array(0) {
}
        
    
Menu
-0.36%
Τζίρος: 118.65 εκατ.

ESPO: Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία – Πρωτόγνωρες οι γεωπολιτικές προκλήσεις και για τα λιμάνια της Ευρώπης

Comments

Με πιάνουν νευρικά γέλια κάθε φορά που ακούω ή διαβάζω στο δημόσιο λόγο συναδέλφων ή σε ιδιωτικές κουβέντες, αυτόκλητους υπερασπιστές έτοιμους να εφαρμόσουν εξοντωτικές ποινές σε κάθε παραβάτη του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους που όταν επιβληθεί μια από τις ποινές που προτείνουν, θα τρέξουν στο απέναντι πεζοδρόμιο και θα αρχίσουν: «Εξάντλησε την αυστηρότητά του το κράτος, μα πως θα πληρώσει ο μεροκαματιάρης 700 ευρώ;» και άλλα τέτοια γραφικά.

1

Θέλω ακόμη μια φορά να ξεκαθαρίσω πως δεν βελτιώνεται η εφαρμογή του ΚΟΚ και η Οδική ασφάλεια με την αύξηση των προστίμων. Ο σωστός δρόμος είναι:

Εφαρμόσιμες ποινές και απαρέγκλιτη εφαρμογή αυτών. Είναι πολύ σημαντικό το βήμα που επιχειρεί η κυβέρνηση με το νέο ΚΟΚ όσον αφορά στην ψηφιακή διαχείριση των κλήσεων.

Ώστε να μην «υπάρχει δόντι». Να μην είναι στην κρίση του τοπικού παράγοντα που καθίσταται «απαραίτητος». Οι ποινές μεγαλύτερες ή μικρότερες δεν έχουν καμία αξία εφόσον δεν εφαρμόζονται.

Ο σημερινός ΚΟΚ προβλέπει την δια βίου αφαίρεση διπλώματος σε ακραίες περιπτώσεις. Μια ποινή που δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Σας προτρέπω να παρακολουθήσετε ένα μπλόκο της Τροχαίας για ακατάλληλη ταχύτητα, κόκκινο, αλκοόλ ή κράνος.

Να αξιολογήσετε το τι παραμύθι, απειλή, δικαιολογία, παρακάλι ακούν κάθε φορά οι τροχαίοι. Μένοντας άτεγκτοι προκαλούν τη μήνι των πολιτών προς στιγμή. Μετά ο καθένας «βρίσκει την άκρη του» το νταλαβέρι ανθεί και ο νόμος πενθεί. Αυτός ο φαύλος κύκλος πρέπει να σπάσει, με αυστηρή εφαρμογή των ποινών. Η αυστηροποίηση των ποινών δεν θα έχει κανένα θετικό αποτέλεσμα.

Δεν θα αλλάξει κάτι αν τα 700 ευρώ πρόστιμο γίνουν 7.000 ή 70.000. Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής εμπειρία δεικνύει ότι δυσχεραίνεται ή καθίσταται ανέφικτη η επιβολή των προστίμων όταν αυτά αυξάνονται. Η αυστηρή εφαρμογή μικρότερων προστίμων, δύναται να οδηγήσει σε βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης:

UBS: Οι επενδυτές έχουν προτιμήσει Εθνική Τράπεζα και Alpha Bank, Πειραιώς και Eurobank έπονται

Χρηματιστήριο: Πάρτι στον ΟΛΘ με +3,30%, καλύτερο τίμημα θέλει η αγορά από τα 27 ευρώ

Ποια είναι η διαδικασία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας – Τα κριτήρια που πρέπει να πληρεί

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυρανάκης: Στόχος μας οι άνθρωποι υπό την επήρεια αλκοόλ να μην είναι πίσω από το τιμόνι – Έρχονται παρεμβάσεις στον νέο ΚΟΚ
Κυρανάκης: Τι είναι το σουηδικό πρότυπο που εξετάζουν στο υπουργείο Μεταφορών για τους οδηγούς ταξί
Νέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές που φέρνει – Από το σβήσιμο των κλήσεων στα ψηφιακά πρόστιμα και τις ποινές που δεν… ξεγράφονται

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ESPO: Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία – Πρωτόγνωρες οι γεωπολιτικές προκλήσεις και για τα λιμάνια της Ευρώπης
Η TEENS AEN Χίου (Ίδρυμα Μαρία Τσάκος): Του χρόνου θα λειτουργήσει τμήμα ηλεκτρολόγων εμπορικού ναυτικού
Καιρός: Υψηλές θερμοκρασίες και σκόνη
ONEX: Τελετή για το 700ο πλοίο που θα επισκευαστεί στα Ναυπηγεία Ελευσίνας – Είναι πλοίο της Μελίνας Τραυλού
Επιστολή Αμερικανών βουλευτών στον Ντόναλντ Τραμπ: Ο Ερντογάν εδώ και χρόνια απειλεί να εισβάλει σε Ελλάδα και Ισραήλ
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Πούλησε δύο πλοία με κέρδος 7,4 εκατ. δολαρίων
Μυλωνάς (Εθνική): Το σχέδιο για χρηματοδότηση μεγάλων project, η διανομή του 60% των κερδών και οι ελπίδες για τα στεγαστικά
Φωτιά ηλεκτρικού οχήματος σε υπόγειο χώρο
Snappi: Είσοδος σε πάνω από τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2029
Αναστάσιος Ροζολής (ΣΕΚΠΥ): Χρειάζεται ένα σχέδιο για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανίας