• Άρθρα

    Άρθρο παρέμβαση: Εθνική Τραπεζική τον μήνα Αύγουστο

    Εθνική Τράπεζα

    Παύλος Μυλωνάς, Επικεφαλής Εθνική Τράπεζα


    Να λοιπόν που μια ολόκληρη Εθνική Τράπεζα που επιχειρεί να απογειωθεί ηλεκτρονικά δεν μπορεί τελικώς να εξυπηρετήσει τους πελάτες της γιατί είναι Αύγουστος και οι μύγες παχιές.

    Παρά τη «μεγάλη» και πολυδιαφημισμένη προσπάθεια μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας και το πολύ «e» –e-banking, e-pay κοκ- με ασφάλεια θα μπορούσα να καταθέσω πως η τράπεζα “ζει” σε προ βάθος χρόνου.

    Την εποχή της τηλεργασίας, την εποχή που τα δίκτυα απογειώνονται, στην Εθνική Τράπεζα, και μάλιστα όχι σε οποιοδήποτε κατάστημα αλλά στο κεντρικό της, δίπλα στη διοίκηση και στους σχεδιασμούς της, ο ένας και μοναδικός υπάλληλος που ασχολείται με κληρονομιές λείπει σε άδεια και δεν τον αντικαθιστά κανείς, προφανώς διότι το αντικείμενο είναι εξόχως μοναδικό και σύνθετο!

    Μπορούν ασφαλώς να παραλάβουν έγγραφα μόνον στο πρωτόκολλο και, όταν με το καλό επιστρέψει ο υπάλληλος, αυτά θα τύχουν επεξεργασίας. 

    Ο προηγούμενος υπάλληλος που ασχολείτο με το αντικείμενο δυστυχώς συνταξιοδοτήθηκε! 

    Εθνική Τράπεζα: Δεν θα εξυπηρετηθείς

    Αυτά και άλλα πολλά άκουσα χθες στο κατάστημα της οδού Αιόλου.

    Στο υπέροχο και τεράστιο κτίριο  από την υπάλληλο της υποδοχής μέχρι και τους ελάχιστους άλλους εναπομείναντες υπαλλήλους στο κλεινόν άστυ  κατά το μήνα Αύγουστο, όλοι σου εξηγούν (μου εξήγησαν) πως δεν θα εξυπηρετηθείς, ό,τι και να κάνεις….

    Οι πολύ καλά καμουφλαρισμένες γυψοσανίδες και οι τζαμένιες αμμοβολές κρύβουν την αδειοσύνη του κτιρίου από κόσμο.

    Εβραζε ο τόπος έξω και έβραζα και εγώ μέσα μου, καθώς για ένα ευτελές ποσό έπρεπε να πάω και να ξαναπάω, να παρακαλέσω και να ζητήσω χάρη.

    Τα ίδια χαρτιά τα κατέθεσα και κατά τη δήλωση φόρου κληρονομιάς για να μου βεβαιώσουν στην τράπεζα το κληρονομούμενο ποσό. 

    Εως ότου όμως τελειώσω με την εφορία τα χαρτιά έληξαν γιατί ξέρετε όλα ένχαρτα έχουν ημερομηνία λήξης. 

    Οταν κατάφερα να ξαναεκδώσω τα ίδια χαρτιά – γρήγορα δεν μπορώ να πω κανένα μήνα μου πήρε- δεν είχα τη δυνατότητα να τα στείλω ηλεκτρονικά αλλά και γενικότερα δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω τη δουλειά μου.

    Είχα μάλιστα τη φαεινή ιδέα να σκεφτώ πως σε ένα άλλο κατάστημα της τράπεζας, στην οδό Σκουφά, μπορεί να τύχω καλύτερης εξυπηρέτησης. 

    Ομως η δεύτερη πλάνη υπήρξε χειρότερη της πρώτης μιας και η υποδοχή του καταστήματος εξαρχής μου μίλησε για τον μήνα Αύγουστο, ο δε προϊστάμενος μου ζήτησε αν ως δημοσιογράφος αναφερθώ σε όλα αυτά, να εξηγήσω πως φταίει η Αιόλου.

    Να λοιπόν που μια ολόκληρη Εθνική Τράπεζα που επιχειρεί να απογειωθεί ηλεκτρονικά δεν μπορεί τελικώς να εξυπηρετήσει τους πελάτες της γιατί είναι Αύγουστος και οι μύγες παχιές.

    Δεν ξέρω τι φταίει!!!! Μπορεί η ηλεκτρονική απογείωση, η μείωση κόστους και του προσωπικού, ο μήνας Αύγουστος -να το δεχθώ- και το κακό το ριζικό μας να ναι οι κύριες αιτίες.

    Αιτίες και αφορμές μπορούν να βρεθούν αρκετές! Καινούριο πελατολόγιο πάντως δύσκολα θα βρεθεί με πρακτικές μιας άλλης εποχής.



    ΣΧΟΛΙΑ