• Real Estate

    Δημήτρης Γ. Μαύρος: Η άνοδος και η απότομη βουτιά του βετεράνου διαφημιστή – Γιατί βγήκαν στο σφυρί τα σπίτια στην Εκάλη

    Δημήτρης Γ. Μαύρος

    Δημήτρης Γ. Μαύρος


    Ο Δημήτριος Γ. Μαύρος δεν είναι ένας τυχαίος επιχειρηματίας και διαφημιστής. Έχοντας το κοκαλάκι της νυχτερίδας με επιχειρηματικές επιτυχίες σε δύο διαφημιστικούς ομίλους, τη Spot JWT και την PRC, αλλά και θεσμικό visibility στον κλάδο, με «γκελ» στην οικογένεια των ιδιοκτητών διαφημιστικών εταιρειών, ως πρόεδρος της ΕΔΕΕ επί δύο θητείες, τίποτα δεν έδειχνε ότι σε αυτή τη θετική εξίσωση θα χωρούσε ποτέ ένας «άγνωστος Χ» – η απώλεια της ιδιωτικής του περιουσίας και μάλιστα σε πλειστηριασμό.

    Ο Δημήτρης Γ. Μαύρος είναι Ιδρυτής και Πρόεδρος του Ομίλου PRC Group και συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της παλαιάς λειτουργούσας εταιρείας BLACK CHERRY.

    Έχει υπάρξει, επίσης, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης, CRI, του Great Place to Work Hellas, καθώς και μέλος του Δ.Σ. της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, συνιδρυτής του ομίλου Spot Thompson Total Communications Group και Διευθύνων Σύμβουλος από το 1974 μέχρι το 2013.

    Ήταν Πρόεδρος Δ.Σ. της ΕΕΔΕ (1988-1996), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ, της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΔΕΕ) – μάλιστα σθεναρός διώκτης του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης αλλά και του Αγγελιοσήμου -αλλά και πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας και του Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών Στελεχών Επιχειρήσεων (ALBA).

    Τι συνέβη και από την άνοδο αυτή ο Δημήτρης Γ. Μαύρος έφθασε στην πτώση των εσόδων και στην απώλεια των δύο ακινήτων του στην Εκάλη που περιήλθε στην DoValue, (ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της “Cairo No III Finance Designated Activity Company) αντί 1,25 εκατομμυρίων ευρώ και 1,51 εκατομμυρίων ευρώ, αντίστοιχα;

    Το ξήλωμα του πουλόβερ της επιχειρηματικής ισχύος του Δημήτρη Γ.Μαύρου ξεκινά από το μακρινό 2013 όταν το μερίδιο της κραταιάς μέχρι τότε Spot JWT, άρχισε να συρρικνώνεται, με αποτέλεσμα η διοίκηση να “δείχνει” την πόρτα εξόδου σε στελέχη, προκαλώντας την έκπληξη της αγοράς. Είχαν προηγηθεί και δύο πέτρινα χρόνια για τον διαφημιστικό κλάδο (2011-2013) με το domino effect σε πολλές διαφημιστικές του σκανδάλου του Alter.

    Οι λόγοι που ο βρετανικός βραχίονας της εταιρείας ζήτησε να τεθεί υπό επιτροπεία η διοίκηση (Κερασιώτης -Μαύρος που παρέμεναν και μέτοχοι) ήταν άλλοι, η συρρίκνωση των εσόδων.

    Πολύ γρήγορα ήρθε η αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου Δημήτρη Γ. Μαύρου αλλά και του προέδρου Χρήστου Κερασιώτη.

    Στη θέση τους, τοποθετήθηκαν ως γενικοί διευθυντές, από τον επικεφαλής του δικτύου της Αγγλίας, Tony Taylor, ο Δημήτρης Κόρδας και η Ειρήνη Νικολακοπούλου.

    Μαύρος και Κερασιώτης δεν έκατσαν με σταυρωμένα τα χέρια καθώς στις 28 Μαΐου 2013 ίδρυσαν νέα εταιρεία, ονόματι Black Cherry με αναγωγή αγγλιστί στα επώνυμά τους (Μαύρος και Κερασιώτης).

    Είναι προφανές ότι μεγάλοι πολυεθνικοί πελάτες δεν ακολούθησαν καθώς δεσμεύονταν με συμβόλαια με την Spot ως εκ τούτου η Black Cherry δεν θύμιζε πολλά από τα μεγαλεία της Spot.

