array(0) {
}
        
    
Menu
-0.34%
Τζίρος: 313.42 εκατ.

Προτάσεις ECSA και Sea Europe για την ένταξη της ναυτιλίας στην «πράσινη» ατζέντα της ΕΕ

Comments

Να λοιπόν που μια ολόκληρη Εθνική Τράπεζα που επιχειρεί να απογειωθεί ηλεκτρονικά δεν μπορεί τελικώς να εξυπηρετήσει τους πελάτες της γιατί είναι Αύγουστος και οι μύγες παχιές.

Παρά τη «μεγάλη» και πολυδιαφημισμένη προσπάθεια μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας και το πολύ «e» –e-banking, e-pay κοκ- με ασφάλεια θα μπορούσα να καταθέσω πως η τράπεζα “ζει” σε προ βάθος χρόνου.

Την εποχή της τηλεργασίας, την εποχή που τα δίκτυα απογειώνονται, στην Εθνική Τράπεζα, και μάλιστα όχι σε οποιοδήποτε κατάστημα αλλά στο κεντρικό της, δίπλα στη διοίκηση και στους σχεδιασμούς της, ο ένας και μοναδικός υπάλληλος που ασχολείται με κληρονομιές λείπει σε άδεια και δεν τον αντικαθιστά κανείς, προφανώς διότι το αντικείμενο είναι εξόχως μοναδικό και σύνθετο!

Μπορούν ασφαλώς να παραλάβουν έγγραφα μόνον στο πρωτόκολλο και, όταν με το καλό επιστρέψει ο υπάλληλος, αυτά θα τύχουν επεξεργασίας. 

Ο προηγούμενος υπάλληλος που ασχολείτο με το αντικείμενο δυστυχώς συνταξιοδοτήθηκε! 

Εθνική Τράπεζα: Δεν θα εξυπηρετηθείς

Αυτά και άλλα πολλά άκουσα χθες στο κατάστημα της οδού Αιόλου.

Στο υπέροχο και τεράστιο κτίριο  από την υπάλληλο της υποδοχής μέχρι και τους ελάχιστους άλλους εναπομείναντες υπαλλήλους στο κλεινόν άστυ  κατά το μήνα Αύγουστο, όλοι σου εξηγούν (μου εξήγησαν) πως δεν θα εξυπηρετηθείς, ό,τι και να κάνεις….

Οι πολύ καλά καμουφλαρισμένες γυψοσανίδες και οι τζαμένιες αμμοβολές κρύβουν την αδειοσύνη του κτιρίου από κόσμο.

Εβραζε ο τόπος έξω και έβραζα και εγώ μέσα μου, καθώς για ένα ευτελές ποσό έπρεπε να πάω και να ξαναπάω, να παρακαλέσω και να ζητήσω χάρη.

Τα ίδια χαρτιά τα κατέθεσα και κατά τη δήλωση φόρου κληρονομιάς για να μου βεβαιώσουν στην τράπεζα το κληρονομούμενο ποσό. 

Εως ότου όμως τελειώσω με την εφορία τα χαρτιά έληξαν γιατί ξέρετε όλα ένχαρτα έχουν ημερομηνία λήξης. 

Οταν κατάφερα να ξαναεκδώσω τα ίδια χαρτιά – γρήγορα δεν μπορώ να πω κανένα μήνα μου πήρε- δεν είχα τη δυνατότητα να τα στείλω ηλεκτρονικά αλλά και γενικότερα δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω τη δουλειά μου.

Είχα μάλιστα τη φαεινή ιδέα να σκεφτώ πως σε ένα άλλο κατάστημα της τράπεζας, στην οδό Σκουφά, μπορεί να τύχω καλύτερης εξυπηρέτησης. 

Ομως η δεύτερη πλάνη υπήρξε χειρότερη της πρώτης μιας και η υποδοχή του καταστήματος εξαρχής μου μίλησε για τον μήνα Αύγουστο, ο δε προϊστάμενος μου ζήτησε αν ως δημοσιογράφος αναφερθώ σε όλα αυτά, να εξηγήσω πως φταίει η Αιόλου.

Να λοιπόν που μια ολόκληρη Εθνική Τράπεζα που επιχειρεί να απογειωθεί ηλεκτρονικά δεν μπορεί τελικώς να εξυπηρετήσει τους πελάτες της γιατί είναι Αύγουστος και οι μύγες παχιές.

Δεν ξέρω τι φταίει!!!! Μπορεί η ηλεκτρονική απογείωση, η μείωση κόστους και του προσωπικού, ο μήνας Αύγουστος -να το δεχθώ- και το κακό το ριζικό μας να ναι οι κύριες αιτίες.

Αιτίες και αφορμές μπορούν να βρεθούν αρκετές! Καινούριο πελατολόγιο πάντως δύσκολα θα βρεθεί με πρακτικές μιας άλλης εποχής.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συναγερμός στις τράπεζες για τη νέα τεχνική απάτης «Caller ID spoofing»: Πλαστές κλήσεις και deepfake φωνές και βίντεο
Eurobank: Μεταφορά Σύνταξης με ένα Κλικ – Νέα προνόμια σε προϊόντα & υπηρεσίες
Πώς δρούσε το κύκλωμα που ξάφρισε 315.000 ευρώ από ηλεκτρονικούς τραπεζικούς λογαριασμούς

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προτάσεις ECSA και Sea Europe για την ένταξη της ναυτιλίας στην «πράσινη» ατζέντα της ΕΕ
Φαβορί και Over από τις Εθνικές ομάδες
Ψαθάς (ETBA): Ποια τα οφέλη από την μετατροπή των επιχειρηματικών πάρκων σε «πράσινα»
Τραμπ: Ανακαλεί τις άδειες χειρισμού απορρήτων της πρώην αντιπροέδρου Χάρις και της πρώην ΥΠΕΞ Κλίντον
Χίθροου: Επανέρχεται σε πλήρη λειτουργία μια ημέρα μετά την πυρκαγιά
ΗΠΑ: Πυρά στο Νέo Μεξικό – Πληροφορίες για πολλά θύματα
Γουίτκοφ: Ο Ντόναλντ Τραμπ θέλει να οικοδομήσει «σχέση εμπιστοσύνης» με το Ιράν
Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Πούλησε δύο πλοία για 28 εκατ. δολάρια
Η έξυπνη, ωραία, ευτυχής Αμαλία Κωστοπούλου έχει και Birkin
Σταμάτης Τσαντάνης: Με δύο εισηγμένες και με 29 πλοία συνεχίζει την κερδοφορία και τις μερισματικές αποδόσεις