array(0) {
}
        
    
Menu
0.15%
Τζίρος: 156.00 εκατ.

F1 Βρετανία: Νίκη εντός έδρας για το Νόρις

Comments

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Στη Swiss Carriers tanker της Maersk Tankers

Στη ναυτιλιακή Swiss Carriers -συμφερόντων του εφοπλιστή και επικεφαλής της SeaJets Μάριου Ηλιόπουλου– πέρασε όπως όλα δείχνουν το δεξαμενόπλοιο τύπου handysize Maersk Rapier (νυν ”Dolicha Bay”, χωρητικότητας 34.985-dwt και κατασκευής 2000). Πρόκειται για το δεύτερο τάνκερ που αποκτά ο κ. Ηλιόπουλος, σύμφωνα με την TradeWinds, κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, καθώς τον Μάιο είχε εξαγοράσει και το Kyeema Spirit (χωρητικότητας 113.357-dwt και κατασκευής 1999) που διαχειρίζεται η εταιρεία του ProPer In Management.

Πούλησε capesize η Singa

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η ναυτιλιακή Singa Star προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize IVS Cabernet (χωρητικότητας 177.173-dwt και κατασκευής 2007). Το πλοίο πέρασε σε ευρωπαϊκή ναυτιλιακή -της οποίας η ταυτότητα δεν έχει γίνει γνωστή- για το ποσό των 22 εκατ. δολαρίων.

Η Kmarin πούλησε και δεύτερο supramax

Η νοτιοκορεάτικη επενδυτική εταιρεία Kukje Maritime Investment Corp (Kmarin) πούλησε το bulker τύπου supramax Pacific Korea (χωρητικότητας 56.000-dwt και κατασκευής 2012) για το ποσό των 12 εκατ. δολαρίων. Η ταυτότητα του αγοραστή παραμένει άγνωστη. Το εν λόγω πλοίο είναι αδελφό του Pacific Leader, το οποίο η εταιρεία είχε πουλήσει τον Ιούνιο για 11 εκατ. δολ.

Στην Oldendorff κινέζικο bulker για 14 εκατ. δολ.

Η ναυτιλιακή Oldendorff Carriers εξαγόρασε το bulker τύπου post-panamax Boavista (χωρητικότητας 93.077-dwt), το οποίο κατασκευάστηκε το 2010 στις κινεζικές γιάρδες Taizhou Kouan Shipbuilding. Το τίμημα ανήλθε στα 14 εκατ. δολάρια, έναντι 12,4 εκατ. δολ. που προσδιόριζε την αξία του η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue.

Στη Seven Seas το bulker της United Ocean

Και η νορβηγική ναυτιλιακή Seven Seas Carriers απέκτησε πλοίο της χρεοκοπημένης ιαπωνικής εταιρείας United Ocean. Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Ocean Promise (χωρητικότητας 51.687-dwt και κατασκευής 2010), το οποίο εξαγοράστηκε από τη νορβηγική εταιρεία για 11,9 εκατ. δολάρια.

Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Πέμπτη (31/08/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Baltic Dry Index (BDI): 1184 (+3)
  • Baltic Capesize Index (BCI): 2293 (+11)
  • Baltic Panamax index (BPI): 1189 (-6)
  • Baltic Supramax Index (BSI): 853 (+2)
  • Baltic Handysize Index (BHSI): 486 (+4)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Emanuele Grimaldi: Ετοιμάζει προσφυγή στη DG Comp για το deal Hellenic Seaways & Attica Group

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δεύτερο καμπανάκι για τη Maersk: Προειδοποιεί με υποβάθμιση και ο Moody’s

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Υπόμνημα στην DryShips από τη SEC – Τι ζητά από την εταιρεία

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εκτοξεύθηκαν οι ναύλοι στα τάνκερ και αυξήθηκαν τα ασφάλιστρα – Σε 24ωρη επιφυλακή οι ελληνικές ναυτιλιακές
Βασίλης Καρακουλάκης (Clarksons): Σημαντικές ευκαιρίες για τους Έλληνες πλοιοκτήτες μέσω των ναυτιλιακών παραγώγων
Στο υψηλότερο επίπεδο του 2022 εκτινάχθηκαν τα ναύλα των capesize

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ζέττα Μακρή και το λαμόγιο
Πώς αμείβονται υπερωρίες και υπερεργασία: Ο εργατολόγος Γιάννης Καρούζος εξηγεί
Ο αδελφός, η κόρη και τα σόγια της Βουλής
Διαρθρωτική στασιμότητα και επενδυτική ασυμμετρία: Η αθέατη κρίση της ελληνικής παραγωγικής βάσης
Ο ήχος του χρυσού και το μούγκρισμα της αυταπάτης του δολαρίου
Τα τρίποντα του Ρίτσαρντ Σιάο
Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
Ψευδοκράτος ή μήπως ψευδοβουλευτής
Βάλτε τα μαχαίρια πίσω στις θήκες – δεν αντέχει άλλη αιμορραγία η Ελλάδα
Ζωή Κωνσταντοπούλου και οι συνέπειες των επιλογών της