    Μικρότερο πελατολόγιο και μάλλον ελληνικής ιθαγένειας. Λιγότερα στελέχη και όχι και τόσο καλοπληρωμένα και αποδυναμωμένο σχήμα καθώς ήδη ο τρίτος παίκτης της Spot, Πέτρος Κωνσταντινίδης, είχε αποχωρήσει νωρίτερα παίρνοντας μαζί του ό,τι είχε μπορέσει να πάρει.

    Η εταιρεία ξεκίνησε με βασικό της πελάτη την Chipita. Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το γεγονός ότι η Chipita συμμετείχε στο μετοχικό κεφάλαιο της Black Cherry, στο οποίο συμμετείχαν ο Χρήστος Κερασιώτης και ο Δημήτρης Γ. Μαύρος, με ισόποσα μερίδια.

    Πιο συγκεκριμένα, τα μέλη του πρώτου Δ.Σ της Black Cherry ήταν τα εξής: Πρόεδρος ο Χρήστος Κερασιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος ο Δημήτρης Γ. Μαύρος και μέλη οι Σπύρος Θεοδωρόπουλος, Μαρίνος Γιαννόπουλος και Μαρικέρη Τόμπρα. Επτά χρόνια μετά ήρθε νέο ρήγμα.

    Στις 10 Φεβρουαρίου 2020 οι μέτοχοι της εταιρείας αποφάσισαν την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων της Black Cherry επιλέγοντας από κοινού να κινηθούν με διαφορετική στρατηγική. Στο πλαίσιο των εξελίξεων, έκτοτε ο Δημήτρης Γ. Μαύρος ηγείτο του PRC Group, ενώ ο Χρήστος Κερασιώτης δημιούργησε τη Rock Cherry που στην ουσία διαδέχθηκε την Black Cherry.

    Συγκεκριμένα, η διαφημιστική παρέμεινε επί της ουσίας η ίδια -όσον αφορά σε υπηρεσίες, πελατολόγιο, κ.λπ.-, με μόνες αλλαγές στην επωνυμία και στη μετοχική σύνθεση, καθώς μέτοχοι πλέον είναι αποκλειστικά οι Χρήστος Κερασιώτης και Μάρκελλος Κερασιώτης.

    Ο Δημήτρης Μαύρος συνεχίζει πλέον μόνος του με την PRC και σλόγκαν «We maximize the value of your intangible assets» (Μεγιστοποιούμε την αξία των άυλων περιουσιακών σας στοιχείων).

    Μόνο που εκείνος δεν το κατάφερε αυτό για την υλική του περιουσία.

    Υπενθυμίζεται οτι τρία ακίνητα στην Εκάλη, ιδιοκτησίας του ίδιου και του γιου του, άλλαξαν χέρια την περασμένη Τετάρτη 29 Μαρτίου με συνολική τιμή 3.522.223 ευρώ.

    Δυστυχώς.

    Ο πλειστηριασμός

    Μέσω πλειστηριασμού κατέληξαν σε νέο αγοραστή τα ακίνητα του επικεφαλής της PRC Consulting (μητρική της δημοσκοπικής MRB), Δημήτρη Γ. Μαύρου.

    Επισπεύδουσα των πλειστηριασμών των κατοικιών στην Εκάλη ήταν η DoValue, (ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων της “Cairo No III Finance Designated Activity Company).

    Το ένα από τα δύο οικόπεδα επί της οδού Ρόδων, όπου συμπεριλαμβάνεται οικία, έχει έκταση 1.125 τετραγωνικά μέτρα.

    Στο οικόπεδο αυτό, βάσει τίτλου κτήσεως, υπάρχει ισόγεια οικία, η οποία αποτελείται από τέσσερα κύρια δωμάτια και λοιπούς βοηθητικούς χώρους 120 τ.μ. και υπόγεια μικρή αποθήκη εμβαδού περίπου 9 τετραγωνικών μέτρων.

    Το δεύτερο έχει επιφάνεια 1.101 τετραγωνικών μέτρων και εντός του υπάρχει κτίσμα δύο ορόφων εμβαδού 286,54 τ.μ..

    Σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις αποτελείται από υπόγειο 259,29 τ.μ., ισόγειο 226,98 τ.μ. και πρώτος όροφος 190,08 τ.μ..

    Η τιμή κατακύρωσης ξεπέρασε σημαντικά την τιμή πρώτης προσφοράς.

    Η κατοικία εκποιούταν έναντι 1,03 εκατ. ευρώ και τελικά άλλαξε χέρια έναντι 1,51 εκατομμυρίων.

    Διαβάστε επίσης

    Άλλαξαν χέρια τα ακίνητα του Δημήτρη Γ. Μαύρου



    ΣΧΟΛΙΑ