήμου Παύλου Μελά, Δημήτρη Δεμουρτζίδη, και του Τμήματος Διαφάνειας και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Σχεδιασμού & Αστικής Ανάπτυξης, στην εφαρμογή προστέθηκε μια επιπλέον, χρήσιμη και διαδραστική δυνατότητα. Οι πολίτες λοιπόν, θα μπορούν στο εξής, χρησιμοποιώντας τον Οδηγό Πόλης, να υποβάλλουν ανά πάσα στιγμή τα αιτήματα τους προς στο δήμο, ή ακόμη και τα παράπονα που έχουν, από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους, στέλνοντας πληροφορίες στην εφαρμογή, μέσω του κινητού τους.

    Το γραφείο αιτημάτων του Δήμου θα αναλάβει να παραλαμβάνει τα ηλεκτρονικά μηνύματα των πολιτών, σε πραγματικό χρόνο, και να τα προωθεί προς επίλυση, στην αρμόδια δημοτική υπηρεσία. Το νέο αυτό τμήμα της εφαρμογής παρουσιάζεται τόσο εξελιγμένο, ώστε το αίτημα κατηγοριοποιείται σε αναλυτικές υποενότητες, που υπερβαίνουν τις 15, ενώ ο πολίτης μπορεί να στείλει, μαζί με το σχόλιό του, και συνοδευτικό υλικό, όπως φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες, όπως ακριβή τοποθεσία. Επιπροσθέτως, ο χρήστης θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία διεκπεραίωσης, έτσι ώστε να ενημερώνεται για τη διαδικασία εξέλιξης του αιτήματός του.

    Σημαντικό είναι ότι υπάρχει η μέριμνα της απλοποίησης των επιλογών της εφαρμογής, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται από όλους τους πολίτες, ανεξαιρέτως της επαφής τους με τις κινητές συσκευές και τις ηλεκτρονικές εφαρμογές.

    Άλλες επιλογές της εφαρμογής

    Μέσω του Οδηγού Πόλης, ο πολίτης του Δήμου Παύλου Μελά έχει επίσης τη δυνατότητα να λάβει σαφείς κατευθυντήριες οδηγίες για μια τοποθεσία, μέσω του πλοηγού της εφαρμογής. Παρέχει, ακόμη, όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες του δήμου και να ενημερώνει για τα σημεία, όπου πραγματοποιούνται εκδηλώσεις.

    Θα προσφέρει σημαντικά στοιχεία σχετικά με μια σειρά από σημαντικούς προορισμούς, Κοινωνικές Δομές και Δομές Υγείας, Υπηρεσίες, ΚΕΠ, Σχολικές Μονάδες, Υποδομές Πολιτισμού – Αθλητισμού, Παιδικές Χαρές, Πάρκα, Χώρους Πρασίνου, Νοσοκομεία, Φαρμακεία, Λαϊκές Αγορές, Τράπεζες, Ιερούς Ναούς και διάφορα άλλα.

    Η πλατφόρμα θα δίνει την δυνατότητα στον πολίτη να πληροφορηθεί για διάφορα θέματα που ο Δήμος κρίνει απαραίτητο να τον πληροφορήσει. Αυτό θα γίνεται μέσω της αποστολής, στην πλατφόρμα της εφαρμογής, μαζικών ειδοποιήσεων.

    Ο δήμος υποστηρίζει πως, μέσω της νέας δυνατότητας της εφαρμογής κινητών τηλεφώνων ενισχύεται η επαφή του με τους πολίτες, δίνει κίνητρο κινητοποίησης στους ανθρώπους και συμβάλλει στην ίση, οριζόντια επικοινωνία. Ενημερώνει, επιπλέον, ότι παρόμοιες λύσεις έχουν ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε μεγάλα, ελληνικά αστικά κέντρα, όπως στη Θεσσαλία και την Κρήτη, στην προσπάθεια δημιουργίας των «Έξυπνων Πόλεων».

    Ο Δήμαρχος δήλωσε σχετικά «Προσκαλούμε όλους τους πολίτες που δεν το έχουν πράξει, να κατεβάσουν την εφαρμογή από το κινητό τους και αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία και τις δυνατότητές της, να συμβάλλουν ώστε οι γειτονιές της Σταυρούπολης, της Πολίχνης, της Ευκαρπίας να γίνουν πιο ανθρώπινες».

    Οι οδηγίες για την απόκτηση της εφαρμογής:

    1. Ανοίξτε το Play Store και γράψτε «Παύλος Μελάς» ή «Οδηγός Πόλης Δήμου Παύλου Μελά».

    2. Επιλέξτε την εφαρμογή που σας προτείνει και επιλέξτε να την εγκαταστήσει.

    3. Αποδεχτείτε τις προτάσεις της συσκευής για να χρησιμοποιεί το «Location» και να κατεβάσει το Off Line περιεχόμενο.

    Τα 6 βήματα για να στείλετε ένα αίτημα

    Βήμα 1: Επιλέγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από το αίτημά σας. Η φωτογραφία αυτή μπορεί να είναι είτε από προηγούμενη χρονικά λήψη, είτε να τη βγάλετε τη στιγμή της αποστολής του αιτήματος. Σε περίπτωση που είναι στο αρχείο του κινητού σας, τότε κρατάει στη μνήμη την τοποθεσία λήψης.

    Βήμα 1 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    Βήμα 2: Διαλέγετε ανάμεσα σε κατηγορίες αιτημάτων, την κατηγορία που αφορά στο δικό σας αίτημα (θέματα κάδων – απορριμμάτων, σάρωση, ζητήματα ανακύκλωσης, ογκώδη αντικείμενα, συλλογή μπαζών, συλλογή κλαδιών, δέντρα, κοπή χόρτων, συντήρηση πρασίνου, άρδευση, αδέσποτα, απεντόμωση – μυοκτονία, οικοδομικά, οδοποιία – πεζοδρόμια, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, σιδηρουργικά, ξυλουργικά – κουφώματα, παιδικές χαρές, σήμανση, φρεάτια κ.α.)

    Βήμα 2 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    Βήμα 3: Στην ενότητα «σχόλια» γράφετε οτιδήποτε θεωρείτε ότι είναι χρήσιμο για το αίτημά σας. Σημαντική σημείωση: Αν την ώρα που καταχωρείτε το αίτημα, βρίσκεστε σε άλλο σημείο από τον τόπο που σχετίζεται με το αίτημα, καλό είναι να αναγράψετε στα σχόλια τη διεύθυνση και την περιοχή με την οποία σχετίζεται.

    Βήμα 3 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    Βήμα 4: Αν βρίσκεστε στο γεωγραφικό σημείο που αναφέρεται το αίτημα, τότε κλικάρετε την επιλογή «τοποθεσία». Αν έχετε φύγει και είστε σε άλλο σημείο και επιλέγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από το αρχείο του κινητού σας, πάλι κλικάρετε την επιλογή «τοποθεσία» γιατί το κινητό σας κρατάει στη μνήμη την τοποθεσία λήψης της φωτογραφίας. Ωστόσο, σε αυτή την τελευταία περίπτωση, καλό είναι να αναγράφετε και στην πάνω ενότητα «σχόλια» τη διεύθυνση και την περιοχή με την οποία σχετίζεται το αίτημα-φωτογραφία.

    Βήμα 4 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    Βήμα 5: Επιλέγετε το προσωπικό email σας στην «ειδοποίηση διεκπεραίωσης», ούτως ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικά με την πορεία του αιτήματός σας, μέχρι την οριστική του διεκπεραίωση.

    Βήμα 5 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    Βήμα 6: Επιλέγετε «αποστολή» και το αίτημά σας καταχωρείται άμεσα στη γραμμή αιτημάτων, όπου το παραλαμβάνει το γραφείο αιτημάτων και στη συνέχεια το προωθεί στην αρμόδια υπηρεσία.

    Βήμα 6 για την αποστολή αιτήματος στην εφαρμογή του Δήμου Παύλου Μελά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δήμος Αθηναίων: To πρώτο debate των υποψηφίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε συνεργείο κοντά στο Mediterranean Cosmos

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Εκτός λειτουργίας από την πρώτη μέρα η νέα εφαρμογή για τις δηλώσεις ακινήτων στο Κτηματολόγιο



    ΣΧΟΛΙΑ