• Top Stories

    Πόσο φτωχότερος έγινε ο «μέσος καταναλωτής» τους πρώτους μήνες του 2017

    Αγορά


    Μειωμένες είναι τους πρώτους μήνες του 2017 οι δαπάνες του μέσου Έλληνα στα Σουπερ Μάρκετ ανά μήνα, σε σχέση με το 2016, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η «Καθημερινή της Κυριακής».

    Πιο συγκεκριμένα, η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στην Ελλάδα διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ, από 310 το 2016.

    Αυτή η μείωση περίπου 13% στις δαπάνες αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

    Σύμφωνα με την μελέτη μελέτη, ο λεγόμενος “μέσος καταναλωτής” έχει γίνει φτωχότερος. Πρόκειται για την μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού στην Ελλάδα.

    Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

    Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εξηγήσεις ζητά η ΝΔ για τις νέες αποκαλύψεις για το ταξίδι του Ν. Παππά στη Βενεζουέλα – Τι απαντά ο ίδιος

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ινστιτούτο «Max Planck»: Προτείνουν πρόσληψη έως 1000 Ελλήνων στελεχών στο Δημόσιο, με χρήματα της Κομισιόν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αλέξης Τσίπρας: Τα μέτρα θα εφαρμοστούν μόνο αν υπάρχει συμφωνία για το χρέος



    ΣΧΟΛΙΑ