Στα μέσα του Μαρτίου, λόγω της πανδημίας κλειστήκαμε σπίτι. Πολλοί έμποροι ακύρωσαν τις παραγγελίες που είχαν πραγματοποιήσει – χωρίς καν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους για τα προϊόντα που είχαν ήδη ολοκληρωθεί, αφήνοντάς τους στην αβεβαιότητα. Έμειναν απλήρωτα συμβόλαια αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων και οι εργαζόμενοι δε γνώριζαν αν θα μπορέσουν να τραφούν την επόμενη μέρα.
Η Remake ξεκίνησε την καμπάνια #PayUp στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς. Από τα παραπάνω σαράντα δισεκατομμύρια, πληρώθηκαν τα 22. Τώρα, η μη κερδοσκοπική αυτή οργάνωση ξεκινά την καμπάνια PayUp Fashion, ένα μανιφέστο για τη βιομηχανία της μόδας που επικεντρώνεται στους υπαλλήλους στις αλυσίδες παραγωγής.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Πόσα SMS θα σταλούν σήμερα – Η παρουσίαση στον πρωθυπουργό
- Ο αόρατος γίγαντας του real estate: Πώς ο Mr Zara χτίζει τη δική του, παγκόσμια αυτοκρατορία στα ακίνητα
- Ασφαλιστικές: Εντείνονται οι πιέσεις κατά των ιδιωτικών κλινικών για το κόστος υγείας
- Ο Τραμπ απειλεί, οι αγορές περιμένουν: Δασμοί, πληθωρισμός και τραπεζικά αποτελέσματα στο ραντάρ των επενδυτών